ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Advertisements

Ali je zdravljenje otrok res brezplačno?
Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
4-12: Vodni detektivi vedno odkrijemo kaj zanimivega /Tomašič T.
Šolska prehrana IV. osnovna šola Celje.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
(OPIS POKLICA) KATJA VREČAR 4.B
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
Šolsko leto 2008/2009, program gimnazija, 2
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
Prostovoljstvo in socialna aktivacija ranljivih oseb
INFORMATIKA Osnove – temeljni pojmi I.
Dejavnostno naravnano učenje
EKOŠOLA KOT NAČIN ŽIVLJENJA
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
Naslov projekta Vaše ime | Ime učitelja | Šola
STROKOVNI POSVET FLEKSIBILNI PREDMETNIK IN AKTUALNI IZZIVI OSNOVNE ŠOLE TIMSKO IN MEDPREDMETNO POUČEVANJE Z ROKO V ROKI POD POGOJI FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA.
Samoevalvacija: POČUTJE UČENCEV V ŠOLI IN OCENA RAZLIČNIH ŠOLSKIH DEJAVNOSTI TER POGOJEV ZA DELO Šolsko leto 2018/19.
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
Ustno ocenjevanje znanja
Posvetovanje ZBDS, Bled, 2007
Konferenca, 19. oktober 2006 UČINKOVITO UPRAVLJANJE Z JAVNIMI SREDSTVI
KARIERNO SVETOVANJE.
Priporočila za področje ZP
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
Program USP Čas Vsebina Izvajalci in oblika Registracija udeležencev Adi Muminović, ZRSŠ PREDOPAZOVALNA PREDSTAVITEV:
Kultura in klima organizacije
Nova naročila v industriji – analiza podatkov in sprememba Uredbe EU
Andreja Ahčin, ravnateljica SŠ na BC Naklo
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
OŠ MENGEŠ Predstavniki: Lija Rozalija Cerar Lara Melloni Miha Škrlep
POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI
Prenos znanja in dejavnosti informiranja
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Naj bo IT investicija ali strošek?
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
RAZPIS ZA VPIS V SREDNJE ŠOLE
Model neformalnega izobraževanja september, 2018
Prepoznavanje in obvladovanje stresa za zmanjševanje absentizma
Izzivi podjetji pri črpanju nepovratnih srestev
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
DECEMBRSKO STROKOVNO SREČANJE DELOVNIH TERAPEVTOV
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
Izhodišča za razpravo o spremembah uslužbenske zakonodaje
NEKAJ TEKOV ZA NEŠTETO NASMEHOV
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
Predstavitev projekta PPF II
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
VSI ZA ENEGA, EDEN ZA VSE Alenka Podlogar
Ime izdelka.
Novo Zelandski kurikulum
SPLETNA STRAN SKUPINE V VRTCU KOT OBLIKA SODELOVANJA S STARŠI
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
Posvet „Kako bolje sodelovati v občini Cerknica“
Člani tima mreže 2: Darja Pagon Sabina Jeklar Ana Krivec Pristov
Splošna matura 2019.
REPUBLIKA SLOVENIJA Center za socialno delo Nova Gorica
VSE O TRŽNEM RAZISKOVANJU NA ENEM MESTU
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Akcijsko raziskovanje za ZDT
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
»ACE THE CASE« masterclass
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC Nevenka Štraser, predstojnica OE ZRSŠ SG

FLEKSIBILNI PREDMETNIK KJE SMO? KAM ŽELIMO?

KLJUČNA VPRAŠANJA ZA ANALIZO Zakaj se v letošnjem šolskem letu v OE SG ni več šol priključilo FP? Mnenja in izkušnje šol s FP v OE SG Mnenja (in izkušnje) šol brez FP v OE SG Kaj katera od šol v tem trenutku najbolj potrebuje? Ali so naša mnenja glede FP podobna kot v ostalih OE – posvet ?

MNENJA ŠOL S FP Bolj skoncentrirano delo Možnost bolj poglobljenega učenja Več eksperimentalnega in terenskega dela Manjša obremenitev za učitelje in učence Delo bolj zanimivo, znanje bolj utrjeno Prej končani popravni izpiti Nekateri učitelji še vedno ne želijo sodelovati – mnenje, da ni vsak predmet primeren za FP Sestava urnika in polletna obremenitev učitelja Menjava urnika in urnik DSP Snov je pogosto premalo utrjena. Pritožbe staršev – preveč snovi

MNENJA ŠOL BREZ FP (pre)velika odgovornost – rezultati, znanje (pre)malo število učencev (kadri, nenehne spremembe) Kadrovske težave Učitelji vidijo več pomanjkljivosti kot prednosti Organizacijske težave IP, THV, GOS, LVZ – sami se ne štejejo med šole s FP Izvajanje sklopov z daljšimi časovnimi enotami Od vsebinskih – kvalitativnih sprememb k organizacijskim

TIM IN NAČRT ŠOLE TIM NAČRT S FP Večina ga nima Samo na začetku Vsi učitelji, ki izvajajo ŠRT Nimajo načrta („papirologija“) Vsako leto sproti BREZ FP Nobena šola ga nima (1 ŠRT) (1 nastaja)

KAJ ŠOLE POTREBUJEJO? ŠOLE POTREBE S FP Povezovanje učiteljev med šolami in pretok izkušenj Posredovanje novih ugotovitev, informacij Primeri prakse – predstavitev za ideje (se ne da „kopirati“) Kje se je FP izkazal in kje ne - izkušnje BREZ FP Prepričljivi argumenti – znanje, rezultati iz več šol, zadovoljstvo Delavnice in predavanja za določene učitelje

Ni vsak predmet primeren za FP. Se strinjam. Se ne strinjam.

Polletne obremenitve učitelja sa lahko razlikujejo največ za: 1 uro 2 uri 3 ure je vseeno.

DSP je velik problem ob menjavi urnika. Se strinjam. Se ne strinjam.

Snov je pogosto premalo utrjena. Se strinjam. Se ne strinjam.

Starši se pritožujejo – šole o tem ne poročajo. Se strinjam. Se ne strinjam.

Učitelji se ne odločajo v večji meri za FP, ker je to prevelika odgovornost za rezultate – znanje. Se strinjam. Se ne strinjam.

Učitelji vidijo v tem trenutku več pomanjkljivosti kot prednosti. Se strinjam. Se ne strinjam.

Če želimo uspešno uvajati in nadgrajevati FP na šoli, nujno potrebujemo tim in načrt. Se strinjam. Se ne strinjam.