MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
USTVARJALNOST.
Advertisements

Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
4-12: Vodni detektivi vedno odkrijemo kaj zanimivega /Tomašič T.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
Šolsko leto 2008/2009, program gimnazija, 2
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
Odprti dostop do znanstvenih podatkov v Sloveniji
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Prostovoljstvo in socialna aktivacija ranljivih oseb
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
Tekmovanje mladih raziskovalcev
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
Ustno ocenjevanje znanja
Posvetovanje ZBDS, Bled, 2007
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Predstavitev področja: ZNANSTVENE MONOGRAFIJE
Črtomir Bitenc, univ. dipl. psih
Načrt vrednotenja za OP ROPI in OP RR za obdobje
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
Možnosti uporabe merilnikov Vernier in programske opreme Logger Pro
Andreja Ahčin, ravnateljica SŠ na BC Naklo
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
(ABC informacije + spletne strani)
Vprašanja pri izvajanju samoevalvacij na Univerzi v Mariboru
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Osnove bibliotekarstva in organizacija knjižnic - 2
RAZPIS ZA VPIS V SREDNJE ŠOLE
Model neformalnega izobraževanja september, 2018
Pogled zdravnika na mediacijo v zdravstvu
Izzivi podjetji pri črpanju nepovratnih srestev
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
Naslov diplomske, seminarske … naloge
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
Predstavitev projekta PPF II
MEDPREDMETNA POVEZAVA geografija - angleščina
Načrtovanje tehnologij in izdelkov (NTI)
USTVARJALNOST.
Jure Dimec, Janez Stare & posadka IBMI
Projektna naloga pri predmetu Informatike Mentor: Šola:
Upravljanje knjižnic - UK 12
NOVE OBLIKE SODELOVANJA V DOBI DIGITALNE TRANSFORMACIJE KMETIJSTVA
Dr. Samo Rugelj 21. maj, 2014 NEKAJ PREMISLEKOV O VREDNOTENJU KAKOVOSTI KNJIG ZA ODRASLE NA SLOVENSKEM dr. Samo Rugelj 21. maj,
Irish Pub pri Veselem Skratu
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
IZBIRNI PREDMET V 7.,8. in 9. RAZREDU DEVETLETKE
Posvet „Kako bolje sodelovati v občini Cerknica“
Splošna matura 2019.
PREDSTAVITEV MLADINSKEGADEMOKRATIČNEGA PROJEKTA
Razpoznava govora z usmerjeno nevronsko mrežo
VSE O TRŽNEM RAZISKOVANJU NA ENEM MESTU
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Akcijsko raziskovanje za ZDT
ŠTIPENDIJE za študij v tujini
primerjava kurikulumov Slovenija in Češka
Statistika raziskovalno-razvojne dejavnosti
Načrt vrednotenja za OP razvoja človeških virov za obdobje
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC Zveza za tehnično kulturo Slovenije Oddelek za fiziko, FNM Univerza v Mariboru

VSEBINA UVOD MLADINSKO RAZISKOVALNO DELO IZBIRA RAZISKOVALNE NALOGE VODENJE RAZISKOVALNEGA DELA PISANJE RAZISKOVALNE NALOGE ZAKLJUČEK

UVOD 5-10 % DRŽAVNO SREČANJA OBČINE REGIJSKI ORG. REGIJSKA REGIONALNI CENTRI REGIJSKI ORG. SREDNJEŠOLCI OSNOVNOŠOLCI REGIJSKA OBČINE RAZISKOVALNE NALOGE SREČANJA UČENCEV IN DIJAKOV 5-10 % Z O T K S

UVOD POMEN MLADINSKEGA RAZISKOVANJA MLADI RAZISKOVALCI: IZDELAJO RAZISKOVALNO NALOGO SE NAUČIJO: USTVARJALNOSTI IN INOVATIVNOSTI OSNOV ZNANSTVENO-RAZISKOVALNEGA DELA STROKOVE PISMENOSTI JAVNEGA NASTOPANJA

USTVARJALNO RAZMIŠLJANJE UVOD TRENER MENTOR MLADI N E U S P H BREZ IZKUŠENJ USTVARJALNO RAZMIŠLJANJE PRVI STIKI S STROKOVNO PISMENOSTJO

