mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Advertisements

Prometno preventivne aktivnosti za večjo varnost otrok
Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
VARNO S SONCEM Predstavitev dela v programu v šolskem letu 2012/2013
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
Milivoj DOLŠČAK GLAVNI INŠPEKTOR
Mag. Boris RUŽIČ, univ. dipl. inž. el. Inšpektor – višji svetnik
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
POSLOVNIK KAKOVOSTI Aleksander Vrščaj
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Lepo pozdravljeni na predstavitvi
Dejavnostno naravnano učenje
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
EKOŠOLA KOT NAČIN ŽIVLJENJA
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Črtomir Bitenc, univ. dipl. psih
Načrt vrednotenja za OP ROPI in OP RR za obdobje
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
KARIERNO SVETOVANJE.
Predmet: KEMIJA KOMISIJA ZA KAKOVOST
7 Projektni menedžment dr. Branko ŠKAFAR.
Možnosti uporabe merilnikov Vernier in programske opreme Logger Pro
Kultura in klima organizacije
Nova naročila v industriji – analiza podatkov in sprememba Uredbe EU
Andreja Ahčin, ravnateljica SŠ na BC Naklo
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
ZA VPIS UČENCEV V SREDNJE ŠOLE
IZTOK ČERNE IN MITJA STRMEC, GIMNAZIJA LITIJA
Vprašanja pri izvajanju samoevalvacij na Univerzi v Mariboru
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
PUPO Preventivni ukrepi za preprečevanje osipa
DRUŽBOSLOVJE Upravne in organizacijske vede
Ozaveščanje o Direktivi o okoljski odgovornosti v Sloveniji
RAZPIS ZA VPIS V SREDNJE ŠOLE
Model neformalnega izobraževanja september, 2018
Prepoznavanje in obvladovanje stresa za zmanjševanje absentizma
OSNOVE ZA IZVAJANJE TEČAJA / IZPITA
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
DECEMBRSKO STROKOVNO SREČANJE DELOVNIH TERAPEVTOV
Pomen in potenciali pametnih mest in skupnosti Blaž GOLOB Direktor, SmartIScity d.o.o. EU forum za digitalno podjetništvo.
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
Predstavitev projekta PPF II
Nacionalni program socialnega varstva za obdobje : poudarki dokumenta in informacije glede črpanja sredstev EU skladov MDDSZ.
Irish Pub pri Veselem Skratu
Novo Zelandski kurikulum
Odprava administrativnih ovir in poenostavitev postopkov s pomočjo informacijske tehnologije mag. Renata Zatler, Slavko Patekar, Matija Kodra
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Spodbude za omilitev podnebnih sprememb
Nove zahteve glede spremljanja mobilnosti v izobraževanju
VSE O TRŽNEM RAZISKOVANJU NA ENEM MESTU
Akcijsko raziskovanje za ZDT
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
»ACE THE CASE« masterclass
Polno znanja!.
Statistika raziskovalno-razvojne dejavnosti
Notranja presoja kot ena od metod v procesu zagotavljanja kakovosti
Načrt vrednotenja za OP razvoja človeških virov za obdobje
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ Regijsko srečanje Zdravih šol – OE Ljubljana, 27. maj 2019 AKCIJSKI NAČRT – šolske torbe mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ

5 KORAKOV DO ŠOLE, KI PROMOVIRA ZDRAVJE: Tim ZŠ 1. Začetek= ustvarjanje zaveze 2. Ocena izhodiščnega stanja 3. Načrtovanje ukrepov 4. Ukrepanje 5. Spremljanje in vrednotenje Vodstvo šole Ostali deležniki na 3 leta pregled: Orodje SHE mreže in = Kriteriji ZŠ = dolčanje potreb in prioritetnih nalog Komuniciranje + vrednotenje = priprava AKCIJSKEGA NAČRTA: - namen + cilji = izvajanje in širjenje - kazalniki - komunikacijski načrt - načrt vrednotenja

Delavnica (vir: Šolske akcijske smernice, str. 5) 1. faza: Začetek Oblikovanje delovne skupine (tima Zdrave šole) Delavnica (vir: Šolske akcijske smernice, str. 5)

Primer Oblikovanje delovne skupine

2. faza: Ocena izhodiščnega stanja - prednostne naloge ŠOLSKA TORBA Vprašalniki za učence, učitelje, starše (Kako pomembna je tema za posamezne skupine? ...)

