Šolsko leto 2008/2009, program gimnazija, 2

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
PRIMERI DEJAVNOSTI S KATERIMI PREDŠOLSKI OTROK SPOZNAVA GEOGRAFSKE IN KULTURNE ZNAČILNOSTI SLOVENIJE VRTEC ANTONA MEDVEDA KAMNIK Alenka Repanšek Uršič.
Advertisements

Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Izvedbeni kurikul programa: Frizer, Predšolska vzgoja
Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Prostovoljstvo in socialna aktivacija ranljivih oseb
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
Posvetovanje ZBDS, Bled, 2007
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Predstavitev področja: ZNANSTVENE MONOGRAFIJE
Načrt vrednotenja za OP ROPI in OP RR za obdobje
Leja Jurišić, Mojca Planinc, Sandra Jenko
KARIERNO SVETOVANJE.
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
Program USP Čas Vsebina Izvajalci in oblika Registracija udeležencev Adi Muminović, ZRSŠ PREDOPAZOVALNA PREDSTAVITEV:
Možnosti uporabe merilnikov Vernier in programske opreme Logger Pro
Kultura in klima organizacije
Andreja Ahčin, ravnateljica SŠ na BC Naklo
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI
Z i-tablo do boljših matematičnih predstav v 1. razredu
(ABC informacije + spletne strani)
IZTOK ČERNE IN MITJA STRMEC, GIMNAZIJA LITIJA
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
Samo Novak Šport hotel Otočec 5. november 2009
Osnove bibliotekarstva in organizacija knjižnic - 2
PUPO Preventivni ukrepi za preprečevanje osipa
SOCIALNA DRŽAVA IN DRŽAVA BLAGINJE & POMEN IN VLOGA NACIONALNE DRŽAVE
Srečanje , Dr. Amalija Žakelj
PRIPRAVA DOKUMENTOV RAZVOJNEGA NAČRTOVANJA za obdobje
Izzivi podjetji pri črpanju nepovratnih srestev
Nacionalni strateški referenčni okvir
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
Knjižnična dejavnost za slepe in slabovidne v Sloveniji
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
SLOVENSKI ZAMEJCI.
Predstavitev projekta PPF II
MEDPREDMETNA POVEZAVA geografija - angleščina
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
VSI ZA ENEGA, EDEN ZA VSE Alenka Podlogar
Seminar: Drugačna geografija
Jure Dimec, Janez Stare & posadka IBMI
Nacionalni program socialnega varstva za obdobje : poudarki dokumenta in informacije glede črpanja sredstev EU skladov MDDSZ.
Upravljanje knjižnic - UK 12
DEJAVNOSTI SKOZI OKO MULTIMEDIJE
Novo Zelandski kurikulum
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
IZBIRNI PREDMET V 7.,8. in 9. RAZREDU DEVETLETKE
Slovensko združenje za požarno varstvo
Posvet „Kako bolje sodelovati v občini Cerknica“
Splošna matura 2019.
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
PREDSTAVITEV MLADINSKEGADEMOKRATIČNEGA PROJEKTA
(moderira mag. Pavla Karba, ZRSŠ)
VSE O TRŽNEM RAZISKOVANJU NA ENEM MESTU
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
DIFFERENT ASPECTS OF LIVING IN GB
VALENTIN VODNIK.
primerjava kurikulumov Slovenija in Češka
Načrt vrednotenja za OP razvoja človeških virov za obdobje
Zapis predstavitve:

Pozdravljen, rojak! Projektno učno delo na Srednji šoli Slovenska Bistrica Šolsko leto 2008/2009, program gimnazija, 2. letniki, pripravili: člani ŠRT-ja (mag. Marjan Kampuš, Mateja Lešnik, Lidija Šalamun, Marko Žigart) Operacijo delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za šolstvo in šport. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov v obdobju 2007-2013, razvojne prioritete: Razvoj človeških virov in vseživljenjsko učenje; prednostne usmeritve: Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja.

