Ustno ocenjevanje znanja

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
PROGRAM ETIKA IN VREDNOTE V VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU v OŠ Ivana Skvarče
Advertisements

© Modrijan založba d. o. o..
Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
4-12: Vodni detektivi vedno odkrijemo kaj zanimivega /Tomašič T.
Šolska prehrana IV. osnovna šola Celje.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
(OPIS POKLICA) KATJA VREČAR 4.B
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
SEDEM ČUDES SVETA.
VIRI NAPAKE Na katere vplive moramo paziti, ko izvajamo kvazi(eksperiment) 53.
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
INFORMATIKA Osnove – temeljni pojmi I.
VZORNIKI, IDEALI , AVTORITETE
Tekmovanje mladih raziskovalcev
7.predavanje: življenjska doba izdelka in marketiško načrtovanje
Samoevalvacija: POČUTJE UČENCEV V ŠOLI IN OCENA RAZLIČNIH ŠOLSKIH DEJAVNOSTI TER POGOJEV ZA DELO Šolsko leto 2018/19.
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
ŽIVA BITJA IZMENJUJEJO SNOVI Z OKOLICO IN JIH SPREMINJAJO
MANIFEST MOŠKIH (enkrat za vedno)
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Postavitev naslova Podnaslov.
Predstavitev področja: ZNANSTVENE MONOGRAFIJE
Spomladansko srečanje članov ŽPS
KARIERNO SVETOVANJE.
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
Kultura in klima organizacije
Nova naročila v industriji – analiza podatkov in sprememba Uredbe EU
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
OŠ MENGEŠ Predstavniki: Lija Rozalija Cerar Lara Melloni Miha Škrlep
POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI
UČENCI 2. C RAZREDA SO RAZMIŠLJALI O
Metode in tehnike reševanja problemov
IZTOK ČERNE IN MITJA STRMEC, GIMNAZIJA LITIJA
Števila … 5.
MERILA ZA VREDNOTENJE SPISOV NA CANKARJEVEM TEKMOVANJU
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
BINKOŠTI homilija d. Ferruccio prevod bojanM.
TUJCI V SLOVENIJI.
Predstavitev projekta PPF II
Elementi spletnih strani
MEDPREDMETNA POVEZAVA geografija - angleščina
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
Kako nastane zemljevid
VSI ZA ENEGA, EDEN ZA VSE Alenka Podlogar
TEORIJA ODGOVORA NA POSTAVKO (Item response theory - IRT) ali
Novo Zelandski kurikulum
PREVERJANJE IN POTRJEVANJE NACIONALNIH POKLICNIH KVALIFIKACIJ
IZBIRNI PREDMET V 7.,8. in 9. RAZREDU DEVETLETKE
PRAVICE OTROK.
Posvet „Kako bolje sodelovati v občini Cerknica“
Psihoanaliza.
Člani tima mreže 2: Darja Pagon Sabina Jeklar Ana Krivec Pristov
Beseda življenja Marec 2009.
ČAS TELEVIZIJE.
Splošna matura 2019.
UREJENOST DELOVNEGA MESTA
Statistični sosvet za statistiko energetike
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
Predstavitev sprememb in dopolnitev KPVIZ Ur.l. RS, št. 45/2017
Polno znanja!.
PREDSTAVITEV IN IZVEDBA PREDSTAVITVE
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Kako pripraviti javno prireditev
Zapis predstavitve:

Ustno ocenjevanje znanja Analiza vprašalnika marec, 2008

Vprašanja v anketi Katere informacije o ustnem ocenjevanju znanja si želite pridobiti pred začetkom učenja učne snovi? Kako si organizirate učenje? Kaj vse moti vaše učenje? Kako bi odpravili te ovire pri vašem delu? Na kaj morate biti pazljivi ko poteka ustno ocenjevanje znanja? Koliko (največ in najmanj) dni (ur) porabiš za pripravo na ustno ocenjevanje znanja? Število izpolnjenih anket IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ||||||||||||||||||||||||

Informacije o ocenjevanju snov za spraševanje IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII napoved spraševanja IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII seznam vprašanj IIIIIIIIIIIIII način spraševanja IIIIIIIIIII kriterij pri spraševanju IIIIIII dodatna razlaga snovi IIIIII učni listi II koliko učencev bo vprašanih I poskusno spraševanje I

Organizacija učenja berem snov IIIIIIIIIII delam izpiske IIIIIIII določim dan IIIIIII ponovim tekočo snov in D.N. IIIII starši postavljajo vprašanja IIII snov razdelim po poglavjih III za pisalno mizo III se ne učim III zaprem vrata II ob določeni uri II s pomočjo sošolcev II miselne vzorce II ob glasbi II iz učbenika I odgovarjam na vprašanja I najprej težja snov potem lažja I

Motnje pri učenju TV, računalnik, telefon IIIIIIIIIIIIIIIIIII sestra, brat, starši IIIIIIIIIIIIIIII promet, hrup IIIIIIIIIIIIIII mislim na druge stvari IIIIIIIII druge obveznosti, trening IIIIII sosedi, prijatelji IIII nič III domača žival II tišina II dolgočasna snov II odpor do predmetov II preveč snovi II premalo časa I slabi zapiski I neurejena soba I lakota, žeja I glavobol I

Odpravljanje motenj opozorilo družini, sosedom IIIIIIIIIII primerna soba IIIIIIIII bolj zbrano delo IIIIII izklop TV, računalnika, telefona IIIIII mir III ne vem III sproščujoča glasba II krajše besedilo v učbenikih I izpust treninga I sprotno učenje I

Obnašanje ob ocenjevanju zbranost, premislek IIIIIIIIIIIIIIIIII na postavljeno vprašanje IIIIIIIIIIIIIIII vprašanja za druge učence IIII pazljivost, (da učitelj ne odkrije plonk lista) III opazovati, če ti bodo prišepnili II na zavajanje učiteljev I pomoč učiteljev I da se ne zameriš učiteljem I razločno odgovarjamo I

Priprava na ocenjevanje nič II odvisno od predmeta I manj kot uro en dan IIIIII med 1 uro in tri ure en dan IIIIIIIIIIIIIII štiri do pet ur en dan IIII dva do tri dni IIIIIIIIIIII štiri do sedem dni IIIIIII

Pripombe učencev Učitelji naj ne bi delali razlik med učenci (nekoga lažje vprašali kot drugega). Učitelji bi morali biti pravični in dajati ocene takšne, kot si zaslužijo učenci.