IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
VPLIV RELIGIJE NA EKONOMSKO USPEŠNOST
Advertisements

4-12: Vodni detektivi vedno odkrijemo kaj zanimivega /Tomašič T.
Izdelal: David Treven, 3.Ga
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
POSLOVNIK KAKOVOSTI Aleksander Vrščaj
JUTRANJA NEGA z prikazom procesa
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Lepo pozdravljeni na predstavitvi
1. slovenska SHARE konferenca za uporabnike Ljubljana, 22. januar 2013
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
SLOVENSKI VISOKOŠOLSKI PROSTOR
KAKOVOST KAKOVOST JE ZASTONJ !.
Tekmovanje mladih raziskovalcev
7.predavanje: življenjska doba izdelka in marketiško načrtovanje
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Trinivojska arhitektura v sistemih za obračunavanje storitev
Pregled trenutnega stanja merjenja zadovoljstva pacientov in
Načrt vrednotenja za OP ROPI in OP RR za obdobje
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
Zasl. prof. ddr. Matjaž Mulej
NAŠA HRANA, PODEŽELJE in NARAVNI VIRI PO 2021
Priporočila za področje ZP
Predmet: KEMIJA KOMISIJA ZA KAKOVOST
7 Projektni menedžment dr. Branko ŠKAFAR.
Postopek prodaje vozila
Kultura in klima organizacije
Nova naročila v industriji – analiza podatkov in sprememba Uredbe EU
Prenos znanja in dejavnosti informiranja
Potenciali slovenske industrije
IZTOK ČERNE IN MITJA STRMEC, GIMNAZIJA LITIJA
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
DRUŽBOSLOVJE Upravne in organizacijske vede
Danica BIZJAK Pilotni projekt MODUL : OKOLJSKI RAČUNI Zbiranje podatkov za Račune izdatkov za varstvo okolja.
Izzivi podjetji pri črpanju nepovratnih srestev
STAREJŠI V SLOVENIJI.
dr.Tanja Podbevšek, uni.dipl.ing.
Andrej Kuzman, Matjaž Podpečan
Vzpostavitev sistema tržnih raziskav za podporo poslovnim odločitvam - primer Petrol Toni Balažič Direktor Sektor market. raziskave, komunikacije in.
Problemi uvajanja tehnologij e-oskrbovanja
Pomen in potenciali pametnih mest in skupnosti Blaž GOLOB Direktor, SmartIScity d.o.o. EU forum za digitalno podjetništvo.
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
Elektronsko poslovanje v Abanki
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
Predstavitev projekta PPF II
Problemi uporabe skupnih standardov v e-poslovanju
Ime izdelka.
26. medarodno posvetovanje Tematski sklop: Upravljanje z energijo
Upravljanje knjižnic - UK 12
FRANŠIZING IN DELOVNA RAZMERJA
11. LETNI RAZGOVOR ČLANOV KOMISIJ ZA OCENJEVANJE KAKOVOSTI
Dr. Samo Rugelj 21. maj, 2014 NEKAJ PREMISLEKOV O VREDNOTENJU KAKOVOSTI KNJIG ZA ODRASLE NA SLOVENSKEM dr. Samo Rugelj 21. maj,
Irish Pub pri Veselem Skratu
Direktorat za upravne procese BOLJŠA ZAKONODAJA
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
“Mediacije” Vmesno poročilo raziskovalne skupine o izvedbi raziskave v okviru evropskega projekta ZSSS »Mediacija kot orodje za doseganje večje enakopravnosti.
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
 LOGOTIP.
VSE O TRŽNEM RAZISKOVANJU NA ENEM MESTU
Akcijsko raziskovanje za ZDT
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
Izobraževanja za zaposlene v turizmu in gostinstvu
OD MINIMALNIH STANDARDOV K ODLIČNOSTI
Statistični sosvet za statistiko energetike
Polno znanja!.
Statistika raziskovalno-razvojne dejavnosti
Notranja presoja kot ena od metod v procesu zagotavljanja kakovosti
Načrt vrednotenja za OP razvoja človeških virov za obdobje
ZNAČILNOSTI SVETOVNO USPEŠNEGA PODJETJA V RAZMERAH NOVE KONKURENCE
Zapis predstavitve:

IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE Študentka: Mateja Kambič Mentor: izr. prof. dr. Boris Bukovec 16. 12. 2013

