Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.

Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.

mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ

Podobne predstavitve


Predstavitev na temo: "mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ"— Zapis predstavitve:

1 mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
Regijsko srečanje Zdravih šol – OE Ljubljana, 27. maj 2019 AKCIJSKI NAČRT – šolske torbe mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ

2 5 KORAKOV DO ŠOLE, KI PROMOVIRA ZDRAVJE:
Tim ZŠ 1. Začetek= ustvarjanje zaveze 2. Ocena izhodiščnega stanja 3. Načrtovanje ukrepov 4. Ukrepanje 5. Spremljanje in vrednotenje Vodstvo šole Ostali deležniki na 3 leta pregled: Orodje SHE mreže in = Kriteriji ZŠ = dolčanje potreb in prioritetnih nalog Komuniciranje + vrednotenje = priprava AKCIJSKEGA NAČRTA: - namen + cilji = izvajanje in širjenje - kazalniki - komunikacijski načrt - načrt vrednotenja

3 Delavnica (vir: Šolske akcijske smernice, str. 5)
1. faza: Začetek Oblikovanje delovne skupine (tima Zdrave šole) Delavnica (vir: Šolske akcijske smernice, str. 5)

4 Primer Oblikovanje delovne skupine

5 2. faza: Ocena izhodiščnega stanja - prednostne naloge
ŠOLSKA TORBA Vprašalniki za učence, učitelje, starše (Kako pomembna je tema za posamezne skupine? ...)

6 3. faza: Akcijski načrt = načrtovanje ukrepov
Vizija šole: kaj in kako doseči v prihodnosti, kaj je pomembno in zakaj, v kolikšnem času ...? Letni delovni načrt + Vzgojni načrt Opredeljuje: potrebe/probleme šole in okolice; vrednote glede zdravja in PZ; namen in cilje glede zdravja in izobraževalnih dosežkov kazalniki, dejavnosti, razdelitev nalog, časovni okvir, mejniki, viri spremljanje, evalvacija, ponovni pregled; komunikacijo, organizacijo.

7 Akcijski načrt opredeli
Namen: splošni, dolgoročni cilji = želena splošna izboljšava na področju zdravja in dobrega počutja *Npr.: razviti strategijo šole za obravnavanje problematike šolskih torb Cilji: kratkoročni cilji prednostne naloge = merljive dejavnosti, s katerimi naj bi bil namen dosežen SMART cilji: specifični, merljivi, dosegljivi, realni, časovno opredeljeni (kaj želimo doseči, na kakšen način, za koliko, v kakšnem času?) *Npr.: Predstaviti pedagoškemu osebju ukrepe za zmanjšanje težav povezanih s šolsko torbo Na spletni strani šole objaviti priporočila o šolski torbi za starše in učence Ob vpisu otrok v šolo razdeliti zloženke s priporočili kakšno torbo kupiti in kako jo pravilno nositi

8 Opredelitev kazalnikov
Ali smo na pravi poti? Kaj smo dosegli? Kaj še moramo, da bomo dosegli zastavljen namen in cilje...? Številčni, kratki in konkretni *Npr.: vsaj 80% delež učiteljev, seznanjenih z ukrepi za šolsko torbo 100% delež staršev/otrok, ki so prejeli priporočila v pisni obliki število izvedenih aktivnosti za promocijo pravilnega nošenja šolske torbe

9 Komunikacijski načrt Jasni komunikacijski cilji (1. znanje, 2. odnos, 3. vedenje) Jasna in enostavna sporočila (učenci, učitelji, starši) *Npr.: Za učence: „Na naši šoli se želimo ohraniti zdravo hrbtenico naših učencev. Učinkoviti komunikacijski kanali *Npr.: Za učence: šolski časopis, spletna stran, oglasna deska v hodniku in razredu, družbeni mediji, plakat, letaki ...

10 vir: Šolske akcijske smernice, str. 12
Komunikacijski kanali Ciljna skupina Kanali Šolski časopisi Spletna stran šole Informativna srečanja Sporočila za javnost Družabni mediji Tiskano gradivo (npr. plakati/ letaki) Dijaki x Starši

11 Načrt vrednotenja/evalvacije
1. faza: kdo evalvira (notranji ali zunanji) 2. faza: kaj (oblika, čas, viri, nosilci) 3. faza: kako/metode (razgovor, opazovanje, vprašalniki, dnevnik ...) 4. faza: ukrepanje (obveščanje in pridobivanje dodatne podpore, vključitev akcijskega načrta v prakso) 5. faza: opravimo evalvacijo, rezultate uporabimo za povratno informacijo vsem udeležencem (napredek, izzivi) ter za prilagoditev akcijskega načrta (glede na namen, cilje, kazalnike..)

12 Vrste spremljanja in vrednotenja/evalvacije:
(sprotno, končno) Vrednotenje procesov – v kolikšni meri se izvajajo dejavnosti glede na zastavljen načrt (kaj deluje?, kaj ne?, zakaj ne?...) Vrednotenje učinkov – meri kratkoročne procese in spremembe (rodit.sest., rubrika na spletni strani, dogodek ...) Vrednotenje izzidov/rezultatov – v kolikšni meri so bili doseženi predvideni rezultati (glede na namen, cilje, kazalnike); kako uspešna je bila ZŠ pri pozitivnem vplivanju na zdravje?

13

14 Promocija zdravja v šoli
Spletni šolski priročnik SHE mreže Šolske akcijske smernice Orodje SHE mreže /Kriteriji zdravih šol za hitro ocenjevanje Gradiva na spletni povezavi:

15 Vsaka skupina pripravi AN (3 ukrepe), ki bo usmerjen v razl
Vsaka skupina pripravi AN (3 ukrepe), ki bo usmerjen v razl. populacije: 1. učence 2. starše 3. učitelje 4. šolo 5. odločevalce


Prenesi ppt "mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ"

Podobne predstavitve


Oglasi od Google