Andreja Hafner Krek, prof. defektologije

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
IZVAJALEC: CENTER ZA KOREKCIJO SLUHA IN GOVORA P O R T O R O Ž
Advertisements

Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
PROGRAM ETIKA IN VREDNOTE V VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU v OŠ Ivana Skvarče
Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
(OPIS POKLICA) KATJA VREČAR 4.B
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
Mag. Boris RUŽIČ, univ. dipl. inž. el. Inšpektor – višji svetnik
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Prostovoljstvo in socialna aktivacija ranljivih oseb
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Lepo pozdravljeni na predstavitvi
Dejavnostno naravnano učenje
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
Sindikat in svet delavcev z roko v roki
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
Ustno ocenjevanje znanja
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Črtomir Bitenc, univ. dipl. psih
KARIERNO SVETOVANJE.
Mojiceja Podgoršek OŠ Jurija Vege Moravče POMEN KNJIŽNIČARJEVEGA IN UČITELJEVEGA SODELOVANJA V PROCESU INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA Strokovno posvetovanje.
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
Program USP Čas Vsebina Izvajalci in oblika Registracija udeležencev Adi Muminović, ZRSŠ PREDOPAZOVALNA PREDSTAVITEV:
Možnosti uporabe merilnikov Vernier in programske opreme Logger Pro
Kultura in klima organizacije
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
OŠ MENGEŠ Predstavniki: Lija Rozalija Cerar Lara Melloni Miha Škrlep
POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI
Z i-tablo do boljših matematičnih predstav v 1. razredu
IZTOK ČERNE IN MITJA STRMEC, GIMNAZIJA LITIJA
Vprašanja pri izvajanju samoevalvacij na Univerzi v Mariboru
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
PUPO Preventivni ukrepi za preprečevanje osipa
DOBRODOŠLI NA OSNOVNI ŠOLI HAJDINA
DOBRODOŠLI! UVODNI SESTANEK ZA STARŠE BODOČIH PRVOŠOLCEV
Srečanje , Dr. Amalija Žakelj
Ozaveščanje o Direktivi o okoljski odgovornosti v Sloveniji
Maja Štante Vouk in Mojca Kastrin
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
Predstavitev projekta PPF II
Elementi spletnih strani
MEDPREDMETNA POVEZAVA geografija - angleščina
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
Seminar: Drugačna geografija
TEDEN VSEŽIVLJENJSKEGA UČENJA 2016
NOVE OBLIKE SODELOVANJA V DOBI DIGITALNE TRANSFORMACIJE KMETIJSTVA
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
PRAVICE OTROK.
Splošna matura 2019.
Nove zahteve glede spremljanja mobilnosti v izobraževanju
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Akcijsko raziskovanje za ZDT
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
Programiranje za učitelje - neprogramerje
Predstavitev sprememb in dopolnitev KPVIZ Ur.l. RS, št. 45/2017
primerjava kurikulumov Slovenija in Češka
Polno znanja!.
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

Dodatna strokovna pomoč z vidika učenca in učitelja pri pouku naravoslovja Andreja Hafner Krek, prof. defektologije Špela Eržen, prof. kem, bio in nar

Dodatna strokovna pomoč z vidika učenca in učitelja pri pouku naravoslovja Dejstva: do 25 % OPP v rednih OŠ s sprejetjem ZUOPP učitelji nimamo ustreznih strokovnih znanj timsko delo s svetovalnimi delavci šole čustva odpirajo um in širijo obzorja

Dodatna strokovna pomoč z vidika učenca in učitelja pri pouku naravoslovja Strategije za večjo učinkovitost dela učenca in učitelja: najučinkovitejše je multisenzorno učenje (preko sluha, vida, tipa in gibanja) učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja potrebujejo do desetkrat več časa za učenje in se hitro utrudijo; upoštevati je potrebno nihanja v delovni uspešnosti; učiti različnih strategij učenja naučiti učenca, kako postaviti vprašanje; razdeliti snov na manjše dele, ki si smiselno sledijo;

Dodatna strokovna pomoč z vidika učenca in učitelja pri pouku naravoslovja Strategije za večjo učinkovitost dela učenca in učitelja: uporabljati vizualne in tehnične pripomočke; ponavljati, ponavljati, ponavljati ne pričakovati, da bo učenec istočasno poslušal in pisal; razvijati občutek lastne vrednosti; “ujeti” učenca, ko dela dobro ter nagraditi njegovo vedenje; razvijati učenčevo samokontrolo oz. lastno odgovornost; dajanje domačih nalog: prilagojene, sproti med uro, dosledno preverjanje, sodelovanje s starši.

Dodatna strokovna pomoč z vidika učenca in učitelja pri pouku naravoslovja Prilagoditve preverjanj in ocenjevanj znanj pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih konkretna vprašanja, zahtevnejša navodila razdeljena na dele, sprotno preverjanje razumevanja navodil; pretežno ustno ocenjevanje znanja pri učencih z izrazitimi bralno-napisovalnimi težavami; podaljšan čas ocenjevanja; ocenjevanje po delih; spremenjena oblika pisnih gradiv; raba tehničnih pripomočkov; poseben prostor.

Dodatna strokovna pomoč z vidika učenca in učitelja pri pouku naravoslovja

Dodatna strokovna pomoč z vidika učenca in učitelja pri pouku naravoslovja Primeri ocenjevanj znanj: Splošni primer Prilagojen primer

Dodatna strokovna pomoč z vidika učenca in učitelja pri pouku naravoslovja Učence moramo obravnavati in ocenjevati pošteno, kar pomeni, da je vsak deležen obravnave, ki jo potrebuje. Naš cilj ni učenec s polno glavo informaciji, ki jih bo sčasoma pozabil, temveč učenec, ki bo znal podatke poiskati, razumeti in jih v življenju uporabiti.

Dodatna strokovna pomoč z vidika učenca in učitelja pri pouku naravoslovja Literatura Kavkler, M. in ostali (2003). Navodila za izobraževalne programe s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo za devetletno šolo. Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport (str. 8-14). Podpora učiteljem pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami širom po svetu. Izdalo Društvo Bravo. Škof, N. (2010). Ocenjevanje znanja otrok s posebnimi potrebami v OŠ z vidika učitelja praktika.

Hvala za pozornost in lep dan Dodatna strokovna pomoč z vidika učenca in učitelja pri pouku naravoslovja Dodatna strokovna pomoč z vidika učenca in učitelja pri pouku naravoslovja Hvala za pozornost in lep dan