OŠ MENGEŠ Predstavniki: Lija Rozalija Cerar Lara Melloni Miha Škrlep

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Advertisements

Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
(OPIS POKLICA) KATJA VREČAR 4.B
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
PEDOMETER PRI POUKU ŠPORTNE VZGOJE
MEDPREDMETNO PROJEKTNO DELO Z IKT KOT OBLIKA DELA Z NADARJENIMI UČENCI
SEDEM ČUDES SVETA.
Avtor: Slava Jošt-Kuzman ŠC Ljubljana Knjižnica Ljubljana 2012
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
Lepo pozdravljeni na predstavitvi
Dejavnostno naravnano učenje
Kratka navodila za Video
EVTANAZIJA IN IZOBRAŽEVANJE ZDRAVNIKOV
Samoevalvacija: POČUTJE UČENCEV V ŠOLI IN OCENA RAZLIČNIH ŠOLSKIH DEJAVNOSTI TER POGOJEV ZA DELO Šolsko leto 2018/19.
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
My EBSCOhost Vodnik support.ebsco.com.
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
Ustno ocenjevanje znanja
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Spomladansko srečanje članov ŽPS
Program USP Čas Vsebina Izvajalci in oblika Registracija udeležencev Adi Muminović, ZRSŠ PREDOPAZOVALNA PREDSTAVITEV:
Možnosti uporabe merilnikov Vernier in programske opreme Logger Pro
Kultura in klima organizacije
Andreja Ahčin, ravnateljica SŠ na BC Naklo
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI
Z i-tablo do boljših matematičnih predstav v 1. razredu
Seminar: UPORABA RAČUNALNIŠKO KRMILNIH VEZIJ PRI POUKU BIOLOGIJE
IZTOK ČERNE IN MITJA STRMEC, GIMNAZIJA LITIJA
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
Izzivi podjetji pri črpanju nepovratnih srestev
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
DECEMBRSKO STROKOVNO SREČANJE DELOVNIH TERAPEVTOV
11. december, Mednarodni dan gora
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
VSI ZA ENEGA, EDEN ZA VSE Alenka Podlogar
Seminar: Drugačna geografija
Nacionalni program socialnega varstva za obdobje : poudarki dokumenta in informacije glede črpanja sredstev EU skladov MDDSZ.
TEDEN VSEŽIVLJENJSKEGA UČENJA 2016
DEJAVNOSTI SKOZI OKO MULTIMEDIJE
ELEKTRONSKI LISTOVNIK UČENCA
Novo Zelandski kurikulum
SPLETNA STRAN SKUPINE V VRTCU KOT OBLIKA SODELOVANJA S STARŠI
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
IZBIRNI PREDMET V 7.,8. in 9. RAZREDU DEVETLETKE
PRAVICE OTROK.
Člani tima mreže 2: Darja Pagon Sabina Jeklar Ana Krivec Pristov
ZGODNJE UČENJE ANGLEŠČINE – neobvezni izbirni predmet
Splošna matura 2019.
COMENIUS Active Citizenship through Fairy Content Tales (ACT-FACT)
Uporaba konoplje v gradbeništvu
PREDSTAVITEV MLADINSKEGADEMOKRATIČNEGA PROJEKTA
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Josip Broz-Tito Učiteljica: Učenec:.
Študijsko srečanje učiteljev geografije v osnovnih šolah
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
Predstavitev sprememb in dopolnitev KPVIZ Ur.l. RS, št. 45/2017
Davor Orlic Ljubljana, 1/12/2008
SODELOVANJE Z OSNOVNIMI ŠOLAMI
STIČNA MLADIH Foto: Matevž Cerar, Nace Hudobivnik, Metka Komatar, Gašper Potočnik, Rok Rakun, Matjaž Samotorčan.
I. S. I. S. Edith Stein Gavirate
FORMATIVNO SPREMLJANJE PRI GEOGRAFIJI
Načrt vrednotenja za OP razvoja človeških virov za obdobje
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

OŠ MENGEŠ Predstavniki: Lija Rozalija Cerar Lara Melloni Miha Škrlep Mentorici: Petra Moravec Vanja Vtič

2 temi: POUK NA PROSTEM UČILNICA NA PROSTEM

in SLABOSTI pouka na prostem izdelava načrta za UČILNICO NA PROSTEM NALOGA ZA ODDELKE izvedba URE NA PROSTEM iskanje PREDNOSTI in SLABOSTI pouka na prostem   izdelava načrta za UČILNICO NA PROSTEM

VIDEO POSNETEK

SKLEPI: Pouk na prostem je »super«, če so učenci pripravljeni aktivno sodelovati (slediti navodilom učitelja). Učne ure na prostem je dobro organizirati v strnjeni obliki (kot »blok« ura ali izbrati en dan v tednu za uro na prostem). Tudi učenci naj spodbujajo učitelje, da se večkrat odločijo za pouk na prostem (Gobavica, ogled različnih tovarn in drugih institucij). Učenci morajo sprejeti svoj del odgovornosti, da so miselno aktivni tudi pri učenju na prostem. Učitelj mora biti za pouk na prostem zelo dobro pripravljen. Če je narejena jasna struktura ure, potem tudi učenci lažje sledijo. Za pouk na prostem bi v okolici šole potrebovali učilnico na prostem.