IZTOK ČERNE IN MITJA STRMEC, GIMNAZIJA LITIJA

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
USTVARJALNOST.
Advertisements

Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
PEDOMETER PRI POUKU ŠPORTNE VZGOJE
Umeščenost ekonomskega dogajanja
Šolsko leto 2008/2009, program gimnazija, 2
19. mednarodno posvetovanje
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Prostovoljstvo in socialna aktivacija ranljivih oseb
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Lepo pozdravljeni na predstavitvi
Kurikulum v Veliki Britaniji
STROKOVNI POSVET FLEKSIBILNI PREDMETNIK IN AKTUALNI IZZIVI OSNOVNE ŠOLE TIMSKO IN MEDPREDMETNO POUČEVANJE Z ROKO V ROKI POD POGOJI FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA.
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Načrt vrednotenja za OP ROPI in OP RR za obdobje
B22.
KARIERNO SVETOVANJE.
NAŠA HRANA, PODEŽELJE in NARAVNI VIRI PO 2021
Priporočila za področje ZP
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
Predmet: KEMIJA KOMISIJA ZA KAKOVOST
Program USP Čas Vsebina Izvajalci in oblika Registracija udeležencev Adi Muminović, ZRSŠ PREDOPAZOVALNA PREDSTAVITEV:
Možnosti uporabe merilnikov Vernier in programske opreme Logger Pro
Kultura in klima organizacije
Nova naročila v industriji – analiza podatkov in sprememba Uredbe EU
Andreja Ahčin, ravnateljica SŠ na BC Naklo
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI
Prenos znanja in dejavnosti informiranja
MERILA ZA VREDNOTENJE SPISOV NA CANKARJEVEM TEKMOVANJU
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
PUPO Preventivni ukrepi za preprečevanje osipa
Srečanje , Dr. Amalija Žakelj
PRIPRAVA DOKUMENTOV RAZVOJNEGA NAČRTOVANJA za obdobje
Izzivi podjetji pri črpanju nepovratnih srestev
Nacionalni strateški referenčni okvir
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
Andrej Kuzman, Matjaž Podpečan
DECEMBRSKO STROKOVNO SREČANJE DELOVNIH TERAPEVTOV
Pomen in potenciali pametnih mest in skupnosti Blaž GOLOB Direktor, SmartIScity d.o.o. EU forum za digitalno podjetništvo.
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
Predstavitev projekta PPF II
MEDPREDMETNA POVEZAVA geografija - angleščina
USTVARJALNOST.
Nacionalni program socialnega varstva za obdobje : poudarki dokumenta in informacije glede črpanja sredstev EU skladov MDDSZ.
Novo Zelandski kurikulum
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
PREVERJANJE IN POTRJEVANJE NACIONALNIH POKLICNIH KVALIFIKACIJ
Posvet „Kako bolje sodelovati v občini Cerknica“
Vzpostavitev okvira socialnega dialoga v osrednjeslovenski regiji
Kartografska pismenost
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
(moderira mag. Pavla Karba, ZRSŠ)
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Akcijsko raziskovanje za ZDT
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
DIFFERENT ASPECTS OF LIVING IN GB
primerjava kurikulumov Slovenija in Češka
Statistika raziskovalno-razvojne dejavnosti
Načrt vrednotenja za OP razvoja človeških virov za obdobje
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

IZTOK ČERNE IN MITJA STRMEC, GIMNAZIJA LITIJA NAČRT KURIKULARNE POVEZAVE Z UČNO PRIPRAVO SRCE IN ŠPORTNI NAPOR – PRIMER KURIKULARNE POVEZAVE PRI ŠPORTNI VZGOJI IN BIOLOGIJI IZTOK ČERNE IN MITJA STRMEC, GIMNAZIJA LITIJA Operacijo delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za šolstvo in šport. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov v obdobju 2007-2013, razvojne prioritete: Razvoj človeških virov in vseživljenjsko učenje; prednostne usmeritve: Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja.

