(moderira mag. Pavla Karba, ZRSŠ)

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
IZVAJALEC: CENTER ZA KOREKCIJO SLUHA IN GOVORA P O R T O R O Ž
Advertisements

Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Ali je zdravljenje otrok res brezplačno?
Izvedbeni kurikul programa: Frizer, Predšolska vzgoja
PROGRAM ETIKA IN VREDNOTE V VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU v OŠ Ivana Skvarče
ŠOLA ZA RAVNATELJE PRED IZZIVI VODENJA VIZ V 21
Šolsko leto 2008/2009, program gimnazija, 2
Razvijanje domoljubja s pomočjo kulturne dediščine
Mag. Boris RUŽIČ, univ. dipl. inž. el. Inšpektor – višji svetnik
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Prostovoljstvo in socialna aktivacija ranljivih oseb
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
DELOVNO PRAVO kolektivno delovno pravo
Lepo pozdravljeni na predstavitvi
VZORNIKI, IDEALI , AVTORITETE
STROKOVNI POSVET FLEKSIBILNI PREDMETNIK IN AKTUALNI IZZIVI OSNOVNE ŠOLE TIMSKO IN MEDPREDMETNO POUČEVANJE Z ROKO V ROKI POD POGOJI FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA.
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
Področje delovanja družbe VinKom.
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Črtomir Bitenc, univ. dipl. psih
Leja Jurišić, Mojca Planinc, Sandra Jenko
Zasl. prof. ddr. Matjaž Mulej
B22.
KARIERNO SVETOVANJE.
Debeli rtič, Mag. Marjan Ferjanc
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
Mojiceja Podgoršek OŠ Jurija Vege Moravče POMEN KNJIŽNIČARJEVEGA IN UČITELJEVEGA SODELOVANJA V PROCESU INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA Strokovno posvetovanje.
Program USP Čas Vsebina Izvajalci in oblika Registracija udeležencev Adi Muminović, ZRSŠ PREDOPAZOVALNA PREDSTAVITEV:
Možnosti uporabe merilnikov Vernier in programske opreme Logger Pro
Predstavitev rezultatov Razvojnega programa SOČA 2013 (za Svet zavoda)
Andreja Ahčin, ravnateljica SŠ na BC Naklo
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
Prenos znanja in dejavnosti informiranja
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
Samo Novak Šport hotel Otočec 5. november 2009
Spodbujanje enakopravnosti oseb LGBTI v Evropski uniji
Srečanje , Dr. Amalija Žakelj
PRIPRAVA DOKUMENTOV RAZVOJNEGA NAČRTOVANJA za obdobje
EVROPA ZA DRŽAVLJANE LETO 2009 EVROPSKO LETO
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
Slovenija in NATO,OZN,oecd
DECEMBRSKO STROKOVNO SREČANJE DELOVNIH TERAPEVTOV
SMERNICE SVETA EVROPE ZA SODELOVANJE JAVNOSTI PRI ODLOČANJU
Naslov diplomske, seminarske … naloge
11. december, Mednarodni dan gora
Morala vzgoja II.
Predstavitev projekta PPF II
MEDPREDMETNA POVEZAVA geografija - angleščina
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
VSI ZA ENEGA, EDEN ZA VSE Alenka Podlogar
Seminar: Drugačna geografija
FRANŠIZING IN DELOVNA RAZMERJA
NOVE OBLIKE SODELOVANJA V DOBI DIGITALNE TRANSFORMACIJE KMETIJSTVA
Dr. Samo Rugelj 21. maj, 2014 NEKAJ PREMISLEKOV O VREDNOTENJU KAKOVOSTI KNJIG ZA ODRASLE NA SLOVENSKEM dr. Samo Rugelj 21. maj,
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
Posvet „Kako bolje sodelovati v občini Cerknica“
“Mediacije” Vmesno poročilo raziskovalne skupine o izvedbi raziskave v okviru evropskega projekta ZSSS »Mediacija kot orodje za doseganje večje enakopravnosti.
COMENIUS Active Citizenship through Fairy Content Tales (ACT-FACT)
PREDSTAVITEV MLADINSKEGADEMOKRATIČNEGA PROJEKTA
Statistični sosvet za statistiko energetike
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
OD MINIMALNIH STANDARDOV K ODLIČNOSTI
I. S. I. S. Edith Stein Gavirate
DRUŽINSKO BRANJE: BRALNI PROJEKT MESTNE KNJIŽNICE KRANJ
Kako pripraviti javno prireditev
Zapis predstavitve:

