NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Ali je zdravljenje otrok res brezplačno?
Advertisements

Prometno preventivne aktivnosti za večjo varnost otrok
Evropski teden mobilnosti 2016 v vrtcu otona župančiča črnomelj
Šolska prehrana IV. osnovna šola Celje.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
VARNO S SONCEM Predstavitev dela v programu v šolskem letu 2012/2013
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
PEDOMETER PRI POUKU ŠPORTNE VZGOJE
Moj domači kraj, varna pot v šolo
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
PREDMET: Varno in zdravo okolje
Naslov projekta Vaše ime | Ime učitelja | Šola
Kurikulum v Veliki Britaniji
Samoevalvacija: POČUTJE UČENCEV V ŠOLI IN OCENA RAZLIČNIH ŠOLSKIH DEJAVNOSTI TER POGOJEV ZA DELO Šolsko leto 2018/19.
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
Ustno ocenjevanje znanja
MANIFEST MOŠKIH (enkrat za vedno)
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
PARTICIPATIVNI PRORAČUN 2019
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
Spomladansko srečanje članov ŽPS
VARNA ZABAVA NA INTERNETU
KARIERNO SVETOVANJE.
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
NEMŠKI KURIKULUM IN PRIMERJAVA S SLOVENSKIM
Kultura in klima organizacije
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
OŠ MENGEŠ Predstavniki: Lija Rozalija Cerar Lara Melloni Miha Škrlep
POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI
ZA VPIS UČENCEV V SREDNJE ŠOLE
UČENCI 2. C RAZREDA SO RAZMIŠLJALI O
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
DOBRODOŠLI NA OSNOVNI ŠOLI HAJDINA
DOBRODOŠLI! UVODNI SESTANEK ZA STARŠE BODOČIH PRVOŠOLCEV
BINKOŠTI homilija d. Ferruccio prevod bojanM.
Maja Štante Vouk in Mojca Kastrin
Osnovna šola Karla Destovnika-Kajuha Šoštanj
RAZPIS ZA VPIS V SREDNJE ŠOLE
Model neformalnega izobraževanja september, 2018
STAREJŠI V SLOVENIJI.
Uporaba LOGGER PROja Aktiv fizikov SEŠTG
Z1:. V celoti gledano, kako zadovoljni ste sedaj s svojim življenjem Z1: V celoti gledano, kako zadovoljni ste sedaj s svojim življenjem? Izberite.
TUJCI V SLOVENIJI.
Priporočena doza smeha – najmanj 1x dnevno.
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
Zasvojenost z raČunalnikom
Načrtovanje tehnologij in izdelkov (NTI)
PROJEKTNA NALOGA PRI PREDMETU INFORMATIKA
Križ je vsak moj trenutek lahko ga sprejmem ali ne.
DEJAVNOSTI SKOZI OKO MULTIMEDIJE
Novo Zelandski kurikulum
Dijakinja: Mentorica:
IZBIRNI PREDMET V 7.,8. in 9. RAZREDU DEVETLETKE
Cynthia Voigt NOŽ V ŠKORNJU.
PRAVICE OTROK.
Člani tima mreže 2: Darja Pagon Sabina Jeklar Ana Krivec Pristov
Beseda življenja Marec 2009.
ZGODNJE UČENJE ANGLEŠČINE – neobvezni izbirni predmet
Fire Wall ( Požarni zid )
Konferenca - Razvoj celovitega poslovnega modela za delodajalce za aktivno in zdravo staranje POLET v Mariboru Obeti za prihodnost - podaljševanje delovne.
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Predstavitev sprememb in dopolnitev KPVIZ Ur.l. RS, št. 45/2017
UŠTE NAD MORAVČAMI Dan šole:
KVIZ ZA UČENCE 4. IN 5. RAZREDA OSNOVNE ŠOLE
VEM! za kolesarje NALOGA 2. SKLOPA
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI v šolskem letu 2019/20

NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI Učenci 4. do 6. razreda se bodo LAHKO prostovoljno vključili v pouk neobveznih izbirnih predmetov: nemščina, umetnosti, računalništva, športa ter tehnike. Neobvezni izbirni predmet je neobvezen le do trenutka, ko ga učenec izbere. Potem postane obvezen in ocenjen enakovredno ostalim predmetom.

Število ur tedensko: nemščina – 2 uri računalništvo – 1 ura šport – 1 ura umetnost – 1 ura tehnika samo na MAŠ v 5. in 6.r – 1 ura

Učenec LAHKO izbere NAJVEČ DVE uri tedensko Učenec LAHKO izbere NAJVEČ DVE uri tedensko. Če izbere 2 uri: a) nemščina ali b) 2 druga predmeta Če izbere 1 uro: izbira med umetnostjo, športom, računalništvom in tehniko Lahko NE izbere neobveznega izbirnega predmeta.

