Posodobitve pouka v gimnazijski praksi, Zreče

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
IZVAJALEC: CENTER ZA KOREKCIJO SLUHA IN GOVORA P O R T O R O Ž
Advertisements

Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
PROGRAM ETIKA IN VREDNOTE V VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU v OŠ Ivana Skvarče
ŠOLA ZA RAVNATELJE PRED IZZIVI VODENJA VIZ V 21
Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
(OPIS POKLICA) KATJA VREČAR 4.B
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
Šolsko leto 2008/2009, program gimnazija, 2
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Prostovoljstvo in socialna aktivacija ranljivih oseb
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Lepo pozdravljeni na predstavitvi
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
STROKOVNI POSVET FLEKSIBILNI PREDMETNIK IN AKTUALNI IZZIVI OSNOVNE ŠOLE TIMSKO IN MEDPREDMETNO POUČEVANJE Z ROKO V ROKI POD POGOJI FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA.
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Načrt vrednotenja za OP ROPI in OP RR za obdobje
Leja Jurišić, Mojca Planinc, Sandra Jenko
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
NAŠA HRANA, PODEŽELJE in NARAVNI VIRI PO 2021
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
Predmet: KEMIJA KOMISIJA ZA KAKOVOST
Program USP Čas Vsebina Izvajalci in oblika Registracija udeležencev Adi Muminović, ZRSŠ PREDOPAZOVALNA PREDSTAVITEV:
Predstavitev rezultatov Razvojnega programa SOČA 2013 (za Svet zavoda)
SI-STAT podatkovni portal
Kultura in klima organizacije
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Z i-tablo do boljših matematičnih predstav v 1. razredu
IZTOK ČERNE IN MITJA STRMEC, GIMNAZIJA LITIJA
MERILA ZA VREDNOTENJE SPISOV NA CANKARJEVEM TEKMOVANJU
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
Samo Novak Šport hotel Otočec 5. november 2009
PUPO Preventivni ukrepi za preprečevanje osipa
SOCIALNA DRŽAVA IN DRŽAVA BLAGINJE & POMEN IN VLOGA NACIONALNE DRŽAVE
Srečanje , Dr. Amalija Žakelj
Ozaveščanje o Direktivi o okoljski odgovornosti v Sloveniji
PRIPRAVA DOKUMENTOV RAZVOJNEGA NAČRTOVANJA za obdobje
Pogled zdravnika na mediacijo v zdravstvu
Nacionalni strateški referenčni okvir
OSNOVE ZA IZVAJANJE TEČAJA / IZPITA
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
Andrej Kuzman, Matjaž Podpečan
Slovenija in NATO,OZN,oecd
SMERNICE SVETA EVROPE ZA SODELOVANJE JAVNOSTI PRI ODLOČANJU
Predstavitev projekta PPF II
Elementi spletnih strani
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
Operativni program razvoja človeških virov za obdobje (OP ESS)
Seminar: Drugačna geografija
Jure Dimec, Janez Stare & posadka IBMI
Nacionalni program socialnega varstva za obdobje : poudarki dokumenta in informacije glede črpanja sredstev EU skladov MDDSZ.
Dr. Samo Rugelj 21. maj, 2014 NEKAJ PREMISLEKOV O VREDNOTENJU KAKOVOSTI KNJIG ZA ODRASLE NA SLOVENSKEM dr. Samo Rugelj 21. maj,
ELEKTRONSKI LISTOVNIK UČENCA
Novo Zelandski kurikulum
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
Nove zahteve glede spremljanja mobilnosti v izobraževanju
PREDSTAVITEV MLADINSKEGADEMOKRATIČNEGA PROJEKTA
(moderira mag. Pavla Karba, ZRSŠ)
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Magistrski program NOVINARSKE ŠTUDIJE
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
DIFFERENT ASPECTS OF LIVING IN GB
Statistični sosvet za statistiko energetike
ŠTIPENDIJE za študij v tujini
Načrt vrednotenja za OP razvoja človeških virov za obdobje
ČE BI MLADOST VEDELA, ČE BI STAROST MOGLA (francoski pregovor) Posvet v sklopu evropskega projekta DialogeS na temo Medgeneracijsko sodelovanje Projekt  DialogeS:
Zapis predstavitve:

Posodobitve pouka v gimnazijski praksi, Zreče 1. 7. 2010 Mag. Vilma Brodnik Operacijo delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za šolstvo in šport. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov v obdobju 2007-2013, razvojne prioritete: Razvoj človeških virov in vseživljenjsko učenje; prednostne usmeritve: Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja.

Posodobitev pouka zgodovine v gimnazijski praksi Devet avtorjev, obseg: okrog 350 strani. Recenziji: dr. Trškan, Glaser Tehovnik. Publikacija (Brodnik, Popovič Lozar, Krivec Čarman, Stergar): teoretični uvod z razlago posodobitev, novih, novejših in posodobljenih didaktičnih pristopov; novi pristopi na širših temah za prvi, drugi, tretji in četrti letnik. Zgoščenka (Burjak, Bizjak, Gerden, Globočnik, Popovič Lozar, Zgaga): dodatni vzročni primeri v barvah za prvi, drugi in tretji letnik.

Značilnosti posodobitve Tematski učni načrti, namesto enciklopedičnih, Poudarek na zgodovinskih konceptih in procesih (namesto faktografije, dogodkovne zgodovine, zgodbene zgodovine), Procesno-razvojni pristop: večja aktivna vloga dijakov,

Nadaljevanje Novejši in novi didaktični pristopi: *delo z zgodovinskimi viri (pisni, slikovni, umetniške slike ali besedila z zgodovinskim ozadjem, igrani in dokumentarni filmi, zemljevidi, statistični podatki, politične karikature in plakati …), *delo z multiperspektivnimi zgodovinskimi viri,

Nadaljevanje delo z zgodovinskimi viri: zg. viri kot ilustracija in popestritev – zg. viri kot viri znanja in kot študijsko gradivo. Ostali didaktični pristopi: sodelovalno učenje, timsko poučevanje, medpredmetne povezave, kroskurikularne teme.

Pomen in vloga sodobnega pouka zgodovine Izgradnja različnih vrst znanja: deklarativno, proceduralno in odnosno. Odnosno znanje: spodbujanje in vzgoja za življenje v demokraciji in miru, za toleranco, za razumevanje, spoštovanje različnosti in drugačnosti … Multiperspektivni pristop: objektivnost, nepristranskost, čim manj vpliva ideologij.