Lepo pozdravljeni na predstavitvi

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
IZVAJALEC: CENTER ZA KOREKCIJO SLUHA IN GOVORA P O R T O R O Ž
Advertisements

Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Prostovoljstvo in socialna aktivacija ranljivih oseb
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
Sindikat in svet delavcev z roko v roki
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
Posvetovanje ZBDS, Bled, 2007
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Trinivojska arhitektura v sistemih za obračunavanje storitev
Črtomir Bitenc, univ. dipl. psih
Načrt vrednotenja za OP ROPI in OP RR za obdobje
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
Debeli rtič, Mag. Marjan Ferjanc
NAŠA HRANA, PODEŽELJE in NARAVNI VIRI PO 2021
Predstavitev rezultatov Razvojnega programa SOČA 2013 (za Svet zavoda)
Kultura in klima organizacije
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
Prenos znanja in dejavnosti informiranja
Potenciali slovenske industrije
(ABC informacije + spletne strani)
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
Samo Novak Šport hotel Otočec 5. november 2009
PUPO Preventivni ukrepi za preprečevanje osipa
DRUŽBOSLOVJE Upravne in organizacijske vede
Ozaveščanje o Direktivi o okoljski odgovornosti v Sloveniji
Model neformalnega izobraževanja september, 2018
PRIPRAVA DOKUMENTOV RAZVOJNEGA NAČRTOVANJA za obdobje
Daniel Šalamon Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Problemi uvajanja tehnologij e-oskrbovanja
DECEMBRSKO STROKOVNO SREČANJE DELOVNIH TERAPEVTOV
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
SMERNICE SVETA EVROPE ZA SODELOVANJE JAVNOSTI PRI ODLOČANJU
Priporočena doza smeha – najmanj 1x dnevno.
Elektronsko poslovanje v Abanki
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
Predstavitev projekta PPF II
VSI ZA ENEGA, EDEN ZA VSE Alenka Podlogar
Problemi uporabe skupnih standardov v e-poslovanju
Nacionalni program socialnega varstva za obdobje : poudarki dokumenta in informacije glede črpanja sredstev EU skladov MDDSZ.
FRANŠIZING IN DELOVNA RAZMERJA
Operacijski sistemi in virtualizacija
SPLETNA STRAN SKUPINE V VRTCU KOT OBLIKA SODELOVANJA S STARŠI
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
PREVERJANJE IN POTRJEVANJE NACIONALNIH POKLICNIH KVALIFIKACIJ
Slovensko združenje za požarno varstvo
Fire Wall ( Požarni zid )
“Mediacije” Vmesno poročilo raziskovalne skupine o izvedbi raziskave v okviru evropskega projekta ZSSS »Mediacija kot orodje za doseganje večje enakopravnosti.
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
Nove zahteve glede spremljanja mobilnosti v izobraževanju
PREDSTAVITEV MLADINSKEGADEMOKRATIČNEGA PROJEKTA
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
Izobraževanja za zaposlene v turizmu in gostinstvu
»ACE THE CASE« masterclass
Polno znanja!.
Načrt vrednotenja za OP razvoja človeških virov za obdobje
Zapis predstavitve:

Lepo pozdravljeni na predstavitvi Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov v slovenskih podjetjih Andreja Pignar Tomanič Perspektive e-učenja Kranjska Gora, 27. september 2004

Vizija DOBE Postati ena izmed najboljših izobraževalnih ustanov v Evropi. Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Razvoj izobraževanja na daljavo na Dobi 1996 – razvoj višješolskega strokovnega programa Poslovni sekretar 1998 – ustanovitev višje strokovne šole 1999 – 1. generacija tradicionalnih študentov 1999 – pričetek razvoja modela študija na daljavo 2000 – razvoj programa usposabljanje mentorjev 2000 – 1. generacija študentov na daljavo 2001 – 2. generacija študentov na daljavo 2002 - 1. izvedba eIzobraževanja za podjetje 2002 - 3. generacija študentov na daljavo Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Prednosti eIzobraževanja učinkovit in ekonomičen način izobraževanja zaposlenih decentralizirano organizirana podjetja dopolnitev tradicionalnega načina izobraževanja vlaganje v razvoj zaposlenih individualiziranje izobraževalne ponudbe spodbujanje odgovornosti za izobraževanje spodbujanje managementa in decentralizacije znanja Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Prisotnost eIzobraževanja v slovenskih podjetjih Seznanjenost s pojmom: 84 % podjetij vseh velikostnih skupin Izkušnje: vsako deseto podjetje v vseh velikostnih skupinah Lastna organizacija: slaba desetina srednjih in malih podjetij niti 1/20 mikro in velikih podjetij Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Poslanstvo Telekoma Slovenije Ostati vodilni ponudnik telekomunikacijskih storitev v Sloveniji: Z nudenjem visoko kakovostnih storitev in omrežij poslovnim in rezidenčnim uporabnikom ustvariti dobiček, zadovoljiti uporabnike in poslovne partnerje in zagotoviti stimulativno delovno okolje za zaposlene. Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Organiziranost Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Izobrazbena struktura število zaposlenih v letu 2001: 2934 Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Pomen in vloga izobraževanja v Telekomu Slovenije Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Razlogi pri odločitvi za eIzobraževanje Poznavanje prednosti Razpoložljivost telekomunikacijske in računalniške opreme prilagajanje vsebine in izvedbe ciljni skupini hitro in enostavno posodabljanje istočasna vključitev več poslovnih enot Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Program usposabljanja Pisno sporazumevanje v poslovnih in prodajnih besedilih Cilj Na podlagi praktičnih primerov: razširiti in poglobiti znanje slovenskega jezika in njegove uporabe v poslovnih okoliščinah usvojiti načela dobre korespondence in usvojiti kreativno poslovno pisanje usposobiti se za računalniško oblikovanje dopisov Ciljna skupina zaposleni na področju prodaje uvodno srečanje z uvodnim tednom 3 tedni prek interneta zaključno srečanje Izvedba Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

