Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
IZVAJALEC: CENTER ZA KOREKCIJO SLUHA IN GOVORA P O R T O R O Ž
Advertisements

Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
ŠOLA ZA RAVNATELJE PRED IZZIVI VODENJA VIZ V 21
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
Odprti dostop do znanstvenih podatkov v Sloveniji
POSLOVNIK KAKOVOSTI Aleksander Vrščaj
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Prostovoljstvo in socialna aktivacija ranljivih oseb
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Lepo pozdravljeni na predstavitvi
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
Posvetovanje ZBDS, Bled, 2007
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Pregled trenutnega stanja merjenja zadovoljstva pacientov in
Konferenca, 19. oktober 2006 UČINKOVITO UPRAVLJANJE Z JAVNIMI SREDSTVI
PARTICIPATIVNI PRORAČUN 2019
Načrt vrednotenja za OP ROPI in OP RR za obdobje
NAŠA HRANA, PODEŽELJE in NARAVNI VIRI PO 2021
Predmet: KEMIJA KOMISIJA ZA KAKOVOST
Vrh malega gospodarstva Zdravko Počivalšek MINISTER Ljubljana, 12. 5
SI-STAT podatkovni portal Novosti v letu 2005
SI-STAT podatkovni portal
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
Prenos znanja in dejavnosti informiranja
(ABC informacije + spletne strani)
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Samo Novak Šport hotel Otočec 5. november 2009
Osnove bibliotekarstva in organizacija knjižnic - 2
PUPO Preventivni ukrepi za preprečevanje osipa
DRUŽBOSLOVJE Upravne in organizacijske vede
Ozaveščanje o Direktivi o okoljski odgovornosti v Sloveniji
PRIPRAVA DOKUMENTOV RAZVOJNEGA NAČRTOVANJA za obdobje
STAREJŠI V SLOVENIJI.
Nacionalni strateški referenčni okvir
EVROPA ZA DRŽAVLJANE LETO 2009 EVROPSKO LETO
Knjižnična dejavnost za slepe in slabovidne v Sloveniji
Problemi uvajanja tehnologij e-oskrbovanja
DECEMBRSKO STROKOVNO SREČANJE DELOVNIH TERAPEVTOV
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
SMERNICE SVETA EVROPE ZA SODELOVANJE JAVNOSTI PRI ODLOČANJU
Elektronsko poslovanje v Abanki
Predstavitev projekta PPF II
Operativni program razvoja človeških virov za obdobje (OP ESS)
Jure Dimec, Janez Stare & posadka IBMI
Problemi uporabe skupnih standardov v e-poslovanju
Upravljanje knjižnic - UK 12
DRŽAVNI SVET Ljubljana,
Odprava administrativnih ovir in poenostavitev postopkov s pomočjo informacijske tehnologije mag. Renata Zatler, Slavko Patekar, Matija Kodra
Direktorat za upravne procese BOLJŠA ZAKONODAJA
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
Slovensko združenje za požarno varstvo
Vzpostavitev okvira socialnega dialoga v osrednjeslovenski regiji
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
Gradi mostove! Jože Podgoršek - 5. regionalna nepremičninska konferenca, Ljubljana 2015.
Nove zahteve glede spremljanja mobilnosti v izobraževanju
Katalog odgovorov.
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
Izobraževanja za zaposlene v turizmu in gostinstvu
»ACE THE CASE« masterclass
Statistika raziskovalno-razvojne dejavnosti
INTERNET – SVETOVNI SPLET
Načrt vrednotenja za OP razvoja človeških virov za obdobje
Nataša Bucik, Ministrstvo za kulturo
Zapis predstavitve:

Ukrep 2. 3. Vseživljenjsko učenje Podaktivnost 2. 3. 1. 2 Ukrep 2.3. Vseživljenjsko učenje Podaktivnost 2.3.1.2. – Izobraževanje izobraževalcev v računalniškem opismenjevanju Kategorizacija: Razvijanje poklicnega izobraževanja in usposabljanja, ki ni vezano na poseben sektor Naslov projekta: Izobraževanje izobraževalcev v RO – LDN 3 Glavne naloge projekta: Razvoj in izvedba e-storitev in podpore izobraževalcev na internetu za uporabo IKT pri poučevanju in učenju, administraciji in drugje, Izobraževanje in usposabljanje ter zagotovitev podpore sodelavcem projekta in učiteljem ter promocija in spremljanje projekta. Izvajalec: ARNES

