Facebook Marketing Jure Knehtl, AdStar
Zakaj ravno oglaševanje na Facebooku? Najcenejše orodje promocije Natančno določanje ciljne skupine Starostne skupine 13-65+ let Potencialni doseg v Sloveniji 950.000 Možnost plačljivih oglasov za boljše rezultate Engagement (like, share, sporočila) Prodaja, možnost pridobivanja kontaktov Plačljive storitve – začnete lahko že z manj kot 5 €
Kaj se je zgodilo novembra 2015? Zgodba o uspehu? Presodite sami… 0 – 150.000 €/mesec V prvih 12 mesecih sodelovanja… Kako?
1. Kako začeti? Ustvarite Facebook stran iz svojega profila Kliknite na zgornjo desno puščico Kliknite >Create Page<
2. Kako začeti? Izberite tip vaše FB strani, glede na kategorije in izpolnite podatke
3. Kako začeti? Dodajte profilno in naslovno sliko Opis in kontakt Naslov in spletna stran Dodajte med priljubljene FB strani Povabite prijatelje, email kontakte Ne pozabite na CTA gumb Naredite prve objave **Dodatno: Instagram feed - Iconosquare
Dodajanje in odstranjevanje upravljalcev Settings – Page roles Dodajate uporabnikov email 5 možnosti: Admin Editor Moderator Advertiser Analyst
Business Manager Business.facebook.com Povežite FB stran Povežite FB oglaševalski račun Določite projekte Povežite ekipo
Gremo Step – By - Step Uporaba Business Setting Dodajanje novih strani in oglaševalskih računov Claim Assets Request Access
Kaj je potrebno spremljati na FB strani? Spremljajte zavihek Insights Osnovne statistike Primerjave s podobnimi stranmi Vaša ciljna publika Doseg vaših objav Odzivanje na vaše objave Poglejmo si na praktičnem primeru
Mojih 5 pomočnikov za odlično FB stran Facebook page Insights – spremljanje statistike Facebook Schudule Post – kdaj želite objaviti Canva.com – hitro in preprosto oblikovanje slik Animoto – video produkcija trello.com – postavitev časovnice
Kaj vam lahko pride prav? symbols-n-emoticons.com/p/facebook-emoticons-list.html – zabavne Facebook ikone, ki bodo popestrile vaše objave in oglase bitly.com – skrajšajte vaše dolge linke in spremljajte statistiko
Katere informacije so za njih koristne? Zmagovita strategija VAŠ CILJ Vaša ciljna publika Kdaj so prisotni? Katere informacije so za njih koristne? Novi uporabniki Kako do njih?
Zmagovita strategija - AdStar VAŠ CILJ – povečanje števila povpraševanj po naših storitvah Vaša ciljna publika – vodilni kader spletnih trgovin v Sloveniji Kdaj so prisotni? Pon-pet popoldan (13.-23.00) Katere informacije so za njih koristne? Novosti v svetu digitalnega oglaševanja, mnenja strank, reference Novi uporabniki – ponudniki dražjih storitev Kako do njih? E-priročniki in knjige, case study
O čem razmišljati? Pogostost in čas objavljanja Sporočilo Označevanje oseb Spraševanje za mnenja in pomoč Video vsebine Slideshow Carousel facebook post Lokacija, počutje, kontakt
Delite mnenja – ne bodite sramežljivi
Delite vaše dosežke
Nekaj zamisli za video vsebine Predstavitev palete vaših produktov Video HOW TO? Mnenja vaših strank, pogovor Uporaba vaših produktov Smešne video vsebine
Kako se mi zabavamo? Ekipa AdStar se seli v novo pisarno. Dobili smo nov koš. Posnetek neverjetne akcije. Značilni po sodelovanju. Uživamo v tem kar delamo!
Prodaja se lahko vse
Dodatno (proaktivno) delovanje Deljenje blogov Aktivnost po skupinah Komentiranje Deljenje koristnih vsebin Spremljanje novosti Facebook for Business Tedenske noviče/zanimivosti/recepti/potovanja My number 1: jonloomer.com
Prihaja glavni fokus - OGLAŠEVANJE Boljši reach Večji engagement Novi uporabniki Ciljno targetiranje Community Vračanje obiskovalcev Prodaja Predstavljanje novih produktov in storitev
Postavitev oglasov Mobilne naprave Novice namizni računalniki Desni oglasi
Dodatno: Audience Network
Kako dostopati do oglasov? Adverts Manager/Urejevalnik oglasov Business Manager Power Editor – napredno upravljanje z oglasi
Začetek oglaševalske kampanje Cilj kampanje Kdo so ciljni kupci/stranke (demografija, interesi, obnašanje) Kako jih nagovoriti Kakšne slike izbrati Struktura kampanje
Cilj vaše kampanje?