(moderira mag. Pavla Karba, ZRSŠ) tematska steza: Pouk državljanske vzgoje in dejavnosti v vrtcu – razmislek KAJ IN KAKO? (moderira mag. Pavla Karba, ZRSŠ) Namen tematske steze je kritični razmislek in razprava udeležencev o državljanski vzgoji z vidikov: kako z državljansko vzgojo prispevati k izgrajevanju mladih v socialno odgovorne ljudi in aktivne državljane; kaj o tem pravijo priporočila ( ali kako naj bo?), kako to počnemo v praksi (ali kje smo?) ter kako nadgrajevati prakso v skladu s priporočili (kako kvalitetno naprej?). c) Katere so skupne karakteristike vseh štirih prispevkov?

Uvodno predavanje: dr. Erika Rustja, MIZŠ Državljanska vzgoja: cilji, vsebina in didaktični pristopi skozi definicijo državljanske vzgoje Eurydice, mednarodne dokumente in raziskave (primerjave: Evropa, svet in Slovenija).

Ustne predstavitve dobrih praks: Ksenija Jerman Skrbinek (dipl. vzgojiteljica) - Vrtec Otona Župančiča Slovenska Bistrica Naslov prispevka: Vrtec, pomemben člen pri razvoju državljanskih kompetenc otroka - primeri dejavnosti za razvijanje otrokove samopodobe kot izhodišča za odgovorno državljanstvo.

2. Natalija Panić (prof. ped. in soc.) – OŠ Sostro, Ljubljana Naslov prispevka: Grafiti – uničevalci fasad ali sredstvo za doseganje učnih ciljev povezanih z argumentiranjem za zavračanje diskriminacije in ozaveščanjem za spoštovanja različnosti v družbi (medpredmetni pristop).

3. Sofija Baškarad (prof. fil. in tjn 3. Sofija Baškarad (prof. fil.in tjn.) - Srednja šola Domžale (gimnazija) Naslov prispevka: Izbirna tema pri pouku filozofije v gimnaziji kot priložnost za razvijanje odgovornega državljanstva – primer kako z besedili pri dijakih spodbujati zanimanje za politiko z vidika državljanov -kritičnih mislecev.

Izhodišča za razpravo in izmenjavo izkušenj 1. Skupne karakteristike prispevkov – cilji, vsebine in pristopi z vidika povezav med teorijo (kako naj bo) in obstoječo prakso (kako je) ter nadgradnjo (kaj spremeniti v bodoče). 2. Razmislek in dileme: - Pomen otrokove samopodobe za odgovorno državljanstvo!

Nadaljevanje s prejšnje strani Vloga učnega okolja v učnem procesu za razvijanje odgovornega državljanstva (metode, oblike, učni viri, učni pristopi, subjekti/deležniki…)! Ozaveščanje, da spodbujanje zanimanja za politiko med mladimi še ne predstavlja odgovornega državljanstva!

HVALA ZA POZORNOST Namig: PRIROČNIK ZA UČITELJE DKE dostopen na http://www.zrss.si/digitalnaknjiznica/Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi DOMOVINSKA IN DRŽAVLJANSKA KULTURA IN ETIKA 1. del/   http://www.zrss.si/digitalnaknjiznica/Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi DOMOVINSKA IN DRŽAVLJANSKA KULTURA IN ETIKA 2. del/ naslovu