MERILA ZA VREDNOTENJE SPISOV NA CANKARJEVEM TEKMOVANJU

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Slavko Grum: DOGODEK V MESTU GOGI
Advertisements

USTVARJALNOST.
Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
PREDSTAVITEV Z ELEKTRONSKO PROSOJNICO
Umeščenost ekonomskega dogajanja
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
Dejavnostno naravnano učenje
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
STAVEK IN POVED.
Priznavanje tujega formalnega izobraževanja na Univerzi v Ljubljani
Tekmovanje mladih raziskovalcev
Naslov projekta Vaše ime | Ime učitelja | Šola
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
Ustno ocenjevanje znanja
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Trinivojska arhitektura v sistemih za obračunavanje storitev
Predstavitev področja: ZNANSTVENE MONOGRAFIJE
Zasl. prof. ddr. Matjaž Mulej
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
_____________________________________ Ministrstvo za obrambo
Ivan cankar: podobe iz sanj
Predmet: KEMIJA KOMISIJA ZA KAKOVOST
Program USP Čas Vsebina Izvajalci in oblika Registracija udeležencev Adi Muminović, ZRSŠ PREDOPAZOVALNA PREDSTAVITEV:
Andreja Ahčin, ravnateljica SŠ na BC Naklo
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Konferenca, 19. oktober 2006 UČINKOVITO UPRAVLJANJE Z JAVNIMI SREDSTVI
IZTOK ČERNE IN MITJA STRMEC, GIMNAZIJA LITIJA
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
A REPORT.
DRUŽBOSLOVJE Upravne in organizacijske vede
Spodbujanje enakopravnosti oseb LGBTI v Evropski uniji
Srečanje , Dr. Amalija Žakelj
Ozaveščanje o Direktivi o okoljski odgovornosti v Sloveniji
Izzivi podjetji pri črpanju nepovratnih srestev
Uporaba LOGGER PROja Aktiv fizikov SEŠTG
EVROPA ZA DRŽAVLJANE LETO 2009 EVROPSKO LETO
Vzpostavitev sistema tržnih raziskav za podporo poslovnim odločitvam - primer Petrol Toni Balažič Direktor Sektor market. raziskave, komunikacije in.
TUJCI V SLOVENIJI.
Emile zola: beznica.
Izhodišča za razpravo o spremembah uslužbenske zakonodaje
Naslov diplomske, seminarske … naloge
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
Predstavitev projekta PPF II
Elementi spletnih strani
MEDPREDMETNA POVEZAVA geografija - angleščina
VSI ZA ENEGA, EDEN ZA VSE Alenka Podlogar
Seminar: Drugačna geografija
USTVARJALNOST.
JURIJ DALMATIN Rodil se je leta 1547 v Krškem, njegov rod pa verjetno izhaja iz Dalmacije. Imenujemo ga tudi Trubarjev naslednik Do 18 leta se je šolal.
NOVE OBLIKE SODELOVANJA V DOBI DIGITALNE TRANSFORMACIJE KMETIJSTVA
TEORIJA ODGOVORA NA POSTAVKO (Item response theory - IRT) ali
Dr. Samo Rugelj 21. maj, 2014 NEKAJ PREMISLEKOV O VREDNOTENJU KAKOVOSTI KNJIG ZA ODRASLE NA SLOVENSKEM dr. Samo Rugelj 21. maj,
PREVERJANJE IN POTRJEVANJE NACIONALNIH POKLICNIH KVALIFIKACIJ
MIKROSKOP IN MIKROSKOPIRANJE
Kartografska pismenost
Splošna matura 2019.
Slavko Grum: DOGODEK V MESTU GOGI
Razpoznava govora z usmerjeno nevronsko mrežo
VSE O TRŽNEM RAZISKOVANJU NA ENEM MESTU
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Akcijsko raziskovanje za ZDT
Magistrski program NOVINARSKE ŠTUDIJE
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
OD MINIMALNIH STANDARDOV K ODLIČNOSTI
»ACE THE CASE« masterclass
Polno znanja!.
izkoristek Outlookovih funkcij
KONFLIKT KKKKK.
Zapis predstavitve:

MERILA ZA VREDNOTENJE SPISOV NA CANKARJEVEM TEKMOVANJU Priprave na Cankarjevo tekmovanje, 3. december 2018, Vlasta Milavec, prof.

TOČKOVANJE Razumevanje: do 20 točk. Uporaba književnega znanja: do 10 točk. Prepričljivost osebnega odziva: do 10 točk. Zgradba besedila, jezikovna pravilnost, čitljivost: do 10 točk.

MOŽNA NAVODILA povzemanje, razlaga in osebno vrednotenje izhodiščnih besedil; analiza besedilnih podrobnosti (zgodba, osebe, jezik, zgradba besedila, npr. razlaga odlomka); podrobna razlaga povezav med književno osebo, zgodbo ter spremembami prostora in časa; razlagalni spis oziroma esej na podlagi ključnih besed; interpretacija neznanega besedila in povezava z razpisanimi književnimi deli.

Dijaki znajo razpravo o književnem problemu umestiti v literarnovedni in družbeni kontekst. Če usmeritve k posebnostim jezika, vprašanja o biografskih podatkih, ki so pomembni za razumevanje besedila, v navodilih ni, ne pomeni, da se ne točkuje pri ocenjevanju.