Ciljni Kupci/stranke Starost Spol Demografija (rojstni dnevi, poročeni, starši) Interesi Obnašanje Prijatelji tistih, ki so že všečkali stran Obiskovalci strani Poglejmo si kaj je možno
Nastavitve Proračun: dnevni ali življenjske dobe Kdaj se začne in konča prikazovanje oglasov Optimizacija oglasov: kliki, prodaje, odzivi, ogledi videa, prenesene aplikacije, prikazi, unikatni dnevni prikazi Poimenovanje: (priporočam) glede na to kar oglašujete in komu
Kreativa Pazi, da ne bo več kot 20 % besedila (grid tool za preverjanje) Ne kaži preveč kože (Sexy? Žal ne) – drugače bodo oglasi blokirani Priporočena velikost slike za optimalno izkušnjo uporabnika Boost post: 1200 x 900 Link ad: 1200 x 628 Carousel: 1080 x 1080 Page like: 1200 x 444
Slike Naloži svoj - Poskrbi, da je ustrezna velikost Znova uporabi obstoječe (TOP performing) Stock Images – ne pozabi
Triki za uspešna besedila Velike tiskane črke v naslovu Velik začetnice pri vsaki besedi naslova KISS – keep it short & simple Predstavi glavne prednosti (zakaj bi se odločil za akcijo) Kaj dobi, je kaj brezplačno? Uporabi številke Kontakt, povezava do spletne strani Ne pozabi na CTA
Struktura kampanje Razdelite po letih Spol Lokacija Lookalike audience Remarketing – ponovno trženje Glede na cilj (novi uporabniki, obstoječi, boost post, všečki)
Obstoječi obiskovalci Cilj FB všečki Obstoječi obiskovalci Novi obiskovalci
Strategija za uspeh FB všečkarji – Facebook objave (zanimivosti, video vsebine, novosti) Obstoječi obiskovalci – (remarketing glede na to kaj si ogledujejo, povezane vsebine in novosti preko oglasov, dodatno: video vsebine) Novi obiskovalci – oglaševanje na doseg s povezanimi interesi + lookalike na Facebook stran in obiskovalcev spletne trgovine
Remarketing = ponovno trženje??
Remarketing Kreiraj FB Pixel: Ads Manager – Tools – Create Pixel Slediš navodilom in ga ustaviš na spletno stran/pošlji programerju Kaj želiš slediti? Ustrezno namesti kode Postavi Custom Audience: Ads Manager – Tools – Audiences Uporabi jih v oglasih in prilagodi komunikacijo - Custom Audiences
Lookalike – najdi podobne ljudi Imajo podobno starost, interese, obnašanje na spletu in nakupno namero Ads Manager – Tools – Audiences - Lookalike Audience Izberi Vir: vsaj 1000 ljudi – za kvalitetno bazo Lokacija in % podobnih ljudi (1 – 10 %)
Za konec še… Če prodajaš, uporabi UTM linke Preizkusi uvoziti email bazo Če so odzivi na oglas odlični, mu kreiraj poden oglas - create similar Spremljaj statistiko preko Customise Columns v Ads Managerju Moj Nasvet: Spremljaj število klikov, strošek na klik, CTR, število konverzij, strošek na konverzijo, frekvenco in razporeditev po letih, spolu ter postavitvi.
Postavitev
Starost in Spol
Katero zgodbo želite slišati? Moje Božičkovo darilo! Katero zgodbo želite slišati?
Facebook je zakon! Merljivost rezultatov Neprestano spreminjanje in novosti Možnost ciljnega targetiranja Iskanje novih ljudi in povezovanje Zabavno je
VAJA: Kaj ste se naučili? Kdo je vaš kupec? Kako ga najdete na Facebooku? Funkcije, ki jih boste uporabili Cilj kampanje Kako boste strukturirali kampanjo?
Hvala za vašo pozornost! Čas je za dodatna vprašanja…