Polno znanja!.

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Advertisements

Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
(OPIS POKLICA) KATJA VREČAR 4.B
Sabina Vlašić, mag. Ljubljana, marec 2016
Avtor: Slava Jošt-Kuzman ŠC Ljubljana Knjižnica Ljubljana 2012
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
JUTRANJA NEGA z prikazom procesa
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
INFORMATIKA Osnove – temeljni pojmi I.
Dejavnostno naravnano učenje
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
Tekmovanje elektro in računalniških šol 2019 Kategorija: računalnikar
Kurikulum v Veliki Britaniji
Urška Nikoletti, 2. Ma-ra mentorica: dr. Irena Nančovska Šerbec
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
My EBSCOhost Vodnik support.ebsco.com.
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Rektorska konferenca Republike Slovenije,
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
Debeli rtič, Mag. Marjan Ferjanc
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
Mojiceja Podgoršek OŠ Jurija Vege Moravče POMEN KNJIŽNIČARJEVEGA IN UČITELJEVEGA SODELOVANJA V PROCESU INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA Strokovno posvetovanje.
NEMŠKI KURIKULUM IN PRIMERJAVA S SLOVENSKIM
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
A REPORT.
Osnove bibliotekarstva in organizacija knjižnic - 2
DRUŽBOSLOVJE Upravne in organizacijske vede
Srečanje , Dr. Amalija Žakelj
Ozaveščanje o Direktivi o okoljski odgovornosti v Sloveniji
Informacijska rešitev za agregacijo DEA flote v RTP V okviru slovensko-japonskega sodelovanja na področju pametnih omrežij, t.i. NEDO projekta Tomaž Buh.
Model neformalnega izobraževanja september, 2018
dr.Tanja Podbevšek, uni.dipl.ing.
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
Andrej Kuzman, Matjaž Podpečan
Problemi uvajanja tehnologij e-oskrbovanja
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
SMERNICE SVETA EVROPE ZA SODELOVANJE JAVNOSTI PRI ODLOČANJU
Naslov diplomske, seminarske … naloge
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
MEDPREDMETNA POVEZAVA geografija - angleščina
Zasvojenost z raČunalnikom
Načrtovanje tehnologij in izdelkov (NTI)
Jure Dimec, Janez Stare & posadka IBMI
Ime izdelka.
NOVE OBLIKE SODELOVANJA V DOBI DIGITALNE TRANSFORMACIJE KMETIJSTVA
Organizira: NLB CIP in Zavod Mladi podjetnik
Novo Zelandski kurikulum
Direktorat za upravne procese BOLJŠA ZAKONODAJA
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Prezentacija April 2002 šolska leta
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
IZBIRNI PREDMET V 7.,8. in 9. RAZREDU DEVETLETKE
Posvet „Kako bolje sodelovati v občini Cerknica“
Predstavitev s pomočjo
Kartografska pismenost
Utišajmo mobilne telefone !
Pripravil: Šolsko leto:
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
Krmiljenje modularnega proizvodnega sistema
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
OD MINIMALNIH STANDARDOV K ODLIČNOSTI
»ACE THE CASE« masterclass
primerjava kurikulumov Slovenija in Češka
Zapis predstavitve:

Polno znanja!

INFORMACIJSKA PISMENOST (ELEKTRONSKO OKOLJE) Nataša Godec natasa.godec@fdv.uni-lj.si

INFORMACIJSKO PISMEN ŠTUDENT NAJ BI ...

prepoznal potrebo po informaciji in jo opredelil znal uporabljati, identificirati in locirati različne vire in strategije informacijskega poizvedovanja vedel kako priti do informacij, ki jih viri vsebujejo znal ovrednotiti informacije znal uporabljati informacije uporabljal ustrezne elemente za ocenjevanje raziskovalnega dela Standarda:  ALA/ACRL. 2004. Standards for Libraries in Higher Education. http://www.ala.org/ala/acrl/acrlstandards/standardslibraries.htm ACRL. (2000). Information Literacy Competency Standards for Higher Education. http://www.ala.org/ala/acrl/acrlstandards/informationliteracycompetency.htm

Informacijska pismenost v elektronskem okolju Model “Velikih šest” (Eisenberg, Berkowitz) Avtorja sta zasnovala model za sistematično reševanje informacijskega problema, kot učni načrt za informacijsko pismenost, proces reševanja problemov in nabor spretnosti za učinkovito zadovoljevanje informacijskih potreb. Vključuje šest skupin spretnosti, ki so potrebne za učinkovito reševanje problemov. Kadar gre za elektronske informacijske vire, so vanj vključeni tudi elementi računalniške pismenosti

Računalniška pismenost je ena izmed osnovnih pogojev za uspešno rabo elektronski informacijskih virov. Nabor spretnosti in znanj, ki so potrebna za učinkovito uporabo računalniških orodij ter funkcioniranje človeka v okolju, kjer so računalniki vse bolj prisotni. (Poznavanje zgradbe in osnovnih procesov delovanja računalnika in rač. sistemov, poznavanje osnovnih spretnosti,uporaba programov, tehnologij,...)

1. Definicija naloge informacijski problem Kaj je problem? 2. Strategije iskanja informacij izbira najboljšega vira Kako iskati? 3. Lokacija in dostop določiti vir v katerem bomo iskali, najti potrebne informacije v viru Kje iskati? Kaj sem dobil? 4. Uporaba informacij iz vira izloči relevantne informacije Kaj je pomembno? 5. Sinteza organiziranje informacij iz različnih virov in predstavitev informacij Kako gre to skupaj? Kdo želi to vedeti, komu moramo to predstaviti? 6. Vrednotenje (evalvacija) presodi proces (efficiency) presodi izdelek (effectiveness) Kaj sem se naučil?