dr.Tanja Podbevšek, uni.dipl.ing.

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
VPLIV RELIGIJE NA EKONOMSKO USPEŠNOST
Advertisements

Umeščenost ekonomskega dogajanja
Mag. Boris RUŽIČ, univ. dipl. inž. el. Inšpektor – višji svetnik
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
WELLNESS TURIZEM V OKVIRU ZDRAVILIŠKEGA TURIZMA
INFORMATIKA Osnove – temeljni pojmi I.
OD »TALILNEGA LONCA« DO »MOZAIČNE KULTURE« OZ. »KULTURNEGA MOZAIKA«
1. slovenska SHARE konferenca za uporabnike Ljubljana, 22. januar 2013
EVTANAZIJA IN IZOBRAŽEVANJE ZDRAVNIKOV
7.predavanje: življenjska doba izdelka in marketiško načrtovanje
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
Področje delovanja družbe VinKom.
Trinivojska arhitektura v sistemih za obračunavanje storitev
TRŽENJE NAČRT TRŽENJA.
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
TRŽENJSKE RAZISKAVE Nataša Pfajfar.
Zasl. prof. ddr. Matjaž Mulej
NAŠA HRANA, PODEŽELJE in NARAVNI VIRI PO 2021
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
potenciali energetske učinkovitosti
Tina Makovec Podpredsednica Prodaja po svetu
Vrh malega gospodarstva Zdravko Počivalšek MINISTER Ljubljana, 12. 5
7 Projektni menedžment dr. Branko ŠKAFAR.
Družinska pismenost nekoč in danes
Konferenca, 19. oktober 2006 UČINKOVITO UPRAVLJANJE Z JAVNIMI SREDSTVI
UTEKOČINJENJE LESA MEHANIZEM UTEKOČINJENJA in tehnologija izdelave
Potenciali slovenske industrije
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
Danica BIZJAK Pilotni projekt MODUL : OKOLJSKI RAČUNI Zbiranje podatkov za Račune izdatkov za varstvo okolja.
BLAGO.
Spodbujanje enakopravnosti oseb LGBTI v Evropski uniji
Maja Štante Vouk in Mojca Kastrin
Model neformalnega izobraževanja september, 2018
Izzivi podjetji pri črpanju nepovratnih srestev
STAREJŠI V SLOVENIJI.
Uporaba LOGGER PROja Aktiv fizikov SEŠTG
Vzpostavitev sistema tržnih raziskav za podporo poslovnim odločitvam - primer Petrol Toni Balažič Direktor Sektor market. raziskave, komunikacije in.
Problemi uvajanja tehnologij e-oskrbovanja
Pomen in potenciali pametnih mest in skupnosti Blaž GOLOB Direktor, SmartIScity d.o.o. EU forum za digitalno podjetništvo.
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
Elektronsko poslovanje v Abanki
Dejan Zver, direktor trženja Gorenje Surovina d.o.o.
Ocena rasti BDP Bojan Ivanc, CFA, CAIA, vodja analitske skupine SKEP GZS Ljubljana, 2. junij 2014.
Problemi uporabe skupnih standardov v e-poslovanju
Poročilo o finančni stabilnosti, junij 2019
FRANŠIZING IN DELOVNA RAZMERJA
Irish Pub pri Veselem Skratu
Implementacija MiFID II
Sofokles: Antigona.
Novo Zelandski kurikulum
Odprava administrativnih ovir in poenostavitev postopkov s pomočjo informacijske tehnologije mag. Renata Zatler, Slavko Patekar, Matija Kodra
Direktorat za upravne procese BOLJŠA ZAKONODAJA
ZAŠČITA PRED PROGRAMSKIMI VSILJIVCI
PRAVICE OTROK.
Vzpostavitev okvira socialnega dialoga v osrednjeslovenski regiji
Spodbude za omilitev podnebnih sprememb
Kartografska pismenost
Mexico City.
“Mediacije” Vmesno poročilo raziskovalne skupine o izvedbi raziskave v okviru evropskega projekta ZSSS »Mediacija kot orodje za doseganje večje enakopravnosti.
Konferenca - Razvoj celovitega poslovnega modela za delodajalce za aktivno in zdravo staranje POLET v Mariboru Obeti za prihodnost - podaljševanje delovne.
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
USTANAVLJANJE PODJETJA ideja za posel – MotoX d.o.o.
DRUŠTVO POHODNIKI TRIGLAV NOVA GORICA
Sosvet za statistiko cen 23. november 2012
VSE O TRŽNEM RAZISKOVANJU NA ENEM MESTU
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
Fiskalna gibanja in politika
Polno znanja!.
NOŽNE PROTEZE.
ZNAČILNOSTI SVETOVNO USPEŠNEGA PODJETJA V RAZMERAH NOVE KONKURENCE
Zapis predstavitve:

