Elektronsko poslovanje v Abanki
Abančna strategija elektronskega poslovanja Osnovana na skladišču podatkov (DWA) Cilj – zaznavati in zadovoljevati potrebe obstoječih ter potencialnih bančnih strank Prioritetno za podjetja, zatem za fizične osebe
Integriran in celovit pogled na stranko Skladišče podatkov Integriran in celovit pogled na stranko Dostop do historičnih podatkov o stranki (produkti) V prihodnosti prilagajanje ponudbe posamezniku (one to one marketing)
Zadovoljevanje potreb strank Zagotavljanje informacij Dostop do bančnih storitev kadarkoli in od kjerkoli Zagotavljanje kakovostnih storitev … vzpostavljanje dolgoročnih odnosov s strankami
Svetovni splet 400 mio uporabnikov Izhodišča Svetovni splet 400 mio uporabnikov Slovenija nekaj več kot 300.000 uporabnikov Abanet bo uporabljalo 2.600 stalnih strank Uporabnikov spletne strani bo 20.400 2002: 605 mio uporabnikov 2002: 570.000 uporabnikov 31.10.2002 je uporabnikov Abaneta 10.089
Informacije, finančni kalkulatorji, interaktivne aplikacije… Finančni portal Avtorizirani uporabniki-certifikat Avtorizirani uporabniki - PIN Potencialne stranke 9.043 1.046 Informacije, finančni kalkulatorji, interaktivne aplikacije… vpogledi v podatke o produktih, zgodovina… transakcije, spletno nakupovanje
Spletno nakupovanje Ena od alternativ ob klasični bančni ponudbi je tudi ponudba določenih partnerskih produktov preko spletnih strani Podjetjem bi to ponudili brezplačno, vsaj v začetni fazi – v zameno akcijska prodaja, popusti… Dodana vrednost, ki bi obogatila ponudbo obstoječim in potenicalnim komitentom
Kako izbrati potencialne partnerje? V odvisnosti od njegovih potreb Zmožnosti za vkljčitev v elektronsko poslovanje Poslovnih ciljev komitenta Stopnje razvitosti e-poslvoanja partnerja Usmeritev na srednja in mala podjetja, ki se zaradi velkih vhodnih stroškov raje odločajo za zunanje izvajalce
Nove spletne strani
Razlogi za obisk spletnih strani Abanke
Pozitiven vpliv in posredno povečanje sodelovanja komitentov z banko Donosnost na dolgi rok Pozitiven vpliv in posredno povečanje sodelovanja komitentov z banko Privabi nove komitente, tako ponudnike kot njihove kupce Z večjo obiskanostjo portala se veča ugled banke
Dokler nas smrt ne loči.