MEDPREDMETNA POVEZAVA geografija - angleščina

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
IZVAJALEC: CENTER ZA KOREKCIJO SLUHA IN GOVORA P O R T O R O Ž
Advertisements

Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
4-12: Vodni detektivi vedno odkrijemo kaj zanimivega /Tomašič T.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
OKOLICA ŠOLE – DO KODER NAM SEŽE POGLED
PREDSTAVITEV Z ELEKTRONSKO PROSOJNICO
Milivoj DOLŠČAK GLAVNI INŠPEKTOR
19. mednarodno posvetovanje
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
BESEDILO Zvezdice bele, bele snežinke, padajo, padajo tiho z neba.
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Dejavnostno naravnano učenje
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
Sindikat in svet delavcev z roko v roki
K O M B I N A T O R I K A   Obravnava posebne naloge povezane s končnimi množicami. Kompleksija je podmnožica končne množice Število elementov v kompleksiji.
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
Kurikulum v Veliki Britaniji
WtT 2. generacije Modul Zakaj in kako Revision 2015.
7.predavanje: življenjska doba izdelka in marketiško načrtovanje
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
Ustno ocenjevanje znanja
KARIERNO SVETOVANJE.
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
Program USP Čas Vsebina Izvajalci in oblika Registracija udeležencev Adi Muminović, ZRSŠ PREDOPAZOVALNA PREDSTAVITEV:
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI
Prenos znanja in dejavnosti informiranja
Z i-tablo do boljših matematičnih predstav v 1. razredu
IZTOK ČERNE IN MITJA STRMEC, GIMNAZIJA LITIJA
Vprašanja pri izvajanju samoevalvacij na Univerzi v Mariboru
MERILA ZA VREDNOTENJE SPISOV NA CANKARJEVEM TEKMOVANJU
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
A REPORT.
DOBRODOŠLI NA OSNOVNI ŠOLI HAJDINA
Izzivi podjetji pri črpanju nepovratnih srestev
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
TUJCI V SLOVENIJI.
Izhodišča za razpravo o spremembah uslužbenske zakonodaje
Priporočena doza smeha – najmanj 1x dnevno.
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
Predstavitev projekta PPF II
Kako nastane zemljevid
Seminar: Drugačna geografija
Upravljanje knjižnic - UK 12
TEORIJA ODGOVORA NA POSTAVKO (Item response theory - IRT) ali
Novo Zelandski kurikulum
Direktorat za upravne procese BOLJŠA ZAKONODAJA
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
PREVERJANJE IN POTRJEVANJE NACIONALNIH POKLICNIH KVALIFIKACIJ
IZBIRNI PREDMET V 7.,8. in 9. RAZREDU DEVETLETKE
Kartografska pismenost
Splošna matura 2019.
(moderira mag. Pavla Karba, ZRSŠ)
Razpoznava govora z usmerjeno nevronsko mrežo
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Akcijsko raziskovanje za ZDT
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
DIFFERENT ASPECTS OF LIVING IN GB
Pozdravljeni! Z gradivi, ki so vam na razpolago, boste ponovili in utrdili besedišče o vremenu in vremenskih pojavih, se naučili opisati in napovedati.
ŠTIPENDIJE za študij v tujini
»ACE THE CASE« masterclass
Polno znanja!.
I. S. I. S. Edith Stein Gavirate
Delavnica Projekta Asistent Virtualni asistent za občine in društva
Zapis predstavitve:

MEDPREDMETNA POVEZAVA geografija - angleščina GIMNAZIJA MEDPREDMETNA POVEZAVA geografija - angleščina Kranj,2011/2012 Ekonomsko-storitveni izobraževalni center Kranj

TEMATSKI SKLOP The Weather of Great Britain Vreme in geografske značilnosti Velike Britanije

SKUPNI CILJ Z medpredmetno povezavo pri dijakih razvijamo strokovno pismenost v angleškem jeziku ob izbranih vsebinah. Dijaki razumejo vremensko napoved v angleškem jeziku in jo upoštevajo v konkretni situaciji. Glede na geografske značilnosti GB iz že pridobljenega znanja in vremensko napoved sklepajo, kako bi se oblekli in obuli, če bi obiskali GB. Zavedajo se pomena določitve smeri neba, če se znajdejo na neznanem terenu v naravi. Na podlagi pridobljenih znanj sklepajo kakšno bo vreme v naslednjih dneh glede na veter, ki trenutno piha.