dr.Tanja Podbevšek, uni.dipl.ing. VPLIVI OKOLJA dr.Tanja Podbevšek, uni.dipl.ing.

Dogodki, ki se odvijajo na v nacionalnem in internacionalnem okolju vplivajo na obnašanje potrošnikov izbranih ciljnih skupin tekstilnih podjetij. Modna industrija je posebno občutljiva in dovzetna na spremembe. Oddelek za trženje mora zato redno spremljati vplive okolja, da se lahko predvidi sprememba v obnašanju njihovih potrošnikov glede izbire tržnega spleta.

Tehnologija računalniška tehnologija CAD/CAM, informacijska tehnologija, EDI - Electronic data interchange, EPOS - Electronic point of sale, nove inovacije v vlaknih, materialih, “hitri odziv”-quick response, bodo zahtevane nove tehnične specifikacije ob vstopu na druge trge? itd...

Kulturni in socialni dejaniki življenski stili, ženska emancipacija v poslovnem in političnem prostoru, lažja nega oblačil, vpliva športa, vpliv kulturnih dogodkov (film, festival...) vpliv znanih ljudi (igralci, športniki, pevci...) nakupovalna središča, izbira novih distribucijskih poti (npr.katalogi...) različni kulturni običaji, itd...

Ekologija trgovine iz druge roke, zakoni za zaščito okolja, okolju prijazna vlakna, materiali, procesi... zelena gibanja - Bodo vplivala na razvoj podjetja? pomanjkanje surovin v prihodnosti reciklacija materialov sprememba distribucijskih kanalov (železnice namesto cest) naravne katastrofe, onesnaževanje itd...

Demografski dejavniki podoba sodobne družine, število otrok, status, družinski status telesne mere-velikostne številke, razmerje spolov staranje prebivalstva itd...

Politika in zakonodaja politična stabilnost trga, zaščita trga s strani vlade, predpisi in zakoni o: zaščiti okolja (EU!), označevanju oblačil razprodaje razvoju oblačil za otroke ali začitna oblačila, trgovanje ob nedeljah, itd...

Ekonomija plačevanje s kreditnimi karticami - kreditna sposobnost, zadolževanja, nezaposlenost, višina dohodka, lastniki nepremičnin, inflacija, menjalni tečaji, cene konkurentov, itd...

Konkurenca Kdo so tvoji konkurenti in kaj delajo? Kdo lahko ogrozi obstoj tvojega podjetja in kaj lahko narediš danes, da zmanjšaš tveganja? Kje je tvoje podjetje in tvoji produkti v celotni “pogači” tržišča? Ali tvoji konkureti širijo poslovanje? itd...

Zaradi stalnega in hitrega spreminjanja modnih trendov, ima raziskava tržišča za tekstilni in oblačilno industrijo svoje posebnosti. Za razumevanje, predvidevanje in napovedovanje želja in potreb potrošnikov potrebujejo raziskovalci tržišča: izkušnje, celovit pregled nad dogajanji in spremembami v družbi (vplivi okolja) in dobro poznavanje ciljne skupine potrošnikov.

Le to lahko vodi k sprejemanju pravilnih poslovnih odločitev. Zaradi hitro spreminjajočega modnega sveta je potrebno neprestano opazovanje in zbiranje informacij. Vsi, ki se ukvarjajo z oblikovanjem, proizvodnjo ali prodajo tekstilij in oblačil morajo biti aktivno udeleženi v procesu zbiranja informacij.