Facebook Marketing Jure Knehtl, AdStar.

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
Advertisements

PEDOMETER PRI POUKU ŠPORTNE VZGOJE
Preberite te nasvete, če želite izvedeti, kako: 1 Prilagodite logotip
Avtor: Slava Jošt-Kuzman ŠC Ljubljana Knjižnica Ljubljana 2012
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
Prostovoljstvo in socialna aktivacija ranljivih oseb
Lepo pozdravljeni na predstavitvi
Dejavnostno naravnano učenje
Kratka navodila za Video
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
Integracija tehnologij XML v projekte, ki temeljijo na objektni tehnologiji Uroš Novak, Zlatko Čajić, Borut Gorenjak, Milan Ojsteršek Laboratorij za.
Kako določimo ploščino romba?
Naslov projekta Vaše ime | Ime učitelja | Šola
Urška Nikoletti, 2. Ma-ra mentorica: dr. Irena Nančovska Šerbec
7.predavanje: življenjska doba izdelka in marketiško načrtovanje
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
Going with the Flow: Uporaba Microsoft Flow v praksi
My EBSCOhost Vodnik support.ebsco.com.
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
Posvetovanje ZBDS, Bled, 2007
Trinivojska arhitektura v sistemih za obračunavanje storitev
Črtomir Bitenc, univ. dipl. psih
Spomladansko srečanje članov ŽPS
Naslov dogodka Datum dogodka Čas dogodka
VARNA ZABAVA NA INTERNETU
Priporočila za področje ZP
Celovita mobilna rešitev za ponudnike namestitvenih enot
Postopek prodaje vozila
SI-STAT podatkovni portal Novosti v letu 2005
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI
Družinska pismenost nekoč in danes
Elektronska pošta.
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
Model neformalnega izobraževanja september, 2018
dLib in slovenska književnost
Uporaba LOGGER PROja Aktiv fizikov SEŠTG
dr.Tanja Podbevšek, uni.dipl.ing.
E-marketing in Merkur: Marketing Internet Communications of Merkur
Problemi uvajanja tehnologij e-oskrbovanja
DECEMBRSKO STROKOVNO SREČANJE DELOVNIH TERAPEVTOV
Pomen in potenciali pametnih mest in skupnosti Blaž GOLOB Direktor, SmartIScity d.o.o. EU forum za digitalno podjetništvo.
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
Elektronsko poslovanje v Abanki
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
Predstavitev projekta PPF II
SVETOVNI SPLET (s programom MS Windows Internet Explorer
Napredno iskanje na spletnem mestu EBSCOhost ~ z enim iskalnim poljem
Ime izdelka.
predmet: uporaba IKT pri poslovanju
Kaj je Oddaljeno namizje (ON)?
program Lync v Trgovini Windows
SPLETNA STRAN SKUPINE V VRTCU KOT OBLIKA SODELOVANJA S STARŠI
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
Posvet „Kako bolje sodelovati v občini Cerknica“
PREDSTAVITEV PROJEKTNE NALOGE
Splošna matura 2019.
Fire Wall ( Požarni zid )
Pripravil: Šolsko leto:
 LOGOTIP.
Nove zahteve glede spremljanja mobilnosti v izobraževanju
MONITORJI (katodni).
VSE O TRŽNEM RAZISKOVANJU NA ENEM MESTU
Izobraževanja za zaposlene v turizmu in gostinstvu
ŠTIPENDIJE za študij v tujini
Polno znanja!.
izkoristek Outlookovih funkcij
PREDSTAVITEV IN IZVEDBA PREDSTAVITVE
Delavnica Projekta Asistent Virtualni asistent za občine in društva
Zapis predstavitve:

Facebook Marketing Jure Knehtl, AdStar

Zakaj ravno oglaševanje na Facebooku? Najcenejše orodje promocije Natančno določanje ciljne skupine Starostne skupine 13-65+ let Potencialni doseg v Sloveniji 950.000 Možnost plačljivih oglasov za boljše rezultate Engagement (like, share, sporočila) Prodaja, možnost pridobivanja kontaktov Plačljive storitve – začnete lahko že z manj kot 5 €

Kaj se je zgodilo novembra 2015? Zgodba o uspehu? Presodite sami… 0 – 150.000 €/mesec V prvih 12 mesecih sodelovanja… Kako?

