NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
IZVAJALEC: CENTER ZA KOREKCIJO SLUHA IN GOVORA P O R T O R O Ž
Advertisements

Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
Urice medkulturnega dialoga – muslimanska kultura
leži na jugovzhodu črnega kontinenta
PEDOMETER PRI POUKU ŠPORTNE VZGOJE
Šolsko leto 2008/2009, program gimnazija, 2
Razvijanje domoljubja s pomočjo kulturne dediščine
Avtor: Slava Jošt-Kuzman ŠC Ljubljana Knjižnica Ljubljana 2012
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
EKOŠOLA KOT NAČIN ŽIVLJENJA
Kurikulum v Veliki Britaniji
Urška Nikoletti, 2. Ma-ra mentorica: dr. Irena Nančovska Šerbec
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
Ustno ocenjevanje znanja
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
Spomladansko srečanje članov ŽPS
KARIERNO SVETOVANJE.
Program USP Čas Vsebina Izvajalci in oblika Registracija udeležencev Adi Muminović, ZRSŠ PREDOPAZOVALNA PREDSTAVITEV:
NEMŠKI KURIKULUM IN PRIMERJAVA S SLOVENSKIM
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
OŠ MENGEŠ Predstavniki: Lija Rozalija Cerar Lara Melloni Miha Škrlep
POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI
V 1. OCENJEVALNEM OBDOBJU
UČENCI 2. C RAZREDA SO RAZMIŠLJALI O
(ABC informacije + spletne strani)
Števila … 5.
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Samo Novak Šport hotel Otočec 5. november 2009
DOBRODOŠLI NA OSNOVNI ŠOLI HAJDINA
DOBRODOŠLI! UVODNI SESTANEK ZA STARŠE BODOČIH PRVOŠOLCEV
Srečanje , Dr. Amalija Žakelj
RAZPIS ZA VPIS V SREDNJE ŠOLE
AVSTRIJA Avtor:.
TUJCI V SLOVENIJI.
11. december, Mednarodni dan gora
SLOVENSKI ZAMEJCI.
Kako nastane zemljevid
Seminar: Drugačna geografija
Fotografiranje hrane Predmet: Tipografija in reprodukcija.
Erasmus+ za študente Študentske izmenjave za namen študija ali prakse
DEJAVNOSTI SKOZI OKO MULTIMEDIJE
Brazilija Federativna republika Brazilija
Novo Zelandski kurikulum
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
KANADA.
(tehnika in tehnologija, 6. razred)
PRAVICE OTROK.
ZGODNJE UČENJE ANGLEŠČINE – neobvezni izbirni predmet
ADOLF HITLER.
AVSTRIJA.
Splošna matura 2019.
COMENIUS Active Citizenship through Fairy Content Tales (ACT-FACT)
DRUŠTVO POHODNIKI TRIGLAV NOVA GORICA
(moderira mag. Pavla Karba, ZRSŠ)
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Izobraževanja za zaposlene v turizmu in gostinstvu
Predstavitev sprememb in dopolnitev KPVIZ Ur.l. RS, št. 45/2017
primerjava kurikulumov Slovenija in Češka
I. S. I. S. Edith Stein Gavirate
Beseda življenja Maj 2010.
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada     NEMŠČINA KOT NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada Mojca Hojski, OŠ Blanca

Zakaj nemščina? Znanje tujega jezika je pomembno zaradi neposredne uporabnosti za učence (npr. gledanje nemške televizije, poslušanje glasbe, komunikacija s tujimi prijatelji), predstavlja pa tudi dobro popotnico za nadaljnje izobraževanje in poklicno pot. Nemščina je tudi uradni jezik naših bližnjih držav (Avstrija, Nemčija, Švica, Lihtenštajn) in ima več kot 109 milijonov govorcev. Drugi tuji jezik ima v primerjavi s prvim tujim jezikom drugačno vlogo, saj je učenje le-tega manj intenzivno. Poudarek je na sporazumevalni zmožnosti ter medjezikovni in medkulturni osveščenosti.

Na preprost način bomo obravnavali teme iz vsakdanjega življenja, pri čemer se bodo učenci naučili: - pozdraviti, - predstaviti sebe in druge; - opisati dom/hišo, govorili bomo o barvah, številih, prostem času (konjički), praznovanjih, živalih, šoli, času (dnevi, meseci, letni časi), hrani, oblačilih… ; spoznavali bodo dežele nemškega govornega področja in njihove običaje; ter pri tem razvijali vse štiri jezikovne spretnosti: slušno, govorno ter kasneje bralno in pisno.

Pouk poteka na sproščen in igriv način: usvajanje jezika z rimami, pesmicami in izštevankami; preko ugank in zgodb, ki spodbujajo otrokovo radovednost; poudarek je na poslušanju in govoru: igra vlog, dialogi, petje pesmi…; medpredmetno povezovanje… Učna gradiva: - začetno učenje: spletna učilnica, zvezek. - kasneje po dogovoru.

Kakšna je razlika med nemščino kot NIP (neobvezni izbirni predmet) in OIV (obvezni izbirni predmet)? Kot NIP se učenci nemščino lahko začnejo učiti že v 4. razredu in kontinuirano nadaljujejo z učenjem do 9. razreda. V kolikor izberejo nemščino kot NIP v tretji triadi (7.-9.r) imajo 2 uri tedensko in jim ti dve uri ne štejeta v fond ur, kar posledično pomeni, da lahko izberejo še 2 ali 3 ure ostalih predmetov. Če pa vzamejo nemščino kot OIV v zadnji triadi, pa ne potrebujejo nobenega izbirnega predmeta več ali pa imajo lahko največ še enega.

Englisch ist ein Muss, Deutsch ist ein Plus! Namesto zaključka… Nemščina nas obdaja na vsakem koraku in tako je še danes v slovenskem jeziku veliko besed, ki prvotno izhajajo iz nemščine. A se spomnite kakšne? slovensko narečno nemško pospravljati pucati putzen zajtrk fruštek das Frühstück steklenica flaša die Flasche sladkor cuker der Zucker čas cajt die Zeit preproga tepih der Teppich krožnik taler der Teller izvijač šraufnciger der Schraubenzieher zrak luft die Luft Englisch ist ein Muss, Deutsch ist ein Plus!