Morala vzgoja II.

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
IZVAJALEC: CENTER ZA KOREKCIJO SLUHA IN GOVORA P O R T O R O Ž
Advertisements

Ali je zdravljenje otrok res brezplačno?
Primeri izoliranih (nesocializiranih) otrok
TEMPERAMENT IN OSEBNOST V ZGODNJEM OTROŠTVU
PROGRAM ETIKA IN VREDNOTE V VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU v OŠ Ivana Skvarče
ŠOLA ZA RAVNATELJE PRED IZZIVI VODENJA VIZ V 21
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
POVZETKI / UGOTOVITVE:
Umeščenost ekonomskega dogajanja
VIRI NAPAKE Na katere vplive moramo paziti, ko izvajamo kvazi(eksperiment) 53.
POSLOVNIK KAKOVOSTI Aleksander Vrščaj
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Napetosti, sile, moč, radioaktivnost
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
EKOŠOLA KOT NAČIN ŽIVLJENJA
VZORNIKI, IDEALI , AVTORITETE
MODRE BESEDE ZA DRUŽINO Nauk 5 za 4. maj 2019.
EVTANAZIJA IN IZOBRAŽEVANJE ZDRAVNIKOV
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
Ustno ocenjevanje znanja
Nekaj psiholoških vidikov evtanazije
Področje delovanja družbe VinKom.
Zasl. prof. ddr. Matjaž Mulej
Spomladansko srečanje članov ŽPS
B22.
NAŠA HRANA, PODEŽELJE in NARAVNI VIRI PO 2021
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
Kultura in klima organizacije
SOCIOLOGIJA Socializacija.
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
Samo Novak Šport hotel Otočec 5. november 2009
RIBIŠKA ZVEZA SLOVENIJE
DRUŽBOSLOVJE Upravne in organizacijske vede
Maja Štante Vouk in Mojca Kastrin
STARANJE OSEB Z MOTNJO V DUŠEVNEM RAZVOJU KOT BIO-PSIHO-SOCIALNI PROCES „Vsak se stara po svoje „ IZZIVI STARANJA OSEB Z MOTNJO V DUŠEVNEM RAZVOJU.
STAREJŠI V SLOVENIJI.
dr.Tanja Podbevšek, uni.dipl.ing.
EVROPA ZA DRŽAVLJANE LETO 2009 EVROPSKO LETO
Politični odnosi med Slovenijo in Hrvaško
BUDIZEM.
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
Elektronsko poslovanje v Abanki
Naslov diplomske, seminarske … naloge
POSLOVNI BONTON: REŠEVANJE KONFLIKTOV NA DELAVNEM MESTU
Raziskave in razvoj - pomoč industriji
TEORIJA ODGOVORA NA POSTAVKO (Item response theory - IRT) ali
DRŽAVNI SVET Ljubljana,
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
MOTNJE HRANJENJA ANOREKSIJA NERVOZA
Posvet „Kako bolje sodelovati v občini Cerknica“
Psihoanaliza.
DRUŽBENI NAUK IN DELOVANJE CERKVE
COMENIUS Active Citizenship through Fairy Content Tales (ACT-FACT)
STEREOTIPI.
AGRESIVNOST.
(moderira mag. Pavla Karba, ZRSŠ)
Statistični sosvet za statistiko energetike
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
OD MINIMALNIH STANDARDOV K ODLIČNOSTI
Statistični sosvet za statistiko energetike
STRES IN DEPRESIJA.
KONFLIKT KKKKK.
PREBERI IN RAZMISLI. V naš razred je prišel deček. S starši se je priselil iz Bosne, iz Sarajeva. Majhen je, temnopolt in skromno oblečen. Težave ima s.
Zapis predstavitve:

Morala vzgoja II

Vzgojni prijemi Izbira vzgojnega prijema: bolj ali manj zavestno dejanje Odvisno od: - izkušenj z vzgojno prakso predstav o otrokovi naravi in razvoj spreminjajočih družbenih vrednot vzgojnih ciljev Razlika v odnosu med vzgojiteljem in vzgajancem

3 kategorije vzgojnih prijemov Hoffman 1. Vzgoja z uveljavljanjem moči 2. Vzgoja brez uveljavljanja moči: s čustvenimi sankcijami 3. Vzgoja brez uveljavljanja moči: s podukom (sklepanje) Kroflič Kulturno trazmisijski vzgojni stil Permisivni vzgojni stil Procesno razvojni vzgojni stil

1) Vzgoja z uveljavljanjem moči Avtoritarna vzgoja/represivna Predpostavka: poslanstvo vzgoje je prenos pravil in vedenjskih vzorcev, ki so uveljavljena v kulturi. Absolutne, neizpodbitne resnice. Discipliniranje otroka Uveljavljanje avtoritete in odnos odvisnosti Patriarhalni pristop Negativne plati, omejitve

2) Vzgoja s čustvenimi sankcijami Permisivni model/demokratičen/lassez-faire/anarhičen Čustvena navezanost kot sredstvo za kaznovanje Izhodišče: otrokove razvojne potrebe in otrokova narava Uveljavitev prijaznih metod, toplo in prijetno vzgojno okolje Negativni rezultati Za optimalen razvoj osebnosti potreba zmerna mera frustracij v odnosu z vzgajancem Eros in thanatos

3) Vzgoja s podukom Nadgradnja Povezava med: razumsko zmožnostjo posameznika in kontroliranjem lastnega vedenja Zaupanje in spoštovanje Pomembna vloga učitelja Kombinacija čustvene in razumske komponente

Pojasnjevanje omejitev, nakazovanje posledic vedenja, razlaganje/utemeljevanje zahtev Otrok pridobi aktivno vlogo Ni normativne morale Samoomejitvena avtoriteta