Pozdravljen, rojak! Srednja šola Slovenska Bistrica Ponovitev, kaj je PUD Lanske slabe in boljše izkušnje Ideja Pozdravljen, rojak! Delo – skica, razmislek, cilji, stiki Konkretni osnutki dela Izvedba (22., 23. december 2008) Evalvacija (DVD-zapis, časopis, plakati …)

Pozdravljen, rojak! Srednja šola Slovenska Bistrica Trije osnovni sklopi: 1. geografsko-zgodovinski, 2. narodnostni in 3. vsestranski.

Pozdravljen, rojak!

Pozdravljen, rojak! Srednja Šola Slovenska Bistrica

Pozdravljen, rojak! Srednja šola Slovenska Bistrica Skupni cilj: Poznati trenutne in nekdanje razmere problematike zamejskih Slovencev zgodovinsko, geografsko in splošno.

Pozdravljen, rojak! Srednja šola Slovenska Bistrica Pričakovani rezultat: Razumeti problem narodne manjšine v zamejstvu.

Pozdravljen, rojak! Srednja šola Slovenska Bistrica Skupni povezovalni element: dejavnosti

Pozdravljen, rojak! Srednja šola Slovenska Bistrica Ravni in obseg povezovanja: Večpredmetna (9 + 1) horizontalna (3 oddelki) povezava Slovenščina, nemščina, angleščina, geografija, zgodovina, biologija, sociologija, informatika, ekonomija, knjižnično-informacijska znanja Okrog 20 sodelujočih učiteljev Kombinirana oblika

Pozdravljen, rojak! Srednja šola Slovenska Bistrica Povezovalni elementi: Vsebinska in procesna znanja (slovenščina, geografija, biologija) Medkulturnost (zgodovina) Razvijanje kritičnega mišljenja (ekonomija) Aktivno učenje (nemščina, angleščina, sociologija, knjižnično-inf. znanja) Digitalna zmožnost (informatika)

Pozdravljen, rojak! Srednja šola Slovenska Bistrica Slovenščina Vsebinska in procesna znanja (dijaki poznajo izraz zamejski Slovenci in jezikovno politiko na območjih, kjer le-ti živijo. Poznajo posamezne publikacije, ki jih izdajajo, in spoznajo znane, ki so na teh območjih ustvarjali ali še).

Pozdravljen, rojak! Srednja šola Slovenska Bistrica Slovenščina Dijaki poslušajo dnevne novice, prebirajo časopisje, brskajo po spletu in spoznavajo aktualno problematiko. Na terenu poslušajo (poslušajo govor) predstavitve ljudi, ki govorijo o jezikovni politiki (katere so prednosti in pomanjkljivosti, s katerimi se srečujejo) na območju in znanih (pesnikih, pisateljih, ‘borcih’ za jezik), ki so tukaj delovali; posnamejo govore … Oblikujejo časopis; izdelajo plakate …

Pozdravljen, rojak! Srednja šola Slovenska Bistrica Slovenščina Učitelj pripravi članke na to temo, nato dijake usmerja (dijake pripravi do tega, da vzamejo s seboj fotoaparat, da bodo imeli fotografije tabel za kraje; ko pripravljajo intervju, dela z njimi, jih spomni na glavne značilnosti intervjuja, jim ga pomaga pravilno zapisati – pravopisna pravila …).

Pozdravljen, rojak! Srednja šola Slovenska Bistrica Konkretno delo: predpriprave 1 (ŠRT, učitelji – mesec prej) predpriprave 2 (dijaki, učitelji – teden prej) terensko delo (22. december) urejanje podatkov (23. december …) nastajanje časopisa (neprestano …) tiskovna konferenca (21. januar 2009)

Pozdravljen, rojak! Srednja šola Slovenska Bistrica Rezultati 1: predstavitve v PPT, časopis, fotografije, film, zapiski, Slovenec sem, gora otroških knjig za osnovno šolo na Zgornjem Seniku …

Pozdravljen, rojak! Srednja šola Slovenska Bistrica Rezultati 2: „Marsikaj smo videli – od blata do zagrebških ‘fancy’ ulic, tržaškega morja in predprazničnega Celovca.” „Za crknit’ …”

Pozdravljen, rojak! Srednja šola Slovenska Bistrica Za konec pa še to … Organizacija (naslednje leto bo še bolje …) Vse skupaj zapisati (tudi to nam bo sčasoma uspelo v celoti … )