3. faza: Akcijski načrt = načrtovanje ukrepov Vizija šole: kaj in kako doseči v prihodnosti, kaj je pomembno in zakaj, v kolikšnem času ...? Letni delovni načrt + Vzgojni načrt Opredeljuje: potrebe/probleme šole in okolice; vrednote glede zdravja in PZ; namen in cilje glede zdravja in izobraževalnih dosežkov kazalniki, dejavnosti, razdelitev nalog, časovni okvir, mejniki, viri spremljanje, evalvacija, ponovni pregled; komunikacijo, organizacijo.

Akcijski načrt opredeli Namen: splošni, dolgoročni cilji = želena splošna izboljšava na področju zdravja in dobrega počutja *Npr.: razviti strategijo šole za obravnavanje problematike šolskih torb Cilji: kratkoročni cilji prednostne naloge = merljive dejavnosti, s katerimi naj bi bil namen dosežen SMART cilji: specifični, merljivi, dosegljivi, realni, časovno opredeljeni (kaj želimo doseči, na kakšen način, za koliko, v kakšnem času?) *Npr.: Predstaviti pedagoškemu osebju ukrepe za zmanjšanje težav povezanih s šolsko torbo Na spletni strani šole objaviti priporočila o šolski torbi za starše in učence Ob vpisu otrok v šolo razdeliti zloženke s priporočili kakšno torbo kupiti in kako jo pravilno nositi

Opredelitev kazalnikov Ali smo na pravi poti? Kaj smo dosegli? Kaj še moramo, da bomo dosegli zastavljen namen in cilje...? Številčni, kratki in konkretni *Npr.: vsaj 80% delež učiteljev, seznanjenih z ukrepi za šolsko torbo 100% delež staršev/otrok, ki so prejeli priporočila v pisni obliki število izvedenih aktivnosti za promocijo pravilnega nošenja šolske torbe

Komunikacijski načrt Jasni komunikacijski cilji (1. znanje, 2. odnos, 3. vedenje) Jasna in enostavna sporočila (učenci, učitelji, starši) *Npr.: Za učence: „Na naši šoli se želimo ohraniti zdravo hrbtenico naših učencev. Učinkoviti komunikacijski kanali *Npr.: Za učence: šolski časopis, spletna stran, oglasna deska v hodniku in razredu, družbeni mediji, plakat, letaki ...

vir: Šolske akcijske smernice, str. 12 Komunikacijski kanali Ciljna skupina Kanali Šolski časopisi Spletna stran šole Informativna srečanja Sporočila za javnost Družabni mediji Tiskano gradivo (npr. plakati/ letaki) … Dijaki x Starši

Načrt vrednotenja/evalvacije 1. faza: kdo evalvira (notranji ali zunanji) 2. faza: kaj (oblika, čas, viri, nosilci) 3. faza: kako/metode (razgovor, opazovanje, vprašalniki, dnevnik ...) 4. faza: ukrepanje (obveščanje in pridobivanje dodatne podpore, vključitev akcijskega načrta v prakso) 5. faza: opravimo evalvacijo, rezultate uporabimo za povratno informacijo vsem udeležencem (napredek, izzivi) ter za prilagoditev akcijskega načrta (glede na namen, cilje, kazalnike..)

Vrste spremljanja in vrednotenja/evalvacije: (sprotno, končno) Vrednotenje procesov – v kolikšni meri se izvajajo dejavnosti glede na zastavljen načrt (kaj deluje?, kaj ne?, zakaj ne?...) Vrednotenje učinkov – meri kratkoročne procese in spremembe (rodit.sest., rubrika na spletni strani, dogodek ...) Vrednotenje izzidov/rezultatov – v kolikšni meri so bili doseženi predvideni rezultati (glede na namen, cilje, kazalnike); kako uspešna je bila ZŠ pri pozitivnem vplivanju na zdravje?

Promocija zdravja v šoli Spletni šolski priročnik SHE mreže Šolske akcijske smernice Orodje SHE mreže /Kriteriji zdravih šol za hitro ocenjevanje Gradiva na spletni povezavi: http://www.nijz.si/slovenska-mreza-zdravih-sol http://www.schools-for-health.eu/si/for-schools/prironik

Vsaka skupina pripravi AN (3 ukrepe), ki bo usmerjen v razl Vsaka skupina pripravi AN (3 ukrepe), ki bo usmerjen v razl. populacije: 1. učence 2. starše 3. učitelje 4. šolo 5. odločevalce