Študijsko srečanje, Ljubljana, Lipovšek

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
IZVAJALEC: CENTER ZA KOREKCIJO SLUHA IN GOVORA P O R T O R O Ž
Advertisements

Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
4-12: Vodni detektivi vedno odkrijemo kaj zanimivega /Tomašič T.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
Šolsko leto 2008/2009, program gimnazija, 2
DELOVNO PRAVO disciplinska in odškodninska odgovornost
Milivoj DOLŠČAK GLAVNI INŠPEKTOR
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Lepo pozdravljeni na predstavitvi
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
Sindikat in svet delavcev z roko v roki
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
Samoevalvacija: POČUTJE UČENCEV V ŠOLI IN OCENA RAZLIČNIH ŠOLSKIH DEJAVNOSTI TER POGOJEV ZA DELO Šolsko leto 2018/19.
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
Ustno ocenjevanje znanja
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
  Priprava Energetskega koncepta Slovenije Urška Dolinšek, MzI - DE Ljubljana, 6. oktober 2016.
Predstavitev področja: ZNANSTVENE MONOGRAFIJE
Krepitev kompetenc strokovnih delavcev na področju vodenja inovativnega vzgojno-izobraževalnega zavoda v obdobju od 2018 do 2022 Seminar: Poti za izboljšanje.
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
KARIERNO SVETOVANJE.
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
Predmet: KEMIJA KOMISIJA ZA KAKOVOST
Kultura in klima organizacije
Andreja Ahčin, ravnateljica SŠ na BC Naklo
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
MERILA ZA VREDNOTENJE SPISOV NA CANKARJEVEM TEKMOVANJU
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
PUPO Preventivni ukrepi za preprečevanje osipa
Srečanje , Dr. Amalija Žakelj
Model neformalnega izobraževanja september, 2018
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
Andrej Kuzman, Matjaž Podpečan
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
Izhodišča za razpravo o spremembah uslužbenske zakonodaje
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
Predstavitev projekta PPF II
MEDPREDMETNA POVEZAVA geografija - angleščina
Seminar: Drugačna geografija
Dr. Samo Rugelj 21. maj, 2014 NEKAJ PREMISLEKOV O VREDNOTENJU KAKOVOSTI KNJIG ZA ODRASLE NA SLOVENSKEM dr. Samo Rugelj 21. maj,
Novo Zelandski kurikulum
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
PREVERJANJE IN POTRJEVANJE NACIONALNIH POKLICNIH KVALIFIKACIJ
Slovensko združenje za požarno varstvo
Posvet „Kako bolje sodelovati v občini Cerknica“
Kartografska pismenost
Splošna matura 2019.
(moderira mag. Pavla Karba, ZRSŠ)
VSE O TRŽNEM RAZISKOVANJU NA ENEM MESTU
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Študijsko srečanje učiteljev geografije v osnovnih šolah
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
Predstavitev sprememb in dopolnitev KPVIZ Ur.l. RS, št. 45/2017
Statistični sosvet za statistiko energetike
ŠTIPENDIJE za študij v tujini
Polno znanja!.
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

Študijsko srečanje, Ljubljana, 20. 8. 2018 Lipovšek FOR…. GEOGRAFIJA formirnost, novosti, strokovni aktiv in ocenjevalna merila Študijsko srečanje, Ljubljana, 20. 8. 2018 Lipovšek

Program Če tvitate, dodajte ključnik #študijsko Čas Dejavnost Izvajalec Prej Spletna anketa o ocenjevalnih merilih in razprava v spletni učilnici 9.00 Formirni pozdrav: FS, Formative Assessment in AssForLearn, pomen povratnega informiranja dijakov Tanja Popit, Pika Gramc, Igor Lipovšek 10.00 Elementi FS pri učenju o podnebnih spremembah, Form/inovativnost pri preučevanju kulturne dediščine …. - ODMOR - Jasna Županič, Danica Mikola, Ester Mrak 12.15 Varčna raba energije Borzen 12.30 Kako obravnavati teme ekonomske geografije – primer projekta YouthStart Dr. Anton Polšak 13.45 Katero geografsko znanje preverja svetovna olimpijada Mirjam Martinuč Bernard, Danijel Lilek 14.00 Podjetnost, regionalno sodelovanje ob vodi, ekskurzije, konfluence, usklajevanje ocenjevalnih meril, tekmovanje, POKIT, Fabiani, udeležba DUH …. Mirsad Skorupan, Polšak, Lilek, Lipovšek 14.45 Usklajevanje (moderiranje) ocenjevalnih meril v strokovnem aktivu ali pri pouku Polšak, Lilek, Lipovšek Mladi in novi mediji - Lenart J. Kučič @ljkucic Prosimo, ovrednotite na povezavi https://www.1ka.si/a/179002