potrebe delovnega mesta Priprava programa Izhodišče: poslovna besedila konkretni primeri poslovnih dopisov potrebe delovnega mesta Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Aktivnosti za izvedbo eIzobraževanja metodično didaktična prilagoditev gradiv prenos gradiv v virtualno učno okolje izdelava načrta izvedbe priprava navodil za uporabo okolja izdelava načrta za spremljanje napredovanja udeležencev zagotovitev podpore udeležencem Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Struktura udeležencev Število vključenih: 109 ženske: 58 moški: 51 Starostna struktura: do 34 let: 38 udeležencev od 35 do 44 let: 44 udeležencev nad 45 let: 10: 27 udeležencev Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Predznanje na področju uporabe računalnika in interneta uporaba računalnika več kot 5 let: 79% 3 – 5 let: 14% 1 – 2 leti: 7% dostop do interneta v službi in doma: 71 % samo v službi: 18 % uporaba interneta vsakodnevno: 74 % 3x – 5x/teden: 14 % do 2x/teden: 11 % ga ne uporablja: 1 % Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Potek eIzobraževanja virtualno učno okolje WebCT spletni brskalnik uporabniško ime in geslo gradiva, naloge in navodila za delo vodeno samostojno učenje in delo v skupini 1 do 2 uri na dan 2 do 3 krat tedensko priporočen termin: med 13. in 17. uro mentorstvo navodila, spodbude, odgovori na vprašanja Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Virutalno učno okolje Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Vloga mentorja spodbujanje k sodelovanju in izmenjavi izkušenj dodatno pojasnjevanje vsebine dajanje navodil za delo in načini predelave vsebin delo v skupini vloge posameznika v skupini odgovarjanje na vprašanja v 24-ih urah individualno ali skupini spremljanje napredovanja dajanje povratne informacije o doseženih ciljih Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Aktivnost udeležencev Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Ocena udeležencev poznavanje področja 4,1 5,9 uvodno srečanje: 6,6 delo v forumih: 5,9 interna e-pošta: 6,4 delo mentorice: 6,8 poznavanje področja 4,1 5,9 Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Popotnica udeležencem ob pričetku usposabljanja ‘Tehnologija je bav-bav samo na začetku …’ ‘Delaš to, kar dejansko potrebuješ …’ ‘Ko si v dilemi, lahko vprašaš mentorico …’ ‘Pri delu (v forumu) smo bolj povezani med seboj …’ Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Ocena izvedbe eIzobraževanja Izvedba omogoča doseganje ciljev programa 98 % uspešnost Prednosti eIzobraževanja Predlogi za nadaljnje izvedbe Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Prednosti izvedbe eIzobraževanja vsebina, prilagojena potrebam zaposlenih možnost usklajevanja z obveznostmi na delovnem mestu načini komunikacije povečujejo aktivnost udeležencev srečanja izven virtualnega prostora prispevajo k boljši skupinski dinamiki mentorjeva vloga je ključnega pomena Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Predlogi za nadaljnje izvedbe večji poudarek na informiranju udeležencev – interni marketing vključevanje udeležencev z ustreznim predznanjem (osnove pri delu z računalnikom in internetom) usklajevanje tekočih obveznosti na delovnem mestu in v programu usposabljanja Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov

Zakaj je to primer dobre prakse na področju uvajanja eIzobraževanja Ocena kriterijev za uspešno izvedbo eIzobraževanja je bila ustrezna: vsebinsko-didaktični vidik organizacijska struktura izvedbe tehnični in tehnološki vidik ekonomski vidik - sodelovanje Pignar Tomanič: Primeri dobre prakse eIzobraževanja kadrov