Prenesi predstavitev
Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.
1
ELEKTRONSKI LISTOVNIK UČENCA
Uporaba spletne aplikacije Mahara v podporo razvijanju veščin sodelovanja in komunikacije dr. Tanja Rupnik Vec, Ines Celin, mag. Jasna Vuradin Popović, Marjana Bradič
2
Razvojni e-listovnik učenca: funkcije
Zbir izdelkov Uravna - vanje učenja Samo - refleksija Pozitivno samo – vrednote-nje Izražanje ustvarjal-nosti
3
Veščine sodelovanja in komunikacije Hartley (1993):
NEVERBALNA KOMUNIKACIJE PODKREPITEV SPRAŠEVANJE REFLEKTI-RANJE ODPIRANJE IN ZAPIRANJE RAZLAGA POSLUŠANJE SAMORAZKRI-VANJE
4
Sodelovalne dejavnosti na e-način
Wallwisher Mind42 Mahara SurveyMonkey
5
Wallwisher
6
Mind42
7
Mahara
8
Vprašalnik
9
Cilj: spodbujati razvoj veščine sodelovanja in komunikacije
1. Ali je načrtno in sistematično spodbujanje učenja veščin komunikacije in sodelovanja s pomočjo sodelovalnih dejavnosti ter elektronskega listovnika učinkovito? 2. Ali je, s stališča dijakov, uporaba elektronskega listovnika smiselna in zabavna?
10
Metoda
11
EGOCENTRIČNOST USMERJENOST NA NALOGO SKRB ZA DRUGE
Rezultati EGOCENTRIČNOST USMERJENOST NA NALOGO SKRB ZA DRUGE ANKSIOZNOST V SKUPINI
12
Pomembne spremembe:
13
Evalvacija e-listovnika
Podobne predstavitve
© 2024 SlidePlayer.si Inc.
All rights reserved.