Andrej Kuzman, Matjaž Podpečan

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
Advertisements

POSLOVNIK KAKOVOSTI Aleksander Vrščaj
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Prostovoljstvo in socialna aktivacija ranljivih oseb
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
Sindikat in svet delavcev z roko v roki
SLOVENSKI VISOKOŠOLSKI PROSTOR
Priznavanje tujega formalnega izobraževanja na Univerzi v Ljubljani
KAKOVOST KAKOVOST JE ZASTONJ !.
WtT 2. generacije Modul Zakaj in kako Revision 2015.
7.predavanje: življenjska doba izdelka in marketiško načrtovanje
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
Pregled trenutnega stanja merjenja zadovoljstva pacientov in
Načrt vrednotenja za OP ROPI in OP RR za obdobje
Zasl. prof. ddr. Matjaž Mulej
Debeli rtič, Mag. Marjan Ferjanc
NAŠA HRANA, PODEŽELJE in NARAVNI VIRI PO 2021
Priporočila za področje ZP
Predmet: KEMIJA KOMISIJA ZA KAKOVOST
7 Projektni menedžment dr. Branko ŠKAFAR.
MOBBING.
Postopek prodaje vozila
Kultura in klima organizacije
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Potenciali slovenske industrije
Petra Štuhec dipl.inž.agr.ek
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
PUPO Preventivni ukrepi za preprečevanje osipa
DRUŽBOSLOVJE Upravne in organizacijske vede
BLAGO.
Ozaveščanje o Direktivi o okoljski odgovornosti v Sloveniji
Izzivi podjetji pri črpanju nepovratnih srestev
Nacionalni strateški referenčni okvir
OSNOVE ZA IZVAJANJE TEČAJA / IZPITA
Vzpostavitev sistema tržnih raziskav za podporo poslovnim odločitvam - primer Petrol Toni Balažič Direktor Sektor market. raziskave, komunikacije in.
Problemi uvajanja tehnologij e-oskrbovanja
DECEMBRSKO STROKOVNO SREČANJE DELOVNIH TERAPEVTOV
KOORDINATNI SISTEM ETRS89/TM
Pomen in potenciali pametnih mest in skupnosti Blaž GOLOB Direktor, SmartIScity d.o.o. EU forum za digitalno podjetništvo.
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
SMERNICE SVETA EVROPE ZA SODELOVANJE JAVNOSTI PRI ODLOČANJU
Predstavitev projekta PPF II
Dejan Zver, direktor trženja Gorenje Surovina d.o.o.
Podzakonski akti Blatnik, Kosi.
Problemi uporabe skupnih standardov v e-poslovanju
Ime izdelka.
26. medarodno posvetovanje Tematski sklop: Upravljanje z energijo
11. LETNI RAZGOVOR ČLANOV KOMISIJ ZA OCENJEVANJE KAKOVOSTI
Direktorat za upravne procese BOLJŠA ZAKONODAJA
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
Slovensko združenje za požarno varstvo
Nismo največji, se pa zato toliko bolj potrudimo
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
Katalog odgovorov.
Statistični sosvet za statistiko energetike
Sosvet za statistiko cen 23. november 2012
VSE O TRŽNEM RAZISKOVANJU NA ENEM MESTU
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Akcijsko raziskovanje za ZDT
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
OD MINIMALNIH STANDARDOV K ODLIČNOSTI
Statistični sosvet za statistiko energetike
DRUŠTVO ODBOJKARSKIH SODNIKOV LJUBLJANA
Polno znanja!.
Notranja presoja kot ena od metod v procesu zagotavljanja kakovosti
Načrt vrednotenja za OP razvoja človeških virov za obdobje
ZNAČILNOSTI SVETOVNO USPEŠNEGA PODJETJA V RAZMERAH NOVE KONKURENCE
Kako pripraviti javno prireditev
Zapis predstavitve:

Andrej Kuzman, Matjaž Podpečan Iso standard iso 9000 Andrej Kuzman, Matjaž Podpečan

UVOD Mednarodni standardi serije ISO 9000 podaja smernice, kako oblikovati sistem za opravljanje in vodenje kakovosti, s katerim bodo dosežene predpisane zahteve za proizvod ali storitev. So orodja oz. model za doseganje potrošnikovega zadovoljstva in zavarovanje kakovosti v razvoju, proizvodnji, prodaji in servisiranju.

