4-12: Vodni detektivi vedno odkrijemo kaj zanimivega /Tomašič T.

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
USTVARJALNOST.
Advertisements

OTROKOVE PRAVICE.
Evropski teden mobilnosti 2016 v vrtcu otona župančiča črnomelj
Šolska prehrana IV. osnovna šola Celje.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
POVZETKI / UGOTOVITVE:
Šolsko leto 2008/2009, program gimnazija, 2
MEDPREDMETNO PROJEKTNO DELO Z IKT KOT OBLIKA DELA Z NADARJENIMI UČENCI
Izdelal: David Treven, 3.Ga
Sabina Vlašić, mag. Ljubljana, marec 2016
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
EKOŠOLA KOT NAČIN ŽIVLJENJA
Sindikat in svet delavcev z roko v roki
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
Tekmovanje mladih raziskovalcev
Naslov projekta Vaše ime | Ime učitelja | Šola
Urška Nikoletti, 2. Ma-ra mentorica: dr. Irena Nančovska Šerbec
Samoevalvacija: POČUTJE UČENCEV V ŠOLI IN OCENA RAZLIČNIH ŠOLSKIH DEJAVNOSTI TER POGOJEV ZA DELO Šolsko leto 2018/19.
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
Ustno ocenjevanje znanja
Konferenca, 19. oktober 2006 UČINKOVITO UPRAVLJANJE Z JAVNIMI SREDSTVI
Predstavitev področja: ZNANSTVENE MONOGRAFIJE
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
ZADRŽANJE PRAVICE DO ZDRAVSTVENIH STORITEV IN
Zasl. prof. ddr. Matjaž Mulej
Spomladansko srečanje članov ŽPS
FORUM NEVLADNIH ORGANIZACIJ
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
Program USP Čas Vsebina Izvajalci in oblika Registracija udeležencev Adi Muminović, ZRSŠ PREDOPAZOVALNA PREDSTAVITEV:
7 Projektni menedžment dr. Branko ŠKAFAR.
Družinska pismenost nekoč in danes
OŠ MENGEŠ Predstavniki: Lija Rozalija Cerar Lara Melloni Miha Škrlep
Vprašanja pri izvajanju samoevalvacij na Univerzi v Mariboru
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
5. dnevi mediacij 2013 PRIMER “DOBRE” PRAKSE
Spodbujanje enakopravnosti oseb LGBTI v Evropski uniji
Sosvet za statistiko izobraževanja in usposabljanja CVTS5
Izzivi podjetji pri črpanju nepovratnih srestev
Predstavitev projekta PPF II
MEDPREDMETNA POVEZAVA geografija - angleščina
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
Iris Kravanja Šorli OŠ Martina Krpana Ljubljana
Dostop do vode je človekova pravica.
USTVARJALNOST.
Kemija.
TEDEN VSEŽIVLJENJSKEGA UČENJA 2016
DEJAVNOSTI SKOZI OKO MULTIMEDIJE
Organizira: NLB CIP in Zavod Mladi podjetnik
SPLETNA STRAN SKUPINE V VRTCU KOT OBLIKA SODELOVANJA S STARŠI
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
PRAVICE OTROK.
Posvet „Kako bolje sodelovati v občini Cerknica“
Psihoanaliza.
Vzpostavitev okvira socialnega dialoga v osrednjeslovenski regiji
“Mediacije” Vmesno poročilo raziskovalne skupine o izvedbi raziskave v okviru evropskega projekta ZSSS »Mediacija kot orodje za doseganje večje enakopravnosti.
DRUŠTVO POHODNIKI TRIGLAV NOVA GORICA
(moderira mag. Pavla Karba, ZRSŠ)
VSE O TRŽNEM RAZISKOVANJU NA ENEM MESTU
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Akcijsko raziskovanje za ZDT
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
HUMPHRY DAVY 1778 – 1829.
Pozdravljeni! Z gradivi, ki so vam na razpolago, boste ponovili in utrdili besedišče o vremenu in vremenskih pojavih, se naučili opisati in napovedati.
KVIZ ZA UČENCE 4. IN 5. RAZREDA OSNOVNE ŠOLE
Statistika raziskovalno-razvojne dejavnosti
ZOFIJIN SVET (Jostein Gaarder)
Vzhodna Slovenija-Dežela zdravilišč
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

4-12: Vodni detektivi vedno odkrijemo kaj zanimivega /Tomašič T. POVZETKI / UGOTOVITVE: Raziskovati na terenu in spoznavati domače okolje. Zbirati podatke, sodelovati medpredmetno, v skupini in s krajani, izmenjati mnenja. Izluščiti bistvo, analizirati, zapisati rezultate. Biti ustvarjalni in iznajdljivi. Spoznati, se naučiti, posredovati drugim.

4-12: Vodni detektivi vedno odkrijemo kaj zanimivega /Tomašič T. VPRAŠANJA / PREDLOGI ZA RAZPRAVO: Razmišljati, koga še seznaniti z rezultati naših raziskovanj. Ponoviti določene teme- nove generacije učencev. Sodelovanje šole z drugimi inštitucijami. Učenci so pomemben člen družbe. Ideje, inovativnost otrok se premalo upošteva.