MLADINSKO RAZISKOVALNO DELO RAZISKOVALNI INŠTITUTI PREVEČ “AKADEMSKO” USMERJENE RAZISKOVALNE NALOGE SOMENTORJI (raziskovalci) IZOBRAŽEVALNI PROJEKT BREZ RAZISKOVALNIH IZKUŠENJ Š O L E POMANJKLJIVA RAZISKOVALNA OPREMA OMEJENA FINANČNA SREDSTVA MENTORJI (učitelji in profesorji) OMEJEN KADROVSKI POTENCIAL RAZISKOVALNE NALOGE

IZBIRA RAZISKOVALNE NALOGE MLADI BREZ TEME PRILJUBLJENOST TOLIKO VEČJI POMEN MENTORJA INTERES DO PODROČJA SAMI NAJBOLJ PODKOVANI globalno PROSTE ROKE ZANIMIVA NAJTEŽJA NALOGA NE PREZAHTEVNA ORIGINALNA

IZBIRA RAZISKOVALNE NALOGE IDEJE MED POUKOM TAKOJ ZAPIŠITE PROBLEMATIKA V OKOLJU PREDMET, KI GA POUČUJETE ZANIMALO ŽE PREJ TEMA RAZISKOVALNE NALOGE PRIMERNE MLADE RAZISKOVALCE NAJBOLJŠE VSESTRANSKO AKTIVNI STATUS UČNI USPEH NI EDINO MERILO 5

VODENJE RAZISKOVALNEGA DELA SPOSOBNOST MLADIH RAZISKOVALCEV NEFORMALNA M O T I V A C J PRESTRAŠIJO PROBLEMOV CITIRANJE RAZLAGA MENTORJA IZBOR USTREZNE LITERATURE STAROST NIVO ZNANJA POSTANE DOLGOČASNO ZAGNANOST SPOSOBNOST MLADIH RAZISKOVALCEV NI ENOTNE STRATEGIJE

POGOVOR VODENJE RAZISKOVALNEGA DELA KORAK PO KORAK ZAKAJ TAKO MISLIJO NAUČIJO SE RAZMIŠLJATI ZAKAJ TAKO MISLIJO NAJ SAMI UVIDIJO NAPAKE POGOVOR ARGUMENTIRANA OBRAMBA STALIŠČ GENERALKE ŠTEVILČNOST SKUPINE RACIONALNA IZRABA ČASA

PISANJE RAZISKOVALNE NALOGE STROKOVNA LITERATURA UČBENIKI IN KNJIGE STROKOVNE REVIJE - članki SAMOSTOJNE NALOGE - diplomske naloge - seminarske naloge povzetek že znanega - raziskovalne naloge nova dejstva

PISANJE RAZISKOVALNE NALOGE CITIRANJE REZULTATI ZNANOST SO JAVNA DOBRINA POMEN RAZISKAVE Plagiat je v SSK opredeljen kot: “kar je prepisano, prevzeto od drugod in objavljeno, prikazano kot lastno…” (SSKJ, 1994, str. 847). UGLED RAZISKOVALCA RAZLIČNA PRAVILA reprezentativno internet “plagiat je prepisano, prevzeto od drugod in objavljeno, prikazano kot lastno…” (SSKJ, 1994, str. 847). LITERATURA V BESEDILU LITERATURA V SEZNAMU

PISANJE RAZISKOVALNE NALOGE STRUKTURA RN POVZETEK najpomembnejši prevod L I T E R A U področje raziskav obstoječi rezultati predmet RN in problemi UVOD reklamno poglavje, vabe VSEBINA pomen raziskave opisani postopki REZULTATI kratko in jedrnato neizpodbitni rezultati DISKUSIJA pomen rezultatov kako naprej ZAKLJUČEK obetaven ocena rezultatov LITERATURA DODATEK dopolnilne informacije

PISANJE RAZISKOVALNE NALOGE 1. KDAJ ZAČETI ČIM PREJ dovršena in brez napak 2. KAKO ZAČETI RAZLIČNE STRATEGIJE OSNUTEK KONČNI IZDELEK KONČNI IZDELEK IZPISKI ŠTUDIJ POGLAVJA RAZISKAVE SPROTNO CITIRANJE vrstni red PISANJE FINALIZACIJA FINALIZACIJA

NAVODILA ZA PRIPRAVO RN RAZLIČNA NAVODILA splošna natančna striktno upoštevajte POENOTENJE programske zahteve del zbirke za objavo vsebinskih sklopov oblike RN ZAGOTOVITEV vsebine estetski izgled omogoči medsebojno primerljivost

ZAKLJUČEK RAZMIŠLJATI PISATI NAUČI RAZMIŠLJATI PISATI MENTOR VRHUNSKI ZNANSTVENIK

ZAKLJUČEK mitja.slavinec@um.si