POSAMIČNI CILJI ANGLEŠČINA: Dijaki ponovijo razliko med pojmoma: UK in VB Dijaki se seznanijo in osvojijo strani neba ter imena za vetrove Dijaki se seznanijo z besedami za opisovanje vremena in izpolnijo razpredelnico v knjigi Dijaki znajo povedati kakšno bo vreme in kateri veter bo pihal, in kje (DL)

GEOGRAFIJA Dijaki ponovijo strani neba in značilnosti vetrov. Sklepajo kakšno bo vreme glede na veter. Dijaki se seznanijo z geografskimi in vremenskimi značilnostmi VB.

METODE razlaga odgovarjanje na vprašanja izpolnjevanje razpredelnice razgovor

OBLIKE frontalna individualna v parih

SREDSTVA platno in računalnik ter projektor, tabla Power point učbenik delovni list

DEJAVNOST UČITELJA DEJAVNOSTI V GLAVNEM POTEKAJO OB POWER POINTU, NEKAJ PA TUDI Z UČBENIKOM IN DELOVNIM LISTOM TER TABLO.

OPISNI KRITERIJI SPOROČILNOST BESEDIŠČE IN SLOVNIČNA PRAVILNOST VEZLJIVOST ali KOHERENCA

SPOROČILNOST Sporočilo je popolnoma jasno in utemeljeno, v celoti primerno temi. 4 točke Sporočilo je v glavnem ustrezno in primerno temi, a posamezne nejasnosti in ponavljanja. 3 točke Sporočilo je pomanjkljivo, posamezne neusklajene trditve, občasno primerno temi. 2 točki Sporočilo v glavnem vsebuje neprimerne, nerelevantne informacije, komajda primerno temi. 1 točka Sporočilo je v celoti neustrezno in ni v skladu s temo. 0 točk

BESEDIŠČE IN SLOVNIČNA PRAVILNOST Besedišče je pogosto nadpovprečno bogato, raznoliko, izvirno in v celoti primerno temi. 4 točke Slovničnih napak skoraj ni. Posamezna napačna raba besedišča. Nekaj slovničnih napak (črkovanje), v glavnem 3 točke primerno temi. Besedišče je osnovno. Pogosta napačna raba besed, občasna povezava s temo. 2 točki Pogoste slovnične napake. Besedišče in slovnično znanje je dokaj omejeno, da pogosto ovira razumevanje sporočila. 1 točka Sporočilo je zaradi skromnega besedišča in slovnice popolnoma nerazumljivo. 0 točk

VEZLJIVOST ali KOHERENCA  Stavki in odstavki so smiselno in logično povezani, v celoti primerno temi. 2 točki Deli sporočila so nepovezani ali pa so vezniške besede rabljene neustrezno, v glavnemn primerno temi. 1 točka Vezljivosti ni, komajda primerno temi, misli so navržene. 0 točk

OCENJEVALNA LESTVICA OCENA 1 0% - 59% OCENA 2 60% - 69%

GEOGRAFIJA Geografski del pa se preveri in oceni v sklopu redne kontrolne naloge kot del le te.

DOSEŽKI/REZULTATI Poda definicijo, opredeli, prepozna, prikliče: ponovi ali obnovi, našteje, opiše …

DEJAVNOSTI Opazuje/raziskuje/preiskuje (poišče že znano, zazna novosti, nejasnosti, negotovosti in protislovja), primerja, abstrahira: poišče/ugotovi ključne informacije, uporabne za luščenje bistvenega, prepozna/poišče splošni vzorec, in ga posploši (na nove situacijeUgotavlja značilnosti, primerja, sklepa iz splošnega na konkretno (dedukcija), uvrsti