Projekt bo obsegal naslednje aktivnosti: razvoj, nadgradnja in izvedba vhodnega portala v izobraževalne portale, razvoj, nadgradnja in izvedba kataloga Trubar skladno z rezultati projektov na ministrstvih, šolah, mednarodnimi projekti (Calibrate, Melt, eTwining …), zagotavljanje nadaljnjega razvoja in izvedba izobraževalnih portalov (zbiranje elektronskih gradiv, itn.) ter njihove povezljivosti s katalogom Trubar, zagotavljanje fizičnih kapacitet za e-gradiva in izvedba arhiva gradiv, razvoj, nadgradnja, zagotavljanje in izvedba programskih rešitev za e-gradiva, spletne strani šol itn. (spletne učilnice, nove programske rešitve za e-gradiva, portali za posamezno šolo…), razvoj, zagotavljanje novih in nadgradnja obstoječih e-gradiv, koordiniranje vzpostavitve in delovanja uredništev posameznega predmetnega in strokovnega področja oz. dejavnosti razvoj in izvedba virtualnega okolja posameznika vključno s storitvami na internetu, razvoj, nadgradnja in izvedba storitev za učitelje posamezne šole, ki se bo prijavila v projekt, razvoj, nadgradnja in izvedba storitev za učitelje, svetovanje, usposabljanje in promocija uporabe IKT v izobraževanju v najširšem smislu, nadaljnji razvoj in evalvacija, druge naloge v okviru akcijskega načrta projekta, sprejete v sodelovanju z MVZT in MŠŠ.

Pričakovani rezultati projekta (cilji): ustvariti skupnosti uporabnikov, ki bodo s pomočjo SIO sodelovali, pridobivali nova znanja, razvijali in uporabljali nove didaktične pristope v izobraževalnem procesu, vzpostavitev osrednjega portala, ki bo združeval dostop do informacij in storitev zagotoviti storitve gostovanja izobraževalnih spletnih strani zagotoviti okolje za podporo uporabi spletnih učilnic zagotoviti podporo in široko dostopno orodje za izvajanje spletnih videokonferenc zagotoviti možnost uporabe namenskih e-poštnih predalov zagotoviti dostop do kvalitetnih izobraževalnih gradiv (vsebin), informacij in dejavnosti za vse uporabnike ter za širšo javnost v slovenskem, italijanskem in madžarskem jeziku, vzpostaviti centralno mesto za pomembne podatke iz področja izobraževanja za vse ciljne skupine, sodelovati z mednarodnimi institucijami, pobudami, združenji iz tega področja, skrbeti za stalni razvoj ter izboljšanje ponudbe in delovanja SIO, izvajanje izobraževalnih aktivnosti s področja uporabe IKT v izobraževanju (vsaj ena večja konferenca - SIRIKT, spremljajoče delavnice in druge oblike izobraževanja izobraževalcev), Izvajati promocijske aktivnosti za uporabo IKT in SIO, motivacijske delavnice, izbrana usposabljanja, ipd., skrbeti za odličnost uporabe IKT v slovenskem izobraževalnem prostoru, nuditi tehnično podporo.

Dodana vrednost projekta: Dodana vrednost projekta je vzpostavitev centralnega slovenskega portala, ki bo združeval informacije z vseh nivojev izobraževalnega procesa. Imenovali ga bomo Slovensko izobraževalno omrežje. Poleg te dodane vrednosti bo povečana tudi strokovna usposobljenost učiteljev in drugih strokovnih delavcev, saj predvsem z uporabo novih e-storitev in podpore učinkovitejše izvajajo svoje dejavnosti, ter vzpostavljanje partnerskega sodelovanja med javnim zavodom in šolami. Ciljne skupine projekta: Strokovni delavci v vzgoji in izobraževanju: Vrtci, osnovne šole, nižje glasbene šole, šole in zavodi s prilagojenim programom, srednje in višje šole, dijaški domovi.

Finančni okvir podaktivnosti Skupna razpoložljiva sredstva so 3.3000.000 EUR Javna udeležba Javna udeležba Skupaj Zasebna Mednarodne finančne ustanove Stroški skupaj Udeležba Skupnosti Nacionalna udeležba – državni proračun udeležba– lokalni 2.475.000 825.000 3.300.000