STANDARD en iso 9001 Je sestavljen iz 4 osnovnih področij: Odgovornost managementa Managementa resursov Realizacija proizvodov meritve., analize, izboljšave

KAJ JE KAKOVOST Uvajanje zagotavljanja kakovosti obsega ukrepe za izboljšanje kakovosti na vseh področjih poslovanja. Cilji, ki jih želimo doseči, pa so: uvedba evropskih standardov poslovanja, visoka organizacijska, kadrovska in tehnična usposobljenost organizacije, izpolnitev ali preseganje zahtev, potreb in pričakovanj stranke, permanentno izobraževanje, usposabljanje in motiviranje osebja na vseh nivojih, vzpodbujanje vrednot, kot so skrb za kupca in sodelavce, pripadnost organizaciji, timsko delo in fleksibilnost, optimiranje stroškov poslovanja.

ZAČETKI Iso 9001 V svoji začetni fazi na začetku 90ih smo ISO 9001 smatrali kot sistem zagotavljanja kakovosti. Standard je določal zahteve glede postopkov obravnave naročil, vmesne in končne kontrole ter ravnanje z neskladnimi izdelki, ukrepe itd. Današnji ISO 9001:2008 pa govori o vodenju kakovosti. Nekateri bi mogoče rekli, da tu ni nobene bistvene razlike: Vsi postopki in odgovornosti so ostali enaki. Za večino laične javnosti res ni velike razlike, za strokovnjake pa razlike vsekakor obstajajo.

SIST ISO 9001:2000 tako sestavljajo naslednji glavni deli: Sistem vodenja kakovosti Odgovornost vodstva Vodenje virov Realizacija proizvoda Merjenje, analize in izboljševanje

Prednosti standarda ISO 9001:2000 določiti politiko in cilje kakovosti, identificirati in določiti ključne procese za doseganje ciljev, določiti in uporabiti merila za ocenjevanje uspešnosti procesov glede na cilj, iskati priložnosti za izboljševanje uspešnosti, učinkovitosti in poenostavitev procesov, določiti metode za preprečevanje napak, zmanjševati neskladnosti in zmanjševati delo in stroške zaradi napak, nadzorovati učinkovitost izboljšav, ocenjevati rezultate glede na planirane rezultate.

Oznaka slovenskih standardov Naslov standarda SIST ISO 9000:2002 (sl, en) Sistemi vodenja kakovosti – Osnove in slovar SIST EN ISO 9000-3:1998 (en) Standardi za vodenje in zagotavljanje kakovosti – 3. del: Smernice za uporabo standarda ISO 9001:1994 pri razvoju, nabavi in vzdrževanju programske opreme SIST ISO 9000-4:1996 (en) Standardi za vodenje in zagotavljanje kakovosti – 4. del: Vodilo za vodenje programov zagotovljivosti SIST ISO 9001:2000 (sl, en) Sistemi vodenja kakovosti – Zahteve SIST ISO 9004:2002 (sl, en) Sistemi vodenja kakovosti – Smernice za izboljšanje delovanja SIST ISO 10005:1998 (sl, en) Vodenje kakovosti – Smernice za plane kakovosti SIST ISO 10006:1998 (en) Vodenje kakovosti – Smernice za kakovost pri projektnem vodenju SIST EN ISO 10007: 1997 (en) Vodenje kakovosti – Smernice za vodenje konfiguracije SIST EN ISO 10012:2003 (en) Sistemi vodenja meritev – Zahteve za procese merjenja in merilno opremo SIST ISO/TR 10013:2002 (en) Smernice za dokumentacijo sistema vodenja kakovosti SIST ISO/TR 10014:1998 (en) Smernice za vodenje ekonomike kakovosti SIST ISO 10015:2002 Vodenje kakovosti – Smernice za usposabljanje SIST ISO/TR 10017:2003 (en) Napotki za statistične metode v zvezi z ISO 9001:2000 SIST ISO/TS 16949:2002 (en) Posebne zahteve za uporabo ISO 9001:2000 v organizacijah s serijsko proizvodnjo in proizvodnjo nadomestnih delov v avtomobilski industriji SIST EN ISO 19011:2003 Smernice za presojanje sistemov vodenja kakovosti in/ali sistemov ravnanja z okoljem

Pridobitev certifikata kakovosti Certifikat po standardih ISO 9000 je dokument, ki daje stranki jamstvo za zaupanje do organizacije. Z vidika mednarodnega priznanja se kakovostni organizaciji povečata tudi njen ugled in položaj na trgu. Certifikat je vreden toliko, kolikor truda in znanja je vanj vloženega.

ZAKLUČEK Takšen sistem je potrebno permanentno vzdrževati ter dopolnjevati, kajti kaj hitro se zgodi, da je dokumentirano eno, v praksi pa se procesi izvajajo drugače. Zato sam certifikat kakovosti naj ne bo le prestižni kos papirja, ampak resnični dokaz kakovostnega dela in rezultatov.

HVALA ZA VAŠO POZORNOST!