IZVAJALEC: CENTER ZA KOREKCIJO SLUHA IN GOVORA P O R T O R O Ž

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Advertisements

Ali je zdravljenje otrok res brezplačno?
RODITELJSKI SESTANEK ZA STARŠE NOVOSPREJETIH OTROK V VRTEC
Izvedbeni kurikul programa: Frizer, Predšolska vzgoja
PROGRAM ETIKA IN VREDNOTE V VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU v OŠ Ivana Skvarče
ŠOLA ZA RAVNATELJE PRED IZZIVI VODENJA VIZ V 21
Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
Razvijanje domoljubja s pomočjo kulturne dediščine
Mag. Boris RUŽIČ, univ. dipl. inž. el. Inšpektor – višji svetnik
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Prostovoljstvo in socialna aktivacija ranljivih oseb
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Lepo pozdravljeni na predstavitvi
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
EKOŠOLA KOT NAČIN ŽIVLJENJA
Sindikat in svet delavcev z roko v roki
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
Urška Nikoletti, 2. Ma-ra mentorica: dr. Irena Nančovska Šerbec
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
1.POSVET SKUPNOSTI VDC SLOVENIJE (
Posvetovanje ZBDS, Bled, 2007
Področje delovanja družbe VinKom.
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
SKRB ZA VARNOST NA DELOVNEM MESTU
Črtomir Bitenc, univ. dipl. psih
Načrt vrednotenja za OP ROPI in OP RR za obdobje
Zasl. prof. ddr. Matjaž Mulej
KARIERNO SVETOVANJE.
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
Kultura in klima organizacije
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
Prenos znanja in dejavnosti informiranja
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
PUPO Preventivni ukrepi za preprečevanje osipa
DRUŽBOSLOVJE Upravne in organizacijske vede
Ozaveščanje o Direktivi o okoljski odgovornosti v Sloveniji
Maja Štante Vouk in Mojca Kastrin
Informacijska rešitev za agregacijo DEA flote v RTP V okviru slovensko-japonskega sodelovanja na področju pametnih omrežij, t.i. NEDO projekta Tomaž Buh.
Model neformalnega izobraževanja september, 2018
OSNOVE ZA IZVAJANJE TEČAJA / IZPITA
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
DECEMBRSKO STROKOVNO SREČANJE DELOVNIH TERAPEVTOV
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
SMERNICE SVETA EVROPE ZA SODELOVANJE JAVNOSTI PRI ODLOČANJU
Morala vzgoja II.
POSLOVNI BONTON: REŠEVANJE KONFLIKTOV NA DELAVNEM MESTU
Predstavitev projekta PPF II
MEDPREDMETNA POVEZAVA geografija - angleščina
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
PREVERJANJE IN POTRJEVANJE NACIONALNIH POKLICNIH KVALIFIKACIJ
IZBIRNI PREDMET V 7.,8. in 9. RAZREDU DEVETLETKE
Slovensko združenje za požarno varstvo
PRAVICE OTROK.
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
(moderira mag. Pavla Karba, ZRSŠ)
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Akcijsko raziskovanje za ZDT
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
Izobraževanja za zaposlene v turizmu in gostinstvu
Statistični sosvet za statistiko energetike
Načrt vrednotenja za OP razvoja človeških virov za obdobje
Zapis predstavitve:

IZVAJALEC: CENTER ZA KOREKCIJO SLUHA IN GOVORA P O R T O R O Ž IZOBRAŽEVANJE UČITELJEV, VZGOJITELJEV IN STARŠEV INTEGRIRANIH OTROK S POSEBNIMI POTREBAMI IZVAJALEC: CENTER ZA KOREKCIJO SLUHA IN GOVORA P O R T O R O Ž Pripravila: Srečka BOŽIČ, dipl.defektolog, Center za korekcijo sluha in govora, Portorož, Sončna pot 14a 1

KRATEK ORIS CENTRA skrb za gluhe in naglušne na Primorskem silovite družbene spremembe vloga staršev in pedagoškega kadra odločitev za celovit pristop k integraciji - program “celovito organizirane podpore” (COP) oblike dela po modelu integracije CKSG: mobilna surdopedagoška in logopedska služba, ambulantna audiologopedska obravnava, skupinsko delo z otroki, delo s starši, delo z okoljem in supervizija Pripravila: Srečka BOŽIČ, dipl.defektolog, Center za korekcijo sluha in govora, Portorož, Sončna pot 14a 2

NAMEN prikazati oblike in vsebine podpore izobraževanja in usposabljanja odraslih za spoznavanje, sprejemanje drugačnosti in za uspešno delo z otroki in mladostniki, ki imajo PP kako in zakaj je prišlo do preusmeritve oziroma dopolnitve našega dela praktično smo orali ledino zakonu o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami Pripravila: Srečka BOŽIČ, dipl.defektolog, Center za korekcijo sluha in govora, Portorož, Sončna pot 14a 3

SMERNICE za integracijo podpreti družino v realizaciji odgovornega starševstva poiskati, podpreti in sodelovati v/s socialnim okoljem sprejemati spremenjeno vlogo lastne ustanove biti nosilci strokovnega znanja, organizatorji, koordinatorji in izvajalci strokovnih storitev poiskati uspešen način in pristop za vsak primer PP seznanjati z značilnostmi in posledicami motnje nuditi specifične vsebine in pristope Pripravila: Srečka BOŽIČ, dipl.defektolog, Center za korekcijo sluha in govora, Portorož, Sončna pot 14a 4