Skupine sestavljene iz učencev 4. – 6. razreda TEŽAVE: V 6.r nemščino in računalništvo samo tisti, ki so se ju že učili Polovico leta NIP NI možnosti odstopa v kasnejših mesecih DOGOVOR z otrokom

OBVEZNOSTI POGOVORITE SE Z OTROKOM. Za učence, ki se bodo odločili, da bodo obiskovali neobvezni izbirni predmet, bo obiskovanje pouka obvezno do konca šolskega leta, in ocena neobveznega izbirnega predmeta bo enakovredna z ostalimi ocenami. Dodatna varovalka – klic učitelja v tem šolskem letu

SPREMEMBE SAMO do vključno 9. 9. 2019 v kolikor se skupina ne podre oziroma ne bi bilo potrebno ustvariti nove skupine.

LOGISTIKA Šola bo oblikovala predvidoma 12 skupin neobveznih izbirnih predmetov (NIP) na matični šoli in 2 skupini na podružnični šoli. NIP se bo izvajal preduro, 6. šolsko uro ali 6. in 7. šolsko uro. Do konca šolskega leta boste prejeli obvestilo kateri NIP bo vaš otrok obiskoval v naslednjem šolskem letu.

VODNIK PO NEOBVEZNIH IZBIRNIH PREDMETIH Na spletni strani šole www.osbrezovica.si link učenci, link neobvezni izbirni predmeti Opisi in prijavnice Izberite predmet, ki bo otroku všeč, in ga bo z veseljem obiskoval.

PRIJAVNICE Prijavnice bodo učenci dobili v šoli oz. bodo objavljene na spletni strani do konca marca. VSI učenci, tudi tisti, ki ne bodo izbrali neobveznega izbirnega predmeta, bodo do srede aprila prinesli prijavnice razredničarki oziroma razredniku.

VPRAŠANJA ?

Jutranje varstvo in OPB DA ali NE? Pozitivna disciplina – g. Jani Prgić Otroci so se zmožni obleči sami od starosti 2 ali 3 let naprej. Če starši še oblačijo otroke po 3. letu, jih prikrajšajo za priložnost za razvoj občutka odgovornosti, samozadostnosti in samozavesti.

Manj verjetno, da se bo pri otrocih razvilo prepričanje v lastne zmožnosti. Brez prepričanja v lastne zmožnosti bodo otroci dosegali slabši učni uspeh in morda ne bodo pridobili veščin, potrebnih za uspeh v življenju.

Če je razvajanje tako škodljivo za otroke, zakaj starši to počnejo? Starši so prepričani, da je to najboljši način, da izkažejo ljubezen do svojih otrok. Bodo kasneje imeli dovolj časa, da se prilagodijo hladnemu, krutemu svetu? Tako čim dlje omogočati udobno in prijetno življenje.

A zagovorniki se ne zavedajo, kako težko je spremeniti prepričanja, navade in lastnosti, ko se te enkrat izoblikujejo. Prepričanja, ki se razvijejo v zgodnjih letih, postanejo „temeljni“ načrt za vse življenje.

Razvajanje: ker je tako laže, ker s tem izpolnjujejo svojo potrebo po tem, da jih nekdo potrebuje, ker menijo, da „dobri“ starši to morajo početi; Ker čutijo pritisk s strani prijateljev in družine;

Ko starši nekaj opravijo namesto otroka, ker to sami storijo laže, hitreje in bolje, otroku odrekajo priložnost za razvoj dragocenih življenjskih veščin.

Zmotno je misliti, da se bodo otroci že kasneje naučili, kako poskrbeti zase. Dlje, kot čakajo, teže bo spremeniti njihove interpretacije in prepričanja.

Jutranje varstvo in OPB Prihajajo zgodaj zjutraj, ker jih pripeljejo starši Veliko prijavljenih, ki so raje v avli kot v učilnici Po kosilu domov (ni v OPB) Jim zaupate, da gredo sami domov So zunaj in se družijo s prijatelji Sedaj nekateri ne prihajajo v OPB, se izogibajo So samostojni, doma naredijo domačo nalogo

šolsko leto 2019/20 za 5. razred JV ne bo organizirano za 5. razred OPB samo do 15. ure

VPRAŠANJA?

Kolesarski izpit S prvim šolskim dnem so otroci vključeni v prometne situacije. Omogočimo jim čim varnejše otroštvo s tem, da jim prometne situacije tudi razložimo. Spremljajmo jih na poti v šolo in se ob tem tudi pogovarjajmo. Vadite vožnjo s kolesom, da bodo otroci spretnejši in bodo do 5. razreda dobro obvladali kolo in se lažje posvetili prometnim predpisom.