1. Kako začeti? Ustvarite Facebook stran iz svojega profila Kliknite na zgornjo desno puščico Kliknite >Create Page<

2. Kako začeti? Izberite tip vaše FB strani, glede na kategorije in izpolnite podatke

3. Kako začeti? Dodajte profilno in naslovno sliko Opis in kontakt Naslov in spletna stran Dodajte med priljubljene FB strani Povabite prijatelje, email kontakte Ne pozabite na CTA gumb Naredite prve objave **Dodatno: Instagram feed - Iconosquare

Dodajanje in odstranjevanje upravljalcev Settings – Page roles Dodajate uporabnikov email 5 možnosti: Admin Editor Moderator Advertiser Analyst

Business Manager Business.facebook.com Povežite FB stran Povežite FB oglaševalski račun Določite projekte Povežite ekipo

Gremo Step – By - Step Uporaba Business Setting Dodajanje novih strani in oglaševalskih računov Claim Assets Request Access

Kaj je potrebno spremljati na FB strani? Spremljajte zavihek Insights Osnovne statistike Primerjave s podobnimi stranmi Vaša ciljna publika Doseg vaših objav Odzivanje na vaše objave Poglejmo si na praktičnem primeru

Mojih 5 pomočnikov za odlično FB stran Facebook page Insights – spremljanje statistike Facebook Schudule Post – kdaj želite objaviti Canva.com – hitro in preprosto oblikovanje slik Animoto – video produkcija trello.com – postavitev časovnice

Kaj vam lahko pride prav? symbols-n-emoticons.com/p/facebook-emoticons-list.html – zabavne Facebook ikone, ki bodo popestrile vaše objave in oglase bitly.com – skrajšajte vaše dolge linke in spremljajte statistiko

Katere informacije so za njih koristne? Zmagovita strategija VAŠ CILJ Vaša ciljna publika Kdaj so prisotni? Katere informacije so za njih koristne? Novi uporabniki Kako do njih?

Zmagovita strategija - AdStar VAŠ CILJ – povečanje števila povpraševanj po naših storitvah Vaša ciljna publika – vodilni kader spletnih trgovin v Sloveniji Kdaj so prisotni? Pon-pet popoldan (13.-23.00) Katere informacije so za njih koristne? Novosti v svetu digitalnega oglaševanja, mnenja strank, reference Novi uporabniki – ponudniki dražjih storitev Kako do njih? E-priročniki in knjige, case study

O čem razmišljati? Pogostost in čas objavljanja Sporočilo Označevanje oseb Spraševanje za mnenja in pomoč Video vsebine Slideshow Carousel facebook post Lokacija, počutje, kontakt

Delite mnenja – ne bodite sramežljivi

Delite vaše dosežke

Nekaj zamisli za video vsebine Predstavitev palete vaših produktov Video HOW TO? Mnenja vaših strank, pogovor Uporaba vaših produktov Smešne video vsebine

Kako se mi zabavamo? Ekipa AdStar se seli v novo pisarno. Dobili smo nov koš. Posnetek neverjetne akcije. Značilni po sodelovanju. Uživamo v tem kar delamo!

Prodaja se lahko vse 

Dodatno (proaktivno) delovanje Deljenje blogov Aktivnost po skupinah Komentiranje Deljenje koristnih vsebin Spremljanje novosti Facebook for Business Tedenske noviče/zanimivosti/recepti/potovanja My number 1: jonloomer.com

Prihaja glavni fokus - OGLAŠEVANJE Boljši reach Večji engagement Novi uporabniki Ciljno targetiranje Community Vračanje obiskovalcev Prodaja Predstavljanje novih produktov in storitev

Postavitev oglasov Mobilne naprave Novice namizni računalniki Desni oglasi

Dodatno: Audience Network

Kako dostopati do oglasov? Adverts Manager/Urejevalnik oglasov Business Manager Power Editor – napredno upravljanje z oglasi

Začetek oglaševalske kampanje Cilj kampanje Kdo so ciljni kupci/stranke (demografija, interesi, obnašanje) Kako jih nagovoriti Kakšne slike izbrati Struktura kampanje

Cilj vaše kampanje?

