Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Izdelali smo 2. razred.
Advertisements

Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
Šolska prehrana IV. osnovna šola Celje.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
(OPIS POKLICA) KATJA VREČAR 4.B
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
Šolsko leto 2008/2009, program gimnazija, 2
MEDPREDMETNO PROJEKTNO DELO Z IKT KOT OBLIKA DELA Z NADARJENIMI UČENCI
Milivoj DOLŠČAK GLAVNI INŠPEKTOR
Mag. Boris RUŽIČ, univ. dipl. inž. el. Inšpektor – višji svetnik
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
Dejavnostno naravnano učenje
EKOŠOLA KOT NAČIN ŽIVLJENJA
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
Kurikulum v Veliki Britaniji
Samoevalvacija: POČUTJE UČENCEV V ŠOLI IN OCENA RAZLIČNIH ŠOLSKIH DEJAVNOSTI TER POGOJEV ZA DELO Šolsko leto 2018/19.
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
Ustno ocenjevanje znanja
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Črtomir Bitenc, univ. dipl. psih
KARIERNO SVETOVANJE.
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
Program USP Čas Vsebina Izvajalci in oblika Registracija udeležencev Adi Muminović, ZRSŠ PREDOPAZOVALNA PREDSTAVITEV:
Možnosti uporabe merilnikov Vernier in programske opreme Logger Pro
Kultura in klima organizacije
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
OŠ MENGEŠ Predstavniki: Lija Rozalija Cerar Lara Melloni Miha Škrlep
POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI
V 1. OCENJEVALNEM OBDOBJU
(ABC informacije + spletne strani)
Števila … 5.
MERILA ZA VREDNOTENJE SPISOV NA CANKARJEVEM TEKMOVANJU
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
PUPO Preventivni ukrepi za preprečevanje osipa
Srečanje , Dr. Amalija Žakelj
Osnovna šola Karla Destovnika-Kajuha Šoštanj
RAZPIS ZA VPIS V SREDNJE ŠOLE
Model neformalnega izobraževanja september, 2018
Trendi razvoja transformativne mediacije
KDAJ SE JE POJAVILA KNJIGA
11. december, Mednarodni dan gora
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
POSLOVNI BONTON: REŠEVANJE KONFLIKTOV NA DELAVNEM MESTU
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
VSI ZA ENEGA, EDEN ZA VSE Alenka Podlogar
Seminar: Drugačna geografija
Programska oprema računalnika
Avtizem.
DEJAVNOSTI SKOZI OKO MULTIMEDIJE
Leonardo da Vinci ( ) Predmet: ZGO.
Novo Zelandski kurikulum
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
(tehnika in tehnologija, 6. razred)
IZBIRNI PREDMET V 7.,8. in 9. RAZREDU DEVETLETKE
Člani tima mreže 2: Darja Pagon Sabina Jeklar Ana Krivec Pristov
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
primerjava kurikulumov Slovenija in Češka
Polno znanja!.
I. S. I. S. Edith Stein Gavirate
PREDSTAVITEV IN IZVEDBA PREDSTAVITVE
DRUŽINSKO BRANJE: BRALNI PROJEKT MESTNE KNJIŽNICE KRANJ
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

OPOLNOMOČENJE UČENCEV Z IZBOLJŠANJEM BRALNE PISMENOSTI IN DOSTOPA DO ZNANJA Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo, ti, ki šumno obračajo strani svojih knjig, ti, ki imajo oblast nad rdečim in črnim črnilom in nad slikami, ti nas vodijo, nas usmerjajo, nam kažejo pot. (Azteški kodeks iz leta 1524)

PRIORITETI: INTERES za branje RAZUMEVANJE prebranega

TRENUTNO STANJE: S starostjo interes za branje upada Učenci imajo težave z dojemanjem vzročno-posledičnih odnosov v prebranih besedilih in slišani učni snovi

VZROKI: starši in učenci izhajajo iz manj spodbudnega okolja, učiteljem se zdi samoumevno, da učenci prebrano besedilo razumejo, ni dovolj ozaveščenosti, da je slovenščina učni princip in ne le predmet.

OPERATIVNI NAČRT IV. OŠ CELJE V 2011/12: TRIADA: CILJ: Uspešnejše reševanje besedilnih nalog. IZVEDBA: Reševanje besedilnih nalog pri treh predmetih: slovenščini, matematiki in okolju. ČAS: november - maj

OPERATIVNI NAČRT IV. OŠ CELJE V 2011/12: in II. TRIADA: CILJ: Starši se bodo usposobili za nudenje pomoči in spodbujanje otroka k učenju. IZVEDBA: Vključitev staršev in otrok v projekt BIPS – Beremo in pišemo skupaj. ČAS: oktober - marec

OPERATIVNI NAČRT IV. OŠ CELJE V 2011/12: II. TRIADA: CILJ: Večje število prebranih knjig in osvojenih Cankarjevih priznanj. IZVEDBA: Branje v nadaljevanjih. ČAS: celo šolsko leto

OPERATIVNI NAČRT IV. OŠ CELJE V 2011/12: III. TRIADA: CILJ: Učenci dojemajo vzročno posledične odnose v prebranih besedilih in slišani učni snovi. IZVEDBA: Izvajanje strategije »struktura zgodbe«pri slovenščini, matematiki, fiziki, angleščini in zgodovini. ČAS: november - maj

"... people who love books always want to recommend them to other people at the least excuse.“ (Terry Pratchett) "... ljudje, ki ljubimo knjige, izkoristimo vsako najmanjšo priložnost, da jih priporočimo drugim." (prevod Melita)