MEDPREDMETNO PROJEKTNO DELO Z IKT KOT OBLIKA DELA Z NADARJENIMI UČENCI

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Advertisements

PROJEKT OB 40-LETNICI SAMOSTOJNOSTI VRTCA
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
Preberite te nasvete, če želite izvedeti, kako: 1 Prilagodite logotip
Avtor: Slava Jošt-Kuzman ŠC Ljubljana Knjižnica Ljubljana 2012
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
Urška Nikoletti, 2. Ma-ra mentorica: dr. Irena Nančovska Šerbec
My EBSCOhost Vodnik support.ebsco.com.
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Ime in priimek: Oddelek:
Črtomir Bitenc, univ. dipl. psih
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
MINIMAKS IN NAPAKA PRI OCENJEVANJU POLOŽAJEV
potenciali energetske učinkovitosti
Predmet: KEMIJA KOMISIJA ZA KAKOVOST
Možnosti uporabe merilnikov Vernier in programske opreme Logger Pro
Andreja Ahčin, ravnateljica SŠ na BC Naklo
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
OŠ MENGEŠ Predstavniki: Lija Rozalija Cerar Lara Melloni Miha Škrlep
(ABC informacije + spletne strani)
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
Osnovna šola Karla Destovnika-Kajuha Šoštanj
Model neformalnega izobraževanja september, 2018
Izzivi podjetji pri črpanju nepovratnih srestev
Uporaba LOGGER PROja Aktiv fizikov SEŠTG
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
Pomen in potenciali pametnih mest in skupnosti Blaž GOLOB Direktor, SmartIScity d.o.o. EU forum za digitalno podjetništvo.
TUJCI V SLOVENIJI.
Naslov diplomske, seminarske … naloge
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
Predstavitev projekta PPF II
Elementi spletnih strani
SVETOVNI SPLET (s programom MS Windows Internet Explorer
VSI ZA ENEGA, EDEN ZA VSE Alenka Podlogar
Načrtovanje tehnologij in izdelkov (NTI)
Napredno iskanje na spletnem mestu EBSCOhost ~ z enim iskalnim poljem
Jure Dimec, Janez Stare & posadka IBMI
Raziskave in razvoj - pomoč industriji
TEDEN VSEŽIVLJENJSKEGA UČENJA 2016
Dr. Samo Rugelj 21. maj, 2014 NEKAJ PREMISLEKOV O VREDNOTENJU KAKOVOSTI KNJIG ZA ODRASLE NA SLOVENSKEM dr. Samo Rugelj 21. maj,
DEJAVNOSTI SKOZI OKO MULTIMEDIJE
Operacijski sistemi in virtualizacija
OPEN OFFICE.
Novo Zelandski kurikulum
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
(tehnika in tehnologija, 6. razred)
IZBIRNI PREDMET V 7.,8. in 9. RAZREDU DEVETLETKE
Predstavitev s pomočjo
Pripravil: Šolsko leto:
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
 LOGOTIP.
(moderira mag. Pavla Karba, ZRSŠ)
VSE O TRŽNEM RAZISKOVANJU NA ENEM MESTU
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Pozdravljeni! Z gradivi, ki so vam na razpolago, boste ponovili in utrdili besedišče o vremenu in vremenskih pojavih, se naučili opisati in napovedati.
Davor Orlic Ljubljana, 1/12/2008
primerjava kurikulumov Slovenija in Češka
Polno znanja!.
Knjiga za vse: Avdio produkcija
PREDSTAVITEV IN IZVEDBA PREDSTAVITVE
Knjiga za vse: Avdio produkcija
Zapis predstavitve:

MEDPREDMETNO PROJEKTNO DELO Z IKT KOT OBLIKA DELA Z NADARJENIMI UČENCI Miha Vrčko OŠ narodnega heroja Maksa Pečarja

