Prenesi predstavitev
Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.
1
Pogled zdravnika na mediacijo v zdravstvu
Roman Košir, dr. med.
2
Od kod prihajam in kdo sem?
Urgentni center UKC Maribor 63 redno zaposlenih (medicinske sestre, mavčarji, instrumentarke, administratorke, strežnice) okoli 50 sodelujočih zdravnikov (specializanti kirurgije, specialisti kirurgi, radiologi, anesteziologi…) pregledanih bolnikov/leto ( /dan) 8.000 malih operativnih posegov/leto < 10 pisnih pritožb bolnikov/leto
3
Lastnosti mediatorja OSEBOSTNE LASTNOSTI - razvita empatija in čustvena inteligenca SPRETNOSTI - poslušanje in razumevanje ter povzemanje misli drugih ZNANJE - pridobljeno z izobraževanjem in usposabljanjem
4
Značilnosti sporov v zdravstvu
Pričakovano popolne zdravstvene storitve Nerealna pričakovanja pacientov Čustvena ranljivost uporabnikov Pritiski za večjo storilnost ob manjših virih Kultura molka Hirearhično vodenje
5
Zakaj mediacija? REŠEVANJE SPOROV Relacija: bolnik – ustanova (sistem)
Relacija: bolnik – zdravnik Relacija: osebje - osebje
6
Pritožbeni postopki Ustna pritožba Anonimna pisna pritožba z anketo
Podpisana pisna pritožba na oddelek Podpisana pisna pritožba na pravno službo Zapis o varnostnem zapletu
7
Tipični primeri sporov
Bolnik – ustanova: neustrezno vedenje, dolgo čakanje, neurejeni prostori, nezainteresiranost osebja, medicinske napake Ustanova – bolnik: neprimerno vedenje Osebje med seboj
8
Mediacijska načela – šola za vodenje
zaupnost prostovoljnost nevtralnost nepristranskost enakopravnost neformalnost samo-odgovornost hitrost-ekonomičnost poštenost
9
Mediacijske veščine – šola za vodenje
aktivno poslušanje postavljanje pravih vprašanj povzemanje – razčiščevanje preokvirjanje “lupljenje čebule” ločena srečanja testiranje realnosti iskanje stališč in interesov okrepitev pravil
10
Mediacija = omogočanje komunikacije
KOMUNIKACIJA MEDIATOR MEDIANT 2 MEDIANT 1
11
Kakovost Kakovost Sistem za vodenje kakovosti Kakovost vodenja
Sistem za vodenje kakovosti vodenja
12
Povzetek Mediacijske veščine so tudi veščine kakovostnega vodenja.
13
Hvala za vprašanja
Podobne predstavitve
© 2024 SlidePlayer.si Inc.
All rights reserved.