Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Advertisements

Izvedbeni kurikul programa: Frizer, Predšolska vzgoja
PROJEKT OB 40-LETNICI SAMOSTOJNOSTI VRTCA
Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
4-12: Vodni detektivi vedno odkrijemo kaj zanimivega /Tomašič T.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
Šolsko leto 2008/2009, program gimnazija, 2
Razvijanje domoljubja s pomočjo kulturne dediščine
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
Urška Nikoletti, 2. Ma-ra mentorica: dr. Irena Nančovska Šerbec
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
Ustno ocenjevanje znanja
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Ni razloga, da ne bi sledil srcu.
Spomladansko srečanje članov ŽPS
Naslov dogodka Datum dogodka Čas dogodka
B22.
KARIERNO SVETOVANJE.
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
Predmet: KEMIJA KOMISIJA ZA KAKOVOST
SLOVENSKI ŠOLSKI SISTEM IZOBRAŽEVANJA
NEMŠKI KURIKULUM IN PRIMERJAVA S SLOVENSKIM
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
OŠ MENGEŠ Predstavniki: Lija Rozalija Cerar Lara Melloni Miha Škrlep
POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI
V 1. OCENJEVALNEM OBDOBJU
ZA VPIS UČENCEV V SREDNJE ŠOLE
IZTOK ČERNE IN MITJA STRMEC, GIMNAZIJA LITIJA
MERILA ZA VREDNOTENJE SPISOV NA CANKARJEVEM TEKMOVANJU
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
PUPO Preventivni ukrepi za preprečevanje osipa
DOBRODOŠLI NA OSNOVNI ŠOLI HAJDINA
Osnovna šola Karla Destovnika-Kajuha Šoštanj
RAZPIS ZA VPIS V SREDNJE ŠOLE
DECEMBRSKO STROKOVNO SREČANJE DELOVNIH TERAPEVTOV
TUJCI V SLOVENIJI.
Naslov diplomske, seminarske … naloge
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
Predstavitev projekta PPF II
Elementi spletnih strani
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
VSI ZA ENEGA, EDEN ZA VSE Alenka Podlogar
Napredno iskanje na spletnem mestu EBSCOhost ~ z enim iskalnim poljem
PROJEKTNA NALOGA PRI PREDMETU INFORMATIKA
DEJAVNOSTI SKOZI OKO MULTIMEDIJE
ELEKTRONSKI LISTOVNIK UČENCA
Novo Zelandski kurikulum
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
IZBIRNI PREDMET V 7.,8. in 9. RAZREDU DEVETLETKE
Posvet „Kako bolje sodelovati v občini Cerknica“
Splošna matura 2019.
Nove zahteve glede spremljanja mobilnosti v izobraževanju
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Akcijsko raziskovanje za ZDT
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
Izobraževanja za zaposlene v turizmu in gostinstvu
primerjava kurikulumov Slovenija in Češka
Polno znanja!.
I. S. I. S. Edith Stein Gavirate
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012

POROČILO O DELU Spoznavali in uporabljali smo različni učni strategiji, ki vodita do večje učinkovitosti učenja in k boljšim rezultatom: PV3P, VŽN. Pri ustvarjalnem jezikovnem izražanju sem uporabila prilagojeno strategijo učenja po PV3P, in sicer strategijo učenja pisanja povzetkov po prebranem umetnostnem besedilu.

PREDSTAVITEV PRILAGOJENE UČNE STRATEGIJE PV3P 4. maj 2011 v Kranju sem predstavila svojo učno strategijo za učenje pisanja povzetkov po prebranem umetnostnem besedilu. V spletno učilnico sem obesila še PV3P za učenje besednih vrst.

VNOS PREIZKUŠENE STRATEGIJE V LETNO PRIPRAVO Število ur za slovenščino v enem šolskem letu se je s prenovljenim programom predšolske vzgoje zmanjšalo za tretjino, zato urjenje v tej strategiji ne bi bilo ustrezno, kajti učni načrt je prenatrpan (razen v izjemnih primerih branja). VNOS PRILAGOJENE STRATEGIJE PV3P JE MOGOČ PRI PREDMETU USTVARJALNEGA JEZIKOVNEGA IZRAŽANJA – 15 UR LETNO IZ ODPRTEGA KURIKULUMA.

VNOS STRATEGIJE PV3P V LDN ŠOLE Smiselno je vključiti nove strategije učenja učenja pri vseh strokovnih modulih, in sicer tistih, pri katerih morajo naši dijaki vzpostavljati odnos in nastopati pred vrtičkarji in otroki prve triade; naravoslovje za otroke, družboslovje za otroke, matematika za otroke, ustvarjalno izražanje (glasbeno, likovno, plesno, jezikovno), veščine sporazumevanja, …

Raziskovalno vprašanje za novo šolsko leto Ali se naši dijaki zavedajo, da bo otroke v vrtcu in nižjih razredih osnovne šole potrebno NAUČITI SE UČITI SE? Vsekakor najprej skozi igro, nato skozi bolj teoretično strategijo.

Razlaga vprašanja To vprašanje je bistveno, kajti našim dijakom moramo privzgojiti čut za človeka, ki se šele začenja soočati z učečim se zunanjim svetom. Ob vsaki učni in vzgojni enoti mora v svojo pripravo vnesti tudi strategijo učenja učenja. Tako zagotavljamo otrokom boljši učni uspeh v nadaljnjem izobraževanju.

IZHODIŠČNO STANJE Profesorji se zavedamo, da vsi dijaki niso pripravljeni razmišljati o lastnih strategijah učenja in vemo, da tak vzgojitelj ne more biti dovolj uspešen pri predajanju znanja svojim učencem. Torej se je potrebno potruditi in vaditi strategije učenja pri strokovnih modulih, da bodo le-ti začutili vrednost teh strategij.

ŽELENO STANJE Želimo ozavestiti dijake o smiselnosti uporabe različnih strategij učenja učenja in jih vzpodbuditi, da bodo poiskali lastne strategije učenja.

UČENJE UČENJA LJUDJE SI MORAMO POMAGATI DO BOLJŠEGA JUTRI. Poiščimo možnosti za “srečno učenje”!