Formirnost

Wade Frankum je bil samo končno (sumativno) ocenjevan. Kako sprotnost (formativnost) življenja rešuje, končnost (sumativnost) jih pa jemlje Wade Frankum je bil samo končno (sumativno) ocenjevan. Greg Read je sprotno (formativno) preverjal in obveščal kupce, kje je morilski strelec, in rešil na desetine življenj. Strathfieldski pokol v Sydneyu, 1991

KAJ V IZOBRAŽEVANJU DELUJE?* Dijaku najbolj pomaga povratna informacija. Ta ga (lahko) usmerja, da več in bolje zna, da se bolje uči in da napreduje (se formira). Učni vidik: sem napravil prav oz. pričakovano ali narobe kaj in kako naj naredim, da dosežem cilj Socialni vidik: sprejemati mnenje, se izpostaviti krepiti samopodobo *John Hattie (Avstralec) - VISIBLE LEARNING

Novosti pri pouku geografije

Novosti pri pouku geografije Novosti, razen spremenjenih pravilnikov, ki bi jih kdo izrecno zahteval, ni. So pričakovanja, ki jih oblikujejo: ZRSŠ Uresničevati učni načrt, raba revije GŠ, sodelovanje v spletni učilnici, udeležba na seminarju, več sprotnega preverjanja, ne se obremenjevati s stvarmi, na katere nimate (dolžnega) vpliva Šola Sodelovanje v projektih, medpredmetno povezovanje, uveljavljanje šole Učitelj sam Napredovati, uporabiti nov pristop (npr. film kot geografski opis, spremljanje geografskega procesa, analiza preverjanja, geografija na splet), sodelovati v dejavnosti, ki ni zgolj pouk Dijaki Bi radi tekmovali, raziskovali, sodelovali? Geografija Podpirali dejavnosti, uporabljali dosežke, popularizirali znanost, društveno delo

Projekti: projekt Podjetnost - šole vključene s timi (Polšak) regionalno sodelovanje ob vodi, http://novice.sio.si/2018/05/13/tabla-o-visokih-vodah-tudi-v-dornberku/ ekskurzije, http://www.ekskurzije.si/moodle/course/view.php?id=368 Blejski vodni festival http://bledwf.com/?lang=sl visoke vode http://novice.sio.si/2018/02/07/poplava-in-terensko-delo/ konfluence, priprava http://www.confluence.org/country.php?id=15 http://www.confluence.org/confluence.php?visitid=13570 tabor DUGS - Velenje oktober 2018 http://dugs.splet.arnes.si/ mednarodna konferenca o poučevanju geografije - konec junija 2019 usklajevanje ocenjevalnih meril - 20 učiteljev SŠ in OŠ (Polšak) Tekmovanje (Lilek) https://www.zrss.si/ucilna-zidana/tekmovanja/tekmovanje-iz-znanja-geografije-za-os-in-ss POklicneKompetencezIT (Lipovšek), https://www.zrss.si/objava/zrss-in-cpi-vabita-v-razvojno-nalogo-pokit Fabiani, http://novice.sio.si/2018/06/30/komisiji-fabianijevega-natecaja-sta-se-odlocili/ STAT (istika), http://novice.sio.si/2017/12/27/evropske-statisticne-igre/ udeležba DUH, http://novice.sio.si/2018/07/23/duh-v-izobrazevanju-mladi-in-identiteta-konferenca/ 100 let geografije na UL http://geo.ff.uni-lj.si/stoletnica/100_letnica

Zakaj je dobro, da šolski strokovni aktiv deluje … …..in kako naj usklajuje ocenjevalna merila Ter povzetek spletne ankete