Nadarjeni učenci prilagojene metode in oblike dela praksa – individualni načrt (dodatni pouk, tekmovanja, raziskovalne naloge, delavnice, tabori…) redko  interdisciplinarno projektno delo (angažiranost, samostojnost; nagrajujoče) optimalno  vključitev IKT (orodje in cilj)

Zakaj uporabljati IKT? nova dimenzija komuniciranja z družbo, ki omogoča dostop do množice informacij  +/- učinki: boljša, objektivnejša informiranost (+) novi komunikacijski kanali (+) prenasičenost z informacijami (-) samopotrjujoče informacije in samozavajanje (-) z didaktičnega vidika omogoča: dolgotrajnejše pomnjenje vseprisotnost  otrokom tehnologija ni tuja

O projektu E-knjiga: Stisni roko v pest! ZRSŠ, MŠŠ povabljen nadarjen učenec interdisciplinarnost: ZGO, SLJ, DDE, TJA in računalništvo (IKT) 4 sklopi: pripovedni, pesniški, filmski, razstavni vloga IKT  večplastna končni cilj oz. produkt projekta predstavlja multimedijski IKT izdelek: e-knjiga.

Pripovedni sklop 14 pripovednih besedil  Dnevnik Anne Frank poustvarjanje – fiktivno nadaljevanje knjige (kreacija  višji standard znanja) rezultat  9000 znakov dolgo besedilo (domiselno, izvirno) vloga IKT  orodje za oblikovanje besedila

Pesniški sklop 7 pesniških del  Karel Destovnik Kajuh: Bosa pojdiva dekle obsorej naloga:  čim več informacij o avtorju, delu, življenju (video zapis) razčlemba oz. analiza besedila (e-gradivo)  prevod v angleščino, avdio zapis prevajanje  pripomočki: slovarji (Merriam-Webster; Oxford), slovarji sinonimov, besedilni korpusi  komunikacija z učencem: e-pošta in pogovorni program Skype (izven šol. časa, učinkovito, konkretno, v realnem času)

 snemanje avdio posnetka: Audacity (enostaven, zmogljiv, brezplačen)  urejanje posnetka (dobra kvaliteta, odstranjevanje šuma, prasketa, rezanje tišine, izenačevanje, itd)  pretvarjanje v mp3 + vstavljanje v e-knjigo vloga IKT  iskanje informacij  uporaba spletnih orodij (slovarji, korpusi)  medij komunikacije  orodje za izdelavo in obdelavo avdio zapisa

Filmski sklop izbral Deček v črtasti pižami naloga  poiskati osnovne informacije (ne ocen!)  predstavitev filma + ocena + utemeljitev (vrednotenje = višji taksonomski cilj) rezultat: 3000 znakov dolg argumentiran in kritičen razmislek o filmu vloga IKT:  orodje za urejanje besedila  vir informacij in slikovnega materiala

Razstavni sklop ogled razstave Milijon 289 tisoč 369 ZA samostojno Slovenijo rezultat: poročilo o razstavi z lastnimi fotografijami izdelava, obdelava kratkega video posnetka (Windows Live Movie Maker) vloga IKT:  orodje za oblikovanje poročila  orodje za oblikovanje in obdelavo video zapisa

Oblikovanje e-knjige predstava o e-knjigi programi za e-knjige flip book maker programi Adobe Acrobat Pro Extended vtičnik (plug-in) v Word for Windows avdio in video  format flash pdf portfolio  futuristična zasnova  smerne tipke / miška  povečanje strani končni rezultat: 22 strani e-knjige

Zaključek uporaba IKT je pri projektnem delu večplastna: kot orodje za urejanje izdelkov kot vir informacij kot orodje za izdelavo in obdelavo multimedijskih vsebin kot referenčno gradivo (slovarji, besedilni korpusi) medij kvalitetne, hitre in uspešne komunikacije če eden od ciljev projekta tudi IKT izdelek  dodana vrednost celotna vrednost projekta  v IKT izdelku + v procesu nastajanje te e-knjige Ta proces brez IKT dosti manj zanimiv, učinkovit in kreativen.

Hvala za Vašo pozornost!