Model neformalnega izobraževanja september, 2018 NoNaVe Model neformalnega izobraževanja september, 2018
PREDSTAVITEV
Začetki BUNE 3 LJUDJE, 3 POTI, 3 SKLOPI ZNANJ in SPOSOBNOSTI vse to usmerjeno v skupen cilj = delati nekaj, ker imamo radi, pa pri tem ne škodujemo niti ljudem niti okolju
ZNANO POREKLO TRANSPARENTNOST KAKOVOST (svežina) ODGOVORNOST DO OKOLJA 4 NAČELA BUNE ZNANO POREKLO TRANSPARENTNOST KAKOVOST (svežina) ODGOVORNOST DO OKOLJA
O Zadrugi BUNA NAŠ NAČIN DELOVANJA: Definiramo ”težavo” Oblikujemo alternativo (rešitev) Ozaveščamo (predavanja, mediji, ”face to face”) Ponudimo rešitev, ki je trajnostna. Pravična trgovina 4 načela Bune Non-for-profit
Glavne dejavnosti Zadruge Buna Praženje kave & veleprodaja & kavarna SPECIALTY COFFEE po načelih BUNA Predavanja o pravični trgovini v povezavi s surovinami SREČANJA Z …kava, kakav, bombaž, tropsko sadje ... Skupinska naročanja (oblačila) SODELOVANJE s People Tree, SYOU … Razvoj izdelkov skladno z načeli BUNA KARITE, sušeni mango, krpice za pranje posode in čiščenje, domače milo … Kampanje ozaveščanja OBLEKA NAREDI ČLOVEKA (FairFoto & film Prava cena & Fashion revolution day) SADJE NAJ BO PRAVIČNO, POTOVANJE V KOLUMBIJO, IGRAJ SE NAPREJ, POJEJ NAPREJ …
Tekoči projekti ”Specialty coffee” Sadje naj bo pravično! Obleka naredi človeka Skupinsko naročanje Karitejevo maslo Predavanja in delavnice Potovanja & izobraževanja
SPOZNAVANJE Kdo sem? Kaj me zanima? Zakaj sem se odločil/a za NoNaVe? Kaj pričakujem?
PREDSTAVITEV DELA Način dela Cilji izobraževanja Tedensko delo (webinar ali srečanje + samostojno delo) Vsi materiali na voljo na spletni strani www.buna.si Skupina na družbenem omrežju, kjer sproti delimo informacije (NoNaVe) Cilji izobraževanja Osnove razumevanja delovanja globaliziranega sveta Osnove podjetništva in pridobivanje konkretnih izkušenj Pregled slovenskega trga etičnih izdelkov Pregled možnosti za razvoj/zaposlitev mladega ”podjetnika”
Svet - igra
Pregled dela 2017 GLOBALNO UČENJE – osnove Primeri dobrih praks Poslovni model Raziskava trga Analiza Uvod v marketing Komuniciranje
PRVA NALOGA Preletite materiale od lanskega leta in izpostavite področje, ki se vam zdi najbolj zanimivo, ter področje, ki se vam zdi najtežje. Nalogo pošljite na mail: ziva@buna.si Ko boste raziskovali in naleteli na vprašanja, mi napišite mail in bomo skupaj poiskali odgovore
CERTIFICIRANJE