IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
USTVARJALNOST.
Advertisements

Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Izvedbeni kurikul programa: Frizer, Predšolska vzgoja
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
(OPIS POKLICA) KATJA VREČAR 4.B
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Lepo pozdravljeni na predstavitvi
Dejavnostno naravnano učenje
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
Sindikat in svet delavcev z roko v roki
SLOVENSKI VISOKOŠOLSKI PROSTOR
Državna komisija za splošno maturo RS
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
Kurikulum v Veliki Britaniji
Urška Nikoletti, 2. Ma-ra mentorica: dr. Irena Nančovska Šerbec
EVTANAZIJA IN IZOBRAŽEVANJE ZDRAVNIKOV
Samoevalvacija: POČUTJE UČENCEV V ŠOLI IN OCENA RAZLIČNIH ŠOLSKIH DEJAVNOSTI TER POGOJEV ZA DELO Šolsko leto 2018/19.
Ustno ocenjevanje znanja
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
KARIERNO SVETOVANJE.
Doktorski študijski program 3. stopnje 2019 / 2020
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
Lasswell: Formula 5W in propaganda
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
NEMŠKI KURIKULUM IN PRIMERJAVA S SLOVENSKIM
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
OŠ MENGEŠ Predstavniki: Lija Rozalija Cerar Lara Melloni Miha Škrlep
POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI
ZA VPIS UČENCEV V SREDNJE ŠOLE
Seminar: UPORABA RAČUNALNIŠKO KRMILNIH VEZIJ PRI POUKU BIOLOGIJE
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
Osnove bibliotekarstva in organizacija knjižnic - 2
RAZPIS ZA VPIS V SREDNJE ŠOLE
OSNOVE ZA IZVAJANJE TEČAJA / IZPITA
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
Problemi uvajanja tehnologij e-oskrbovanja
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
Predstavitev projekta PPF II
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
VSI ZA ENEGA, EDEN ZA VSE Alenka Podlogar
Načrtovanje tehnologij in izdelkov (NTI)
USTVARJALNOST.
Jure Dimec, Janez Stare & posadka IBMI
NOVE OBLIKE SODELOVANJA V DOBI DIGITALNE TRANSFORMACIJE KMETIJSTVA
Erasmus+ za študente Študentske izmenjave za namen študija ali prakse
Novo Zelandski kurikulum
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
IZBIRNI PREDMET V 7.,8. in 9. RAZREDU DEVETLETKE
ZGODNJE UČENJE ANGLEŠČINE – neobvezni izbirni predmet
“Mediacije” Vmesno poročilo raziskovalne skupine o izvedbi raziskave v okviru evropskega projekta ZSSS »Mediacija kot orodje za doseganje večje enakopravnosti.
KARIERNA ORIENTACIJA 2018/2019.
COMENIUS Active Citizenship through Fairy Content Tales (ACT-FACT)
Erasmus+ za študente Študentske izmenjave za namen študija ali prakse
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
OD MINIMALNIH STANDARDOV K ODLIČNOSTI
ŠTIPENDIJE za študij v tujini
»ACE THE CASE« masterclass
primerjava kurikulumov Slovenija in Češka
Polno znanja!.
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan

Middle School: (7-9 grade) Njihov glavni namen je, da so učenci izpostavljeni oz. se srečajo z osnovami in computional thinkingom in da spodbudijo učence za nadaljni študij računalništva Ravnajo se po sistemu K-12 So mnenja, da je potrebno razvijati veščine mišljenja in ne programskih veščin Znanje računalništva uvrščajo med STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematic) 2007 predlagajo, da računalništvo postane samostojen jezik – kot 5 bistvenih (materinski jezik, izbirni drugi jezik, jezik znanosti, jezik umetnosti in telesa ter jezik tehnologije)

4 moduli: Predstavitev računalništva Preglednice Predstavitev robotike Cilji so sledeči: Kombinirati logično mišljenje z inženirskim Izpostaviti učence drugim tehnološkim področjem Voditi učence da postanejo neodvisni učenci Problem, ki se pojavi je financiranje teh robotov in celotne tehnologije, katere si ne more privoščiti vsaka šola. Zato so predlagali učenje splošnega internetnega programiranja. Osnova sta HTML5 in JavaScript Razvoj programa v Scratchu

Program obsega 180ur: 60 ur na leto, 2 uri na teden Računalništvo prestavili že v zadnjo triado osnovne šole menijo Učitelji: učijo lahko le izkušeni in profesionalni učitelji. Pogoji: Imeti morajo vsaj diplomo iz računalništva ali inženirski in pedagoški certifikat Imeti vsaj 3 letne izkušnje pri poučevanju računalništva na višjem nivoju in imeti uspešne priprave na končni izpit za v srednjo šolo Problem zaposlitve učiteljev: Učiteljem, ki so poučevali v srednji šoli je neprijetno učiti v osnovni šoli, saj so jim čustvene potrebe učencev neznane, spretnosti poučevanja so jim tuje in učilnice z računalniki so omejene oz. računalniki v njih napram srednji šoli Dodeli redne učitelje v program, kljub temu, da niso kvalificirani za to področje Težko je pridobiti učitelja, da bo poučeval samo 2 urni na teden

High School: (10-12 grade): Osnovnih 5 modulov: Osnove 1 in 2 Oblikovanje programske opreme Druga paradigma Prijave Teorija Obstajajo trije možni študijski programi sestavljeni iz teh modulov: 90 urni nizek nivo: Osnove 1 270 urni program: Osnove 1 in 2, Druga paradigma 450 urni program: Osnove 1 in 2, Druga paradigma, Oblikovanje programske opreme in teorija.

Raziskava: procent študentk, ki opravijo izpit za malenkost višji od procenta študentov Pokazalo se je tudi, da kar 75% učiteljev uči več kot 6 let na izbrani srednji šoli 52% učiteljev je bilo vodje CS programa na njihovi šoli. ROID 80% učiteljev ima certifikat za poučevanje in kar 80% od teh jih ima certifikat za CS poučevanje Učitelji menijo (57%), da bi morali imeti vsi študentje osnovno znanje iz informatike, seveda pa bi se potem znanje nadgradilo glede na njihovo stroko Vprašali si jih tudi, kaj menijo, kdaj (v kateri razred) bi se vpeljalo algoritme in programiranje. Polovica je odgovorila, da že v 5 ali 6 razred, tretjina da v 7 razredu, ostali pa da šele v 9 ali 10 razredu

Predlogi: Vsak od obeh programov mora imeti obvezne enote in izbirne. Morali bi imeti 2 različna programa, enega za študente splošnega interesa v CS in drugega, ki bi moral biti globlji in širše zastavljen za tiste z večjim zanimanjem za CS. Konceptualna in eksperimentalna vprašanja bi morala biti prepletena programa. Dobro opremljen in dobro vzdrževan računalniški laboratorij. Pripraviti je treba nove učne knjige in učne vodnike za vse dele programa. Učitelji, ki so pooblaščeni za poučevanje predmeta, morajo imeti opravljeno ustrezno formalno izobraževanje o CS. Dodiplomski študij CS je obvezen, kot je tudi formalno potrdilo za učitelje študijskega programa.

Viri: https://www.researchgate.net/publication/261196400_Implementing_a_ne w_Computer_Science_Curriculum_for_middle_school_in_Israel https://www.researchgate.net/publication/317013543_Computer_Science_ High_School_Curriculum_in_Israel_and_Lithuania_- _Comparison_and_Teachers'_Views https://www.researchgate.net/publication/242369857_Curriculum_and_Co urse_Syllabi_for_a_High-School_CS_Program