Opredelitev problema Organizacije vse več poudarka dajo na proces prodaje, saj mora znati prodati izdelke in zadovoljiti vse kupčeve potrebe in želje. Na konkretnem primeru procesa prodaje ugotavljam možnosti za izboljšanje: naredim popis procesa, analiziram aktivnosti in opredelim vhodne in izhodne dokumente izvedem anketo, s katero želim ugotoviti zadovoljstvo naših kupcev in podati predloge za izboljšave

Raziskovalno vprašanje in namen Prodajni proces in analiza zadovoljstva kupca, v smislu izboljšanja samega procesa in posledično izboljšanje prodaje in uspešnosti podjetja ter z anketo meriti zadovoljstvo kupcev. CILJ NALOGE Cilj naloge je popis prodajnega procesa in izvedba ankete za ugotavljanje zadovoljstva odjemalcev.

METODE IN TEHNIKE RAZISKOVANJA S pomočjo študije domače in tuje literature, študija dokumentacije ter analizo in popisa procesa sem pridobila rezultate s katerimi sem opredelila prednosti in slabosti ter podala predloge za izboljšave. Za ugotavljanje zadovoljstva odjemalcev pa sem razvila anketo, ki sem jo tudi uporabila in ugotovila, pri katerih dejavnostih je podjetje uspešno in kje mora iskati priložnosti za izboljšave.

KAKOVOST IN ODLIČNOST Celovito obvladanje kakovosti Standardi, modeli in orodja kakovosti Od kakovosti do odličnosti Organizacija EFQM Kakovost v tekstilni industriji

OSREDOTOČENOST NA ODJEMALCE Odjemalci so smisel obstoja organizacije, izpolnjevanje njihovih zahtev in preseganje pričakovanj so osnovni motiv in aktivnost organizacije. Standard ISO 9001 in osredotočenost na odjemalce Model odličnosti EFQM in osredotočenost na odjemalce

PROCES PRODAJE IN OBSTOJEČE STANJE V PODJETJU Prodajna funkcija je ena najpomembnejših v podjetju Stanje v podjetju lahko analiziramo s pomočjo SWOT analize PREDNOSTI Uveljavljena blagovna znamka Kakovost Dober odnos z odjemalci Dober in kvaliteten servis SLABOSTI Problemi z likvidnostjo kupcev Do sedaj ni bilo jasne vizije Oglaševanje PRILOŽNOSTI Zvesti kupci Rastoči trgi (arabski svet) Dobri izdelki Tržna niša – ekološko naravno perilo Moško perilo Kopalke NEVARNOSTI Ostra konkurenca Negotove politične in gospodarske razmere Obstoj substitutov

IZBOLJŠANJE KAKOVOSTI PROCESA PRODAJE - ANKETA Raziskava zadovoljstva odjemalcev – pridobiti povratno informacijo Anketo sem sestavilo in jo izvedla Najboljše ocenjena področja so: komunikativnost osebja, znanje in strokovnost osebja in kakovost izdelkov Najslabše ocenjena področja so: pravočasnost dobav, pripravljenost za akcijske prodaje, prisotnost v medijih (reklama).

PREDLOGI ZA IZBOJŠAVE Čas in njegovo skrajševanje pri realizaciji naročil, delež reklamacij pri kupcih glede kakovosti, delež reklamacij glede na nespoštovanje rokov dobav, pripravljenost za akcijske prodaje, prisotnost v medijih.

IZBOLJŠANJE KAKOVOSTI PROCESA PRODAJE – POPIS PRODAJNEGA PROCESA Izdelala sem natančno procesno shemo prodajnega procesa, ki ga do sedaj še nismo imeli. Določila sem vse aktivnosti, odgovorne v določeni aktivnosti, vhodne in izhodne dokumente ter natančno opisala aktivnosti.

Opis procesa - raziskava trga

Vpliv rezultatov na podjetje Opis procesa je nov za podjetje, prav tako nismo spremljali zadovoljstva odjemalcev. Sistematično spremljanje zadovoljstva bi pripeljalo do takojšnjih pozitivnejših rezultatov poslovanja. Ob popisu obravnavanega procesa smo ugotovili, da bi lahko namenili poseben poudarek popisu vseh procesov v podjetju, kar bi pripomoglo k obvladovanju kakovosti na vseh ravneh.

PREDLOGI ZA NADALJNJE RAZISKAVE Živimo v hitro spreminjajočem se okolju, predvsem v tekstilni industriji veljajo določene smernice, ki jih moramo upoštevati. V prihodnosti bi lahko razmišljali o: uvedbi standarda ISO 9001, to pa bi bila podlaga tudi za Model odličnosti EFQM.