Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
USTVARJALNOST.
Advertisements

IZVAJALEC: CENTER ZA KOREKCIJO SLUHA IN GOVORA P O R T O R O Ž
ŠOLA ZA RAVNATELJE PRED IZZIVI VODENJA VIZ V 21
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
Milivoj DOLŠČAK GLAVNI INŠPEKTOR
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
Prostovoljstvo in socialna aktivacija ranljivih oseb
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Lepo pozdravljeni na predstavitvi
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
Urška Nikoletti, 2. Ma-ra mentorica: dr. Irena Nančovska Šerbec
STROKOVNI POSVET FLEKSIBILNI PREDMETNIK IN AKTUALNI IZZIVI OSNOVNE ŠOLE TIMSKO IN MEDPREDMETNO POUČEVANJE Z ROKO V ROKI POD POGOJI FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA.
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
Posvetovanje ZBDS, Bled, 2007
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Črtomir Bitenc, univ. dipl. psih
Načrt vrednotenja za OP ROPI in OP RR za obdobje
Zasl. prof. ddr. Matjaž Mulej
Spodbujanje procesa komercializacije znanja - VALOR
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
_____________________________________ Ministrstvo za obrambo
Predmet: KEMIJA KOMISIJA ZA KAKOVOST
7 Projektni menedžment dr. Branko ŠKAFAR.
Možnosti uporabe merilnikov Vernier in programske opreme Logger Pro
Kultura in klima organizacije
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
Prenos znanja in dejavnosti informiranja
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
Samo Novak Šport hotel Otočec 5. november 2009
Osnove bibliotekarstva in organizacija knjižnic - 2
PUPO Preventivni ukrepi za preprečevanje osipa
DRUŽBOSLOVJE Upravne in organizacijske vede
Srečanje , Dr. Amalija Žakelj
PRIPRAVA DOKUMENTOV RAZVOJNEGA NAČRTOVANJA za obdobje
OSNOVE ZA IZVAJANJE TEČAJA / IZPITA
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
Andrej Kuzman, Matjaž Podpečan
Vzpostavitev sistema tržnih raziskav za podporo poslovnim odločitvam - primer Petrol Toni Balažič Direktor Sektor market. raziskave, komunikacije in.
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
SMERNICE SVETA EVROPE ZA SODELOVANJE JAVNOSTI PRI ODLOČANJU
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
POSLOVNI BONTON: REŠEVANJE KONFLIKTOV NA DELAVNEM MESTU
Predstavitev projekta PPF II
VSI ZA ENEGA, EDEN ZA VSE Alenka Podlogar
FRANŠIZING IN DELOVNA RAZMERJA
Dr. Samo Rugelj 21. maj, 2014 NEKAJ PREMISLEKOV O VREDNOTENJU KAKOVOSTI KNJIG ZA ODRASLE NA SLOVENSKEM dr. Samo Rugelj 21. maj,
TEORIJA VIRGINIE HENDERSON - definicija in sestavine zdravstvene nege
ELEKTRONSKI LISTOVNIK UČENCA
Novo Zelandski kurikulum
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Splošna matura 2019.
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
PREDSTAVITEV MLADINSKEGADEMOKRATIČNEGA PROJEKTA
(moderira mag. Pavla Karba, ZRSŠ)
Katalog odgovorov.
VSE O TRŽNEM RAZISKOVANJU NA ENEM MESTU
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Akcijsko raziskovanje za ZDT
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
Izobraževanja za zaposlene v turizmu in gostinstvu
»ACE THE CASE« masterclass
Polno znanja!.
Načrt vrednotenja za OP razvoja človeških virov za obdobje
Zapis predstavitve:

Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov Najpomembnejši segment v procesu profesionalnega razvoja kadrov predstavljajo procesi permanentne edukacije – izobraževanja (pridobivanje temeljnih strokovnih znanj), izpopolnjevanja (dodajanje, poglabljanje aktualnih znanj) in usposabljanja (pridobivanje ustreznih veščin za opravljanje konkretnega dela)

Faze izobraževalnega ciklusa v organizaciji raziskovanje (ugotavljanje) izobraževalnih potreb načrtovanje izobraževanja programiranje izobraževanja organizacija in izvedba izobraževanja vrednotenje

Nekatere druge delitve izobraževanja formalno formativno institucionalno izobraževanje mladine izobraževanje odraslih vseživljenjsko učenje

Pomen in faze procesa usposabljanja OPAZOVANJE Ugotavljanje potreb po usposabljanju, Določanjev ciljev, Razvijanje kriterijev za vrednotenje uspeha OBLIKOVANJE SISTEMA IN IMPLEMENTACIJA Določanje metod usposabljanja, Razvijanje gradiv in vsebin za usposabljanje, Izvedba treninga (usposabljanja) EVALVACIJA Vrednotenje rezultatov usposabljanja Informacijske predstavitvene metode (dejstva, spretnosti, stališča, koncepti; ni pričakovana uporaba v praksi) Simulacijske metode (pogoji in sredstva v umetno ustvarjenih situacijah – preizkušanje in uporaba: analiza primerov, igra vlog, vaja »v košari« - odločitev glede reševanja ponujenih nalog) Usposabljanje na delu (udeleženec se uči ob dejanskem delu – pomoč usposobljenega trenerja-inštruktorja) merjenje reakcij udeležencev, primerjalno vrednotenje naučenega, določanje stopnje sprememb, merjenje rezultatov dela

...usposabljanje... Usposabljanje in razvoj definiramo kot planiran napor, da bi zaposleni dosegel in pridobil vedenja, ki so povezana z delom (ustrezne delovne kompetence), ter da bi tako izboljšal svoje delovne rezultate.