Načrt priprave s priporočili / kriteriji kakovosti: Skupni cilji: dijaki spoznajo posamezne dele srca in poglobijo znanje o delovanju srca dijaki se spoznajo z individualnimi razlikami med posamezniki dijaki spoznajo merjenje FSU in merilce FSU (Polarje) dijaki zmorejo presojati o pozitivnih učinkih različnih športnih aktivnosti na njihovo splošno počutje dijaki se spoznajo z območji vadbe (aerobna in anaerobna vadba)

Načrt priprave s priporočili / kriteriji kakovosti: Skupni učni rezultati: doseči višjo stopnjo razumevanja delovanja srca v mirovanju in med naporom in sestaviti individualen program vadbe dijaki dosežejo višji nivo znanja ki ga preverimo z vprašalnikom dijaki znajo praktično uporabiti merilce FSU (frekvence srčnega utripa) dijaki so sposobni izdelati kratek program vadbe za izboljšanje splošnega počutja

OBMOČJA INTENZIVNOSTI VADBE

KAJ OMOGOČAJO MERILCI SRČNEGA UTRIPA omogoča najbolj personaliziran način vadbe monitor srčnega utripa vam kreira vadbeni program:  kolikšna naj bo vadba, kako močna in kako dolga naj bo vadba za vaš željen napredek.. za redno pravilno vadbo, kontrolo telesne teže in kondicije

POLAR – URAVNAVANJE TELESNE TEŽE REDNA FIZIČNA AKTIVNOST ZA URAVNAVANJE TELESNE TEŽE OB PRIMERNI PREHRANI POVEČANJE DNEVNE PORABE ENERGIJE RAVNOVESJE MED DOTOKOM ENERGIJE IN NJENO PORABO – ENERGIJSKO RAVNOVESJE IN STALNA TELESNA TEŽA DNEVNA PORABA ENERGIJE = BAZALNI METABOLIZEM + E PORABLJENA PRI VADBI IN PRI OSTALIH AKTIVNOSTIH BAZALNI METABOLIZEM PA SE POVEČA OB VEČJI MIŠIČNI MASI PORAB. E JE ODVISNA OD TIPA IN INTENZIVNOSTI VADBE NAJVEČJA PORABA E – MAŠČOB JE PRI 70-80 % MAX. SRČNEGA UTRIPA = AEROBNA VADBA

Načrt priprave s priporočili / kriteriji kakovosti: Vrsta povezave: dvopredmetna vertikalna in horizontalna povezava – interaktivno timsko poučevanje Povezovalni element: vsebina, dejavnosti, didaktične metode Vloge predmetov Športna vzgoja – nosilni predmet Biologija – podporni predmet Način izvedbe: skupna priprava gradiva Časovne dimenzije: dodana posebna tabela

»Mikro« učna priprava na kurikularno povezavo Časovni okvir: povezava je bila izpeljana v tednu dni prva ura pisanje kratkega testa in razlaga poteka ostalih dejavnosti druga ura: skupna interaktivna ura z razlago teorije tretja ura: praktična uporaba merilcev FSU četrta ura: ponovno preverjanje znanja opomba: domača naloga – izdelava programa vadbe

Časovni razpored / časovni načrt Ura Predmet Cilji / rezultati (»makro«)dejavnosti 1 ŠVZ/BIO Dijaki spoznajo osnovne principe delovanja srca v mirovanju in med naporom Skupno predavanje in spodbujanje razprave o delovanju srca in merilcih FSU (Polarji) 2 Spoznajo delovanje merilcev FSU in spoznajo osnove delovanja Praktični preizkus merilcev FSU 3 Praktična uporaba merilcev FSU 4 Doseganje višje ravni razumevanja znanja Preverjanje znanja s krajšim testom

»Mikro« učna priprava na kurikularno povezavo Skupni cilji: dijaki spoznajo posamezne dele srca dijaki poglobijo znanje o delovanju srca dijaki se spoznajo z individualnimi razlikami med posamezniki dijaki spoznajo merjenje FSU in merilce FSU dijaki zmorejo presojati o pozitivnih učinkih različnih športnih aktivnosti na njihovo splošno počutje dijaki se spoznajo z območji vadbe