Ciljni Kupci/stranke Starost Spol Demografija (rojstni dnevi, poročeni, starši) Interesi Obnašanje Prijatelji tistih, ki so že všečkali stran Obiskovalci strani Poglejmo si kaj je možno

Nastavitve Proračun: dnevni ali življenjske dobe Kdaj se začne in konča prikazovanje oglasov Optimizacija oglasov: kliki, prodaje, odzivi, ogledi videa, prenesene aplikacije, prikazi, unikatni dnevni prikazi Poimenovanje: (priporočam) glede na to kar oglašujete in komu

Kreativa Pazi, da ne bo več kot 20 % besedila (grid tool za preverjanje) Ne kaži preveč kože (Sexy? Žal ne) – drugače bodo oglasi blokirani Priporočena velikost slike za optimalno izkušnjo uporabnika Boost post: 1200 x 900 Link ad: 1200 x 628 Carousel: 1080 x 1080 Page like: 1200 x 444

Slike Naloži svoj - Poskrbi, da je ustrezna velikost Znova uporabi obstoječe (TOP performing) Stock Images – ne pozabi 

Triki za uspešna besedila Velike tiskane črke v naslovu Velik začetnice pri vsaki besedi naslova KISS – keep it short & simple Predstavi glavne prednosti (zakaj bi se odločil za akcijo) Kaj dobi, je kaj brezplačno? Uporabi številke Kontakt, povezava do spletne strani Ne pozabi na CTA

Struktura kampanje Razdelite po letih Spol Lokacija Lookalike audience Remarketing – ponovno trženje Glede na cilj (novi uporabniki, obstoječi, boost post, všečki)

Obstoječi obiskovalci Cilj FB všečki Obstoječi obiskovalci Novi obiskovalci

Strategija za uspeh FB všečkarji – Facebook objave (zanimivosti, video vsebine, novosti) Obstoječi obiskovalci – (remarketing glede na to kaj si ogledujejo, povezane vsebine in novosti preko oglasov, dodatno: video vsebine) Novi obiskovalci – oglaševanje na doseg s povezanimi interesi + lookalike na Facebook stran in obiskovalcev spletne trgovine

Remarketing = ponovno trženje??

Remarketing Kreiraj FB Pixel: Ads Manager – Tools – Create Pixel Slediš navodilom in ga ustaviš na spletno stran/pošlji programerju Kaj želiš slediti? Ustrezno namesti kode Postavi Custom Audience: Ads Manager – Tools – Audiences Uporabi jih v oglasih in prilagodi komunikacijo - Custom Audiences

Lookalike – najdi podobne ljudi Imajo podobno starost, interese, obnašanje na spletu in nakupno namero Ads Manager – Tools – Audiences - Lookalike Audience Izberi Vir: vsaj 1000 ljudi – za kvalitetno bazo Lokacija in % podobnih ljudi (1 – 10 %)

Za konec še… Če prodajaš, uporabi UTM linke Preizkusi uvoziti email bazo Če so odzivi na oglas odlični, mu kreiraj poden oglas - create similar Spremljaj statistiko preko Customise Columns v Ads Managerju Moj Nasvet: Spremljaj število klikov, strošek na klik, CTR, število konverzij, strošek na konverzijo, frekvenco in razporeditev po letih, spolu ter postavitvi.

Postavitev

Starost in Spol

Katero zgodbo želite slišati? Moje Božičkovo darilo! Katero zgodbo želite slišati?

Facebook je zakon! Merljivost rezultatov Neprestano spreminjanje in novosti Možnost ciljnega targetiranja Iskanje novih ljudi in povezovanje Zabavno je 

VAJA: Kaj ste se naučili? Kdo je vaš kupec? Kako ga najdete na Facebooku? Funkcije, ki jih boste uporabili Cilj kampanje Kako boste strukturirali kampanjo?

Hvala za vašo pozornost! Čas je za dodatna vprašanja…