Najpogostejše - 10 naj – pritožbe na ZRSŠ (pedagoški svetovalec napiše inšpekciji ali vodstvu šole mnenje) Vprašanja za 2 (zadostno) niso na ravni minimalnega standarda Učitelj ocenjuje predhodno nepreverjeno snov Pisna vprašanja niso skladna z „mrežnim diagramom“ Učitelj ne individualizira pouka (naloge niso raznovrstne ali odločba PP) Vprašanja niso skladna z učbenikom (Pisno) preverjanje ne izhaja iz snovi učnega načrta Učitelj je v zaostanku s snovjo Ocene pri pouku se ne skladajo z ocenami pri maturi Pouk ne sledi UN, učbeniku ali sprotni pripravi Učitelj ni spoštljiv (najpogostejši sekundarni razlog) EKSKLUZIVNO

Pritožba („v primeru, da se učenec, starš… pritoži„) Če nismo tepli, ostanemo Buster Keaton – mirno resni Praviloma ostanemo sami, s sočutjem, privoščljivostjo ali z oporo, a brez dejanske podpore – 1. naslov: strokovni aktiv Inšpekcijski zapis vsebuje (berimo celoto): Ugotovitve Mnenja Predloge Ukrepe Svoja ravnanja in stališča utemeljujemo s strokovnostjo oz. znanstvenostjo (učni načrt, literatura, ŠS, predznanje, izkazani interes (potrebe) učenca, dogovor strokovnega aktiva ali ped. konference ali rod. sestanka …), ne z dobronamernostjo, preslikavo pouka ali svojimi ali izkušnjami drugih Spoved in pokora naj bo notranje, ne vnanje dejanje EKSKLUZIVNO

Strokovni aktiv – trdnjava učiteljeve avtonomije : 60. Člen ZOFVI (strokovni organi) Strokovni organi v javni šoli so: učiteljski zbor, programski učiteljski zbor, oddelčni učiteljski zbor, razrednik in strokovni aktivi. 64. Člen (strokovni aktiv) Strokovni aktiv šole obravnava problematiko predmeta oziroma predmetnega področja, usklajuje merila za ocenjevanje, daje učiteljskemu zboru predloge za izboljšanje vzgojno-izobraževalnega oziroma študijskega dela, obravnava pripombe staršev, učencev, vajencev, dijakov ter opravlja druge strokovne naloge, določene z letnim delovnim načrtom. PRAVILNIK 7. člen (minimalni standard znanja) (1) Minimalni standard … za pozitivno oceno oziroma za zadovoljivo sledenje pouku .. (2) Če MS ni določen …, ga določi strokovni aktiv oziroma učitelj. 8. Člen (ocenjevalna merila) (1) Strokovni aktiv na začetku šolskega leta uskladi merila ocenjevanja znanja. (2) Merila ocenjevanja znanja za predmet oziroma programsko enoto se določijo na podlagi kataloga znanja oziroma učnega načrta. 9. člen (oblike in načini ocenjevanja znanja) Če oblike in načini ocenjevanja znanja niso določeni v katalogu znanj oziroma učnem načrtu, jih določi strokovni aktiv oziroma učitelj.

Strokovni aktiv – usklajevalec meril Protislovnost zaključnega ocenjevanja: Ocenili naj bi celostno, kar pomeni: v skladu z merili, ki jih dijaki spoznajo 1. septembra – kjer so ključni proceduralni cilji Ocenjujemo parcialno, z aritmetičnim sredinjenjem delnega vsebin-skega znanja (ZEvropa + Vevropa + Jevropa + … + iEvropa) / i Katera merila uskladiti na strokovnem aktivu? Splošna, načelna, izhajajoča iz splošnih ciljev predmeta in šole Kako jih uskladiti? Z zapisanim sklepom (formalno) Ohlapno (predmetno) – čim bolj s proceduralnimi (geografsko vzročnoposledično sklepanje, orientiranje, preiskovanje, primerjanje, opazovanje …) cilji, čim manj z vsebinskimi (deagrarizacija, podnebje, erozija, prsti….)

1. Kakšna ocenjevalna merila pri vašem predmetu pričakujejo dijaki 1. Kakšna ocenjevalna merila pri vašem predmetu pričakujejo dijaki? (en odgovor)

2. Kolikšno vlogo igra pri oblikovanju ocenjeval-nih meril strokovni šolski aktiv? (en odgovor)

3. Kako povratno informiram dijaka po ocenjevanju? (en odgovor)

4. Zaključne ocene dijakom oblikujem na podlagi: (en odgovor)

5. Dijaki pri mojem pouku ugovarjali ali se pritožili zaradi: (možnih več odgovorov)

6. O preverjanju, ocenjevanju in povratnem informiranju želim sporočiti: