VSE O TRŽNEM RAZISKOVANJU NA ENEM MESTU

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
VPLIV RELIGIJE NA EKONOMSKO USPEŠNOST
Advertisements

4-12: Vodni detektivi vedno odkrijemo kaj zanimivega /Tomašič T.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
Šolsko leto 2008/2009, program gimnazija, 2
VIRI NAPAKE Na katere vplive moramo paziti, ko izvajamo kvazi(eksperiment) 53.
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
Odprti dostop do znanstvenih podatkov v Sloveniji
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Prostovoljstvo in socialna aktivacija ranljivih oseb
WELLNESS TURIZEM V OKVIRU ZDRAVILIŠKEGA TURIZMA
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
1. slovenska SHARE konferenca za uporabnike Ljubljana, 22. januar 2013
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
Tekmovanje mladih raziskovalcev
Urška Nikoletti, 2. Ma-ra mentorica: dr. Irena Nančovska Šerbec
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
Posvetovanje ZBDS, Bled, 2007
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Trinivojska arhitektura v sistemih za obračunavanje storitev
Črtomir Bitenc, univ. dipl. psih
Načrt vrednotenja za OP ROPI in OP RR za obdobje
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
Različni pogledi na ukrepe za preprečevanje fluktuacije v organizaciji
Debeli rtič, Mag. Marjan Ferjanc
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
Predmet: KEMIJA KOMISIJA ZA KAKOVOST
Vrh malega gospodarstva Zdravko Počivalšek MINISTER Ljubljana, 12. 5
7 Projektni menedžment dr. Branko ŠKAFAR.
MOBBING.
Kultura in klima organizacije
Nova naročila v industriji – analiza podatkov in sprememba Uredbe EU
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
DRUŽBOSLOVJE Upravne in organizacijske vede
Model neformalnega izobraževanja september, 2018
PRIPRAVA DOKUMENTOV RAZVOJNEGA NAČRTOVANJA za obdobje
Izzivi podjetji pri črpanju nepovratnih srestev
STAREJŠI V SLOVENIJI.
Vsebina predmeta Osnove poslovnih informacijskih sistemov 
dr.Tanja Podbevšek, uni.dipl.ing.
EVROPA ZA DRŽAVLJANE LETO 2009 EVROPSKO LETO
Andrej Kuzman, Matjaž Podpečan
Vzpostavitev sistema tržnih raziskav za podporo poslovnim odločitvam - primer Petrol Toni Balažič Direktor Sektor market. raziskave, komunikacije in.
Pomen in potenciali pametnih mest in skupnosti Blaž GOLOB Direktor, SmartIScity d.o.o. EU forum za digitalno podjetništvo.
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
POSLOVNI BONTON: REŠEVANJE KONFLIKTOV NA DELAVNEM MESTU
Predstavitev projekta PPF II
STANJE V KMETIJSTVU V LETU 2013 IN PRVE NAPOVEDI ZA LETO 2014 XXIX tradicionalni posvet Javne službe kmetijskega svetovanja Laško, Kongresni center.
Jure Dimec, Janez Stare & posadka IBMI
Problemi uporabe skupnih standardov v e-poslovanju
NOVE OBLIKE SODELOVANJA V DOBI DIGITALNE TRANSFORMACIJE KMETIJSTVA
Dr. Samo Rugelj 21. maj, 2014 NEKAJ PREMISLEKOV O VREDNOTENJU KAKOVOSTI KNJIG ZA ODRASLE NA SLOVENSKEM dr. Samo Rugelj 21. maj,
Novo Zelandski kurikulum
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
MOTNJE HRANJENJA ANOREKSIJA NERVOZA
Vzpostavitev okvira socialnega dialoga v osrednjeslovenski regiji
Spodbude za omilitev podnebnih sprememb
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Akcijsko raziskovanje za ZDT
Živi laboratorij Friderik Knez ZAG Ljubljana, Slovenija
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
»ACE THE CASE« masterclass
Statistika raziskovalno-razvojne dejavnosti
Načrt vrednotenja za OP razvoja človeških virov za obdobje
Zapis predstavitve:

VSE O TRŽNEM RAZISKOVANJU NA ENEM MESTU RAZISKAVE V PODPORO POSLOVNIM ODLOČITVAM MANAGERJEV NA PODROČJU INTERNEGA KOMUNICIRANJA LJUBLJANA, 24.1.2001

POMEN RAZISKAV V ORGANIZACIJI Če želite, da ljudje zgradijo dobro barko, jih navdušite za potovanja. (Mali princ)

PREDMET RAZISKAV V ORGANIZACIJI Organizacijska klima Komunikacije Zavedanje Branost

Organizacijska klima Zakaj? Kdaj? razumevanje zaposlenih potrebe po treningu merjenje morale dokaz za objektivne značilnosti organizacije identifikacija specifičnih problemov vzpostavitev meril evaluacija ukrepov Kdaj? pri večjih reorganizacijah pri prevzemih pri nastopu novega vodstva pri odpuščanjih, zniževanjih stroškov, zapiranju obratov,.. pri zunanjih vplivih (negativna publiciteta) pri pogajanjih s sindikati

Komunikacije Zakaj? Kdaj? merjenje učinkovitosti komunikacijskih programov diagnoza sedanjih/prihodnjih komunikacijskih problemov ali možnosti ovrednotenje komunikacijske politike oziroma prakse ocenimo odnos med komuniciranjem in ostalimi deli komunikacije za načrtovanje kom. proračuna Kdaj? pri večjih reorganizacijah pri prevzemih pri nastopu novega vodstva pri odpuščanjih, zniževanjih stroškov, zapiranju obratov,.. pri zunanjih vplivih (negativna publiciteta) pri pogajanjih s sindikati

Zavedanje Zakaj? Kdaj? identifikacija specifičnih skrbi zaposlenih meritev obstoječe stopnje znanja identifikacija pomanjkljivosti znanja uporaba stališč za input komunikacijskih programov ocenitev učinkovitosti trenutnih komunikacijskih programov Kdaj? Potrebujemo strokovnjaka za specifično področje udeležba pri trenutno aktualnih temah vpliv spremenjene politike na organizacijo

Branost Zakaj? Kdaj? odkrijemo rednost prejemanja publikacije ocena vpliva vsebine na bralce ugotavljanje percepcije bralcev ugotavljanje reakcij ali idej za nove publikacije razvoj liste tem, zanimivih za bralce Kdaj? Upadajoči interes za obstoječe publikacije planiramo spremembe v publikacijah ko so v obtoku neformalne publikacije pripravljamo proračun publikacij

Nevarnosti Bojazen zaposlenih “Upor” vodstva ob izsledkih Slabo komuniciranje vzrokov, načinov in rezultatov raziskovanja Neupoštevanje organizacijskih posebnosti organizacije Slabo časovno načrtovanje

Načrtovanje raziskave Definirajte potrebe Definirajte cilje Upoštevajte nasvete “raziskovalcev” Odločitev o metodologiji Organizacija raziskave

Srednje vrednosti vsebinskih sklopov

Hvala za pozornost! Ni konec, je začetek. Raziskava je prvi korak sistematizacije internih komunikacij. Hvala za pozornost!