Urška Nikoletti, 2. Ma-ra mentorica: dr. Irena Nančovska Šerbec

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
USTVARJALNOST.
Advertisements

Izvedbeni kurikul programa: Frizer, Predšolska vzgoja
4-12: Vodni detektivi vedno odkrijemo kaj zanimivega /Tomašič T.
(OPIS POKLICA) KATJA VREČAR 4.B
19. mednarodno posvetovanje
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Vpliv dela z računalnikom na zdravje
INFORMATIKA Osnove – temeljni pojmi I.
Lepo pozdravljeni na predstavitvi
1. slovenska SHARE konferenca za uporabnike Ljubljana, 22. januar 2013
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
Integracija tehnologij XML v projekte, ki temeljijo na objektni tehnologiji Uroš Novak, Zlatko Čajić, Borut Gorenjak, Milan Ojsteršek Laboratorij za.
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
Kurikulum v Veliki Britaniji
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
Posvetovanje ZBDS, Bled, 2007
Janez Eržen, Uroš Bajc - SCARF: Skaliranje digitalnega forenzičnega procesiranja z uporabo vsebniških tehnologij v oblaku 28. maj 2018.
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
Možnosti uporabe merilnikov Vernier in programske opreme Logger Pro
NEMŠKI KURIKULUM IN PRIMERJAVA S SLOVENSKIM
SI-STAT podatkovni portal Novosti v letu 2005
SI-STAT podatkovni portal
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Družinska pismenost nekoč in danes
Z i-tablo do boljših matematičnih predstav v 1. razredu
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
Samo Novak Šport hotel Otočec 5. november 2009
DRUŽBOSLOVJE Upravne in organizacijske vede
SOLVIT SOLVIT je sistem za pragmatično reševanje problemov, preko katerega lahko države članice s skupnimi močmi rešujejo probleme, ki nastanejo zaradi.
Informacijska rešitev za agregacijo DEA flote v RTP V okviru slovensko-japonskega sodelovanja na področju pametnih omrežij, t.i. NEDO projekta Tomaž Buh.
Vsebina predmeta Osnove poslovnih informacijskih sistemov 
Operacijski sistemi.
Postavitev naslova Podnaslov.
Pomen in potenciali pametnih mest in skupnosti Blaž GOLOB Direktor, SmartIScity d.o.o. EU forum za digitalno podjetništvo.
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
Protipožarni nadzor v naravi-video nadzorni sistem
POSLOVNI BONTON: REŠEVANJE KONFLIKTOV NA DELAVNEM MESTU
En.Grids , Ljubljana Gregor Omahen Projekt NEDO.
Strojna oprema računalnika
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
Zasvojenost z raČunalnikom
VSI ZA ENEGA, EDEN ZA VSE Alenka Podlogar
Programska oprema računalnika
USTVARJALNOST.
Jure Dimec, Janez Stare & posadka IBMI
Raziskave in razvoj - pomoč industriji
Linus Benedict Torvalds.
DEJAVNOSTI SKOZI OKO MULTIMEDIJE
Operacijski sistemi in virtualizacija
Novo Zelandski kurikulum
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
PISARNIŠKO POSLOVANJE & ZALOŽNIŠTVO IN TISK
6. poglavje: Računalniška vezja
Postavitev naslova Podnaslov.
Predstavitev s pomočjo
Postavitev naslova Podnaslov.
Krmiljenje modularnega proizvodnega sistema
VSE O TRŽNEM RAZISKOVANJU NA ENEM MESTU
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
»ACE THE CASE« masterclass
primerjava kurikulumov Slovenija in Češka
Polno znanja!.
izkoristek Outlookovih funkcij
KONFLIKT KKKKK.
Zapis predstavitve:

Urška Nikoletti, 2. Ma-ra mentorica: dr. Irena Nančovska Šerbec SLOVAŠKI KURIKULUM Urška Nikoletti, 2. Ma-ra mentorica: dr. Irena Nančovska Šerbec

Do dosege ciljev Integracija računalniškega razlišljanja v primarno izobraževanje vseh učencev. Računalniško razmišljanje enako pomembno kot pismenost in matematično razmišljanje. Razmere na Slovaškem se razlikujejo od večine držav. Informatika ločen obvezen predmet od leta 2008. Programiranje po stopnjah razvoja mišljenja po piagetu. V vsaki straosti (0-2, 2-7, 7-11, 11- ...)

Zakaj bi začeli tako zgodaj? Zgodnje vključevanje digitalne tehnologije tudi v predšolsko izobraževanje. Ustrezna uporaba digitalne tehnologije v vrtcih. (Bee-bot: https://www.youtube.com/watch?v=wcAHpLO0BWA). Nov pogled na vlogo programiranja in računalniške tehnologije v izobraževanju. Programiranje je kot orodje za učenje in kot instrument za raziskovanje, konstruiranje. Da se prepreči izguba izjemne priložnosti za raziskovanje, ustvarjanje, grajenje matematičnih konceptov, razvijanje sposobnosti kot so sodelovanje, komuniciranje,…

5 glavnih tematik informatike Njihova vsebina je oblikovana tako, da ustreza določeni starostni skupini.

Raziskovanje podatkovnih struktur Preproste tabele, grafi, slovarji in miselne karte, delo s predstavitvami, z besedilom, z grafiko.

Komuniciranje preko IKT Učenci delajo s spletnimi stranmi, ki so pomembne za njihove interese; naučijo se uporabljati spletni brskalnik, e-poštni odjemalec in klepetalnike.

Metode, reševanja problemov in algoritemsko razmišljanje Reševanje različnih problemov in zapisovanje rešitev (z uporabo besed, ikon ali določenih ukazov). Upravljanje agenta neposredno in pozneje z ukazi za načrtovanje vnaprej. Razmevanje povezave med programom in vedenjem agenta.

Temeljna tematika IKT Obravnava strojne dele računalnika (tipkovnica, miška, zaslon) in zunanje naprave. Delo z mapami in datotekami.

Informacijska družba Učenci spoznajo tveganja, povezana z uporabo digitalne tehnologije, Zasebnost, vpliv informacijske tehnologije na družbo.

Programiranje Na višji ravni v okoljih Delphija in Lazarja postopno Python. Na nižjih srednjih šolah Imagine Logo in Scratch. (https://www.youtube.com/watch?v=hYeMfkQYgQk) V osnovnih šolah pa EasyLogo…

viri http://www.mizs.gov.si/fileadmin/mizs.gov.si/pageuploads/podrocje/os/devetletka/program_razsirjeni/Racunalnistvo_izbirni_ neobvezni.pdf, http://www.mizs.gov.si/fileadmin/mizs.gov.si/pageuploads/podrocje/os/devetletka/predmeti_izbirni/Racunalnistvo_izbirni.pdf , http://eportal.mss.edus.si/msswww/programi2009/programi/media/pdf/un_gimnazija/un_informatika_gimn.pdf, https://www.minedu.sk/data/att/7510.pdf?fbclid=IwAR0_8irm6KQex-hMuwK6TlvHcqbjXTkRogvkF-rgNUfN3ezrS1_bkV3tzQ0, Blaho, A., & Salanci, L. U. (2011, October). Informatics in primary school: principles and experience. In International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives (pp. 129-142). Springer, Berlin, Heidelberg. Slovaška_Programming in Slovak Primary Schools.pdf, KABÁTOVÁ, M., KALAŠ, I., & TOMCSÁNYIOVÁ, M. (2016). Programming in Slovak Primary Schools. Olympiads in Informatics, 10, 125-159.