»Mikro« učna priprava na kurikularno povezavo Skupni rezultati: dijaki znajo našteti posamezne dele srca razumejo delovanje srca prepoznajo individualne razlike med posamezniki dijaki znajo izmeriti FSU v mirovanju in med naporom dijaki znajo določiti ustrezno območje vadbe na podlagi pridobljenih vrednosti FSU dijaki znajo pravilno izbirati območja vadbe glede na cilj vadbe

Nivo posameznih vstopov – posameznih predmetov Pos. vstopi Predmet ŠPORTNA VZGOJA Predmet BIOLOGIJA Prič. rezultat(i) / dosežki Dijaki znajo rokovati z merilci FSU Dijaki prepoznavajo individualne razlike Dijaki znajo kritično analizirati lastne vrednosti FSU Dijaki si znajo določiti ustrezno območje vadbe glede na zastavljen cilj vadbe Dijaki znajo našteti posamezne dele srca Dijaki razumejo delovanje srca Dokazi(la) / evidence Dijaki pravilno nastavijo merilce FSU Dijaki ustrezno beležijo vrednosti FSU Dijaki prepoznajo individualne razlike Dijaki oblikujejo individualni program vadbe z ustreznimi območji vadbe glede na srčni utrip Dijaki rešijo test o delovanju srca Dijaki kritično presodijo svoj napredek glede na rezultate prvega in ponovljenega testa za preverjanje znanja

Nivo posameznih vstopov – posameznih predmetov Pos. vstopi Predmet ŠPORTNA VZGOJA Predmet BIOLOGIJA Cilji Dijaki spoznajo osnove delovanja merilcev srčnega utripa Dijaki praktično uporabijo merilce srčnega utripa Dijaki spoznajo in znajo našteti posamezne dele srca Dijaki poglobijo znanje o delovanju srca Dijaki razumejo individualne razlike med posamezniki za utripni volumen Dijaki razumejo posledica česa je razlika v utripnem volumnu srca »Mikro«dejavnosti za pouk Dijaki si glede na svoj utrip v mirovanju ustrezno nastavijo vadbena območja Dijaki spremljajo svoj utrip in kritično opišejo individualne razlike v mirovanju in med vadbo Dijaki s ponavljalnimi teki s pomočjo merilcev FSU spremljajo svoj utrip in skupaj s profesorjem ugotavljajo razlike Dijaki izdelajo miselni vzorec na temo moj utrip in polar

INTERAKTIVNA TIMSKA URA – MIKRO DEJAVNOSTI dijaki aktivno sodelujejo pri opisu delovanja srca in naštevanju sestavnih delov dijaki nastavijo merilce srčnega utripa in si izmerijo utrip v mirovanju dijaki si podatke zapisujejo v tabelo in si pod rubriko opombe zapišejo morebitna pojasnila ob učiteljevi razlagi ugotovijo bistvene razlike in jih znajo našteti (zakaj prihaja do razlik) dijaki odpišejo kratek test preverjanja znanja dijaki skupaj s profesorjema kritično (če je to potrebno) pregledajo in dopolnijo test poiščejo, razložijo in dokažejo zmožnost, da znajo pridobljeno znanje uporabiti pri izdelavi programa vadbe, ki ga izdelajo za domačo nalogo povežejo pridobljene podatke in pridobljeno znanje in ga ustrezno uporabijo pri izdelavi domače naloge S pridobljeno paleto različnih informacij, predlogov, argumentov in različnih perspektiv obravnavanega problema, so dijaki oblikovali lastni pogled, ideje in možne rešitve. To je rezultat interdisciplinarnega pristopa in dodana vrednost kurikularne povezave.

ZAKLJUČKI ALI ZAKAJ SE POVEZOVATI VZAJEMEN ODNOS MED DIJAKOM IN PROFESORJEM SKUPNO NAČRTOVANJE, IZVEDBA, ANALIZA UČNEGA PROCESA – AKTIVNO VKLJUČEVANJE DIJAKOV – VEČJA ODGOVORNOST DVIG MOTIVACIJE VEČJA TRAJNOST PRIDOBLJENEGA ZNANJA OBRAVNAVANJE VSEBIN KI JIH LAHKO PRAKTIČNO UPORABIMO