Prenesi predstavitev
Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.
1
Elektronsko poslovanje v Abanki
2
Abančna strategija elektronskega poslovanja
Osnovana na skladišču podatkov (DWA) Cilj – zaznavati in zadovoljevati potrebe obstoječih ter potencialnih bančnih strank Prioritetno za podjetja, zatem za fizične osebe
3
Integriran in celovit pogled na stranko
Skladišče podatkov Integriran in celovit pogled na stranko Dostop do historičnih podatkov o stranki (produkti) V prihodnosti prilagajanje ponudbe posamezniku (one to one marketing)
4
Zadovoljevanje potreb strank
Zagotavljanje informacij Dostop do bančnih storitev kadarkoli in od kjerkoli Zagotavljanje kakovostnih storitev … vzpostavljanje dolgoročnih odnosov s strankami
5
Svetovni splet 400 mio uporabnikov
Izhodišča Svetovni splet 400 mio uporabnikov Slovenija nekaj več kot uporabnikov Abanet bo uporabljalo stalnih strank Uporabnikov spletne strani bo 2002: 605 mio uporabnikov 2002: uporabnikov je uporabnikov Abaneta
6
Informacije, finančni kalkulatorji, interaktivne aplikacije…
Finančni portal Avtorizirani uporabniki-certifikat Avtorizirani uporabniki - PIN Potencialne stranke 9.043 1.046 Informacije, finančni kalkulatorji, interaktivne aplikacije… vpogledi v podatke o produktih, zgodovina… transakcije, spletno nakupovanje
7
Spletno nakupovanje Ena od alternativ ob klasični bančni ponudbi je tudi ponudba določenih partnerskih produktov preko spletnih strani Podjetjem bi to ponudili brezplačno, vsaj v začetni fazi – v zameno akcijska prodaja, popusti… Dodana vrednost, ki bi obogatila ponudbo obstoječim in potenicalnim komitentom
8
Kako izbrati potencialne partnerje?
V odvisnosti od njegovih potreb Zmožnosti za vkljčitev v elektronsko poslovanje Poslovnih ciljev komitenta Stopnje razvitosti e-poslvoanja partnerja Usmeritev na srednja in mala podjetja, ki se zaradi velkih vhodnih stroškov raje odločajo za zunanje izvajalce
9
Nove spletne strani
10
Razlogi za obisk spletnih strani Abanke
11
Pozitiven vpliv in posredno povečanje sodelovanja komitentov z banko
Donosnost na dolgi rok Pozitiven vpliv in posredno povečanje sodelovanja komitentov z banko Privabi nove komitente, tako ponudnike kot njihove kupce Z večjo obiskanostjo portala se veča ugled banke
12
Dokler nas smrt ne loči.
Podobne predstavitve
© 2024 SlidePlayer.si Inc.
All rights reserved.