RAZVOJ INTEGRACIJE in “COP” 1972/73 - prvi gluhi učenci so integrirani v redno OŠ 1984/85 - redna mobilna surdopedagoška pomoč 1988/89 - je prva Poletna šola 1993/94 - Center organizira prvi seminar 1994/95 - oblikovan je Portoroški model integracije 1994-2000=>potekajo inovacijski in razvojni projekti 1997-1999=>empirično vrednotenje ustreznosti COP 1999-2003=>urejanje zakonskih in normativnih podlag Pripravila: Srečka BOŽIČ, dipl.defektolog, Center za korekcijo sluha in govora, Portorož, Sončna pot 14a 5

ZNAČILNOSTI “COP” upošteva potrebe OPP, staršev in okolja oblike dela so v skladu z deklaracijami in konvencijami skladnost s sodobnimi načeli in cilji omogoča aktivno in odgovorno sodelovanje vseh izvajanje v otrokovem okolju in CKSG izvajalci so naši strokovni delavci in zunanji sodelavci zajema delo z: - otroki, - družinami in - okoljem Pripravila: Srečka BOŽIČ, dipl.defektolog, Center za korekcijo sluha in govora, Portorož, Sončna pot 14a 6

NAŠ VIDIK DRUŽINE nenadomestljiva skupnost vir učenja za sožitje v družbi rojstvo drugačnega otroka soočanje z veliko obremenitvijo osnovne otrokove potrebe potrebe staršev nujnost centralno organizirane podpore Pripravila: Srečka BOŽIČ, dipl.defektolog, Center za korekcijo sluha in govora, Portorož, Sončna pot 14a 7

CILJI dela z družino pomagati razvijati sposobnosti za soočanje, sprejemanje, iskanje rešitev in ustrezno delovanje znajo uvideti otrokove realne sposobnosti/zmožnosti ohraniti/vzdrževati kvalitetno družinsko življenje pridobivati življenskih, socialnih in komunikacikskih spretnosti vzpostavljati vezi s sorodnimi družinami oblikovati občutke sprejetosti, odgovornosti in zaupanja v lastne aktivnosti Pripravila: Srečka BOŽIČ, dipl.defektolog, Center za korekcijo sluha in govora, Portorož, Sončna pot 14a 8

OBLIKE in METODE dela s starši skupinska individualna prisotnost pri individualnem in skupinskem delu svojega otroka Poletna šola Kamplerjeva izkustvena družinska terapija realitetna terapija kontrolna teorija in integrarna metoda pogovori opazovanje, sodelovanje tematski pogovori izkustvene delavnice Pripravila: Srečka BOŽIČ, dipl.defektolog, Center za korekcijo sluha in govora, Portorož, Sončna pot 14a 9

DELO z okoljem vloga CKSG vzgojiteljeva/učiteljeva vloga pri vključevanju OPP odziv CKSG 1990/91 - prvo srečanje 1993/94 - prvi seminar izobraževanja od 1995/96 dalje - seminarji za sistematično izobraževanje vzgojiteljev, učiteljev, svetovalnih delavcev preko kataloga Stalnega strokovnaga spopolnjevanja strokovnih delavcev Pripravila: Srečka BOŽIČ, dipl.defektolog, Center za korekcijo sluha in govora, Portorož, Sončna pot 14a 1010

CILJI dela z okoljem seznaniti z značilnostmi in problemi predstaviti realne zmožnosti, specifičnosti v razvoju najti načine sodelovanja, obveščanja, izdelave prilagojenih programov, vsebin, pristopov,… načrtovati in evalvirati skupno delo posredovati in si izmenjati izkušnje razvijati občutke soodgovornosti, zadovoljstva,… spoznati program in oblike usposabljanja v CKSG in na terenu Pripravila: Srečka BOŽIČ, dipl.defektolog, Center za korekcijo sluha in govora, Portorož, Sončna pot 14a 1111

OBLIKE dela z okoljem individualna srečanja skupna letna srečanja mobilni surdopedagog v vrtcu in OŠ občasni stiki individualnih terapevtov obiski vzgojiteljev in učiteljev v CKSG skupna letna srečanja vzgojiteljev in učiteljev v CKSG timski sestanki v posameznih vrtcih in šolah seminarji kot sestavni del permanentnega izobraževanja Poletna šola Pripravila: Srečka BOŽIČ, dipl.defektolog, Center za korekcijo sluha in govora, Portorož, Sončna pot 14a 1212

PROGRAM izobraževanja nastal je na pobudo pedagoških delavcev oblikovali smo prvi seminar, ki je bil organiziran v treh delih: osnove teoretičnih znanj o PP, oblike, metode, načine poglabljanje in bogatenje znanj iz prvega dela učenje uporabnih in učinkovitih tehnik nove potrebe - nove vsebine, obogatena ponudba aktivno vključevanje posameznih vzgojiteljev in učiteljev Pripravila: Srečka BOŽIČ, dipl.defektolog, Center za korekcijo sluha in govora, Portorož, Sončna pot 14a 13

ZAKLJUČEK dolgoletna gradnja sistema udeležba na trodelnem seminarju skupna udeležba prisotnost v Poletni šoli Pripravila: Srečka BOŽIČ, dipl.defektolog, Center za korekcijo sluha in govora, Portorož, Sončna pot 14a 1414