Šolska prehrana IV. osnovna šola Celje.

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Ali je zdravljenje otrok res brezplačno?
Advertisements

RODITELJSKI SESTANEK ZA STARŠE NOVOSPREJETIH OTROK V VRTEC
4-12: Vodni detektivi vedno odkrijemo kaj zanimivega /Tomašič T.
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
Sprehod po preteklosti Podružnica Planina
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
POVZETKI / UGOTOVITVE:
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
PREDMET: Varno in zdravo okolje
EKOŠOLA KOT NAČIN ŽIVLJENJA
K O M B I N A T O R I K A   Obravnava posebne naloge povezane s končnimi množicami. Kompleksija je podmnožica končne množice Število elementov v kompleksiji.
7.predavanje: življenjska doba izdelka in marketiško načrtovanje
Samoevalvacija: POČUTJE UČENCEV V ŠOLI IN OCENA RAZLIČNIH ŠOLSKIH DEJAVNOSTI TER POGOJEV ZA DELO Šolsko leto 2018/19.
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
Ustno ocenjevanje znanja
MANIFEST MOŠKIH (enkrat za vedno)
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
PARTICIPATIVNI PRORAČUN 2019
KARIERNO SVETOVANJE.
1. JEDILNI LIST ZA ČLOVEKA
„KULINARIČNA DEDIŠČINA” „KULINARIKUS ÖRÖKSÉG”
Priporočila za področje ZP
Vektorji.
Predmet: KEMIJA KOMISIJA ZA KAKOVOST
Kultura in klima organizacije
Nova naročila v industriji – analiza podatkov in sprememba Uredbe EU
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI
V 1. OCENJEVALNEM OBDOBJU
ZA VPIS UČENCEV V SREDNJE ŠOLE
POLZELA SAMOPOSTREŽNA MALICA.
Števila … 5.
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
5. dnevi mediacij 2013 SEKCIJA 4: MEDIACIJA V ZDRAVSTVU
DOBRODOŠLI NA OSNOVNI ŠOLI HAJDINA
BINKOŠTI homilija d. Ferruccio prevod bojanM.
Maja Štante Vouk in Mojca Kastrin
Osnovna šola Karla Destovnika-Kajuha Šoštanj
RAZPIS ZA VPIS V SREDNJE ŠOLE
Sosvet za statistiko izobraževanja in usposabljanja CVTS5
BIVANJE V VESOLJU in NAČRTI ZA PRIHODNOST
Nacionalni strateški referenčni okvir
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
Z1:. V celoti gledano, kako zadovoljni ste sedaj s svojim življenjem Z1: V celoti gledano, kako zadovoljni ste sedaj s svojim življenjem? Izberite.
ŠC PET SREDNJA ŠOLA POŠTE EKONOMIJE IN TELEKOMUNIKACIJE
TUJCI V SLOVENIJI.
Izhodišča za razpravo o spremembah uslužbenske zakonodaje
NEKAJ TEKOV ZA NEŠTETO NASMEHOV
Za pripravo zajtrka se za kuhanje ter peko uporablja energija
Predstavitev projekta PPF II
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
Dejan Zver, direktor trženja Gorenje Surovina d.o.o.
KRIZNA STANJA IN ZDRAVSTVENA NEGA
TEDEN VSEŽIVLJENJSKEGA UČENJA 2016
Brazilija Federativna republika Brazilija
Lisa Jewell: Resnica o Melody Brown
Anketa o šolski prehrani 2019/2019
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Kako in zakaj? Pridi pa ti pokažem!
IZBIRNI PREDMET V 7.,8. in 9. RAZREDU DEVETLETKE
Cynthia Voigt NOŽ V ŠKORNJU.
PRAVICE OTROK.
Posvet „Kako bolje sodelovati v občini Cerknica“
Člani tima mreže 2: Darja Pagon Sabina Jeklar Ana Krivec Pristov
STRUPI in PLESNI.
Predstavitev sprememb in dopolnitev KPVIZ Ur.l. RS, št. 45/2017
ŠTIPENDIJE za študij v tujini
GLAVNI VZROKI ONESNAŽEVANJA
Zapis predstavitve:

Šolska prehrana IV. osnovna šola Celje

Šolska prehrana Analiza anketnega vprašalnika 1., 2., 7., 8. razred devetletke November 2004 IV. osnovna šola Celje

1. Ali vašemu otroku ustreza časovna razporeditev obrokov hrane v šoli ? Št. učencev Št.vrnj. vprašal. DA NE BREZ ODG. 1.razr. 64/62 58-93,55 3 - 4,83 1-1,62 2.razr. 47/43 39-90,69 4 - 9,31 / 7.razr. 39/36 34-94,44 2 - 5,56 8.razr. 49/43 41-95,35 2 - 4,65 199/184 42,89% vseh 172-93,48 11 - 5,98 1- 0,54 IV. osnovna šola Celje

Če ne, zakaj: Otrok zjutraj zajtrkuje, zato bi bilo bolje, če bi bila malica po 2. uri (1.,2.r.). Prekratek čas med malico in kosilom, kosilo naj bo kasneje (1., 2. r.). Premalo časa za kosilo – omogočiti otrokom, da obedujejo v miru. Malica je prezgodaj, ko pride otrok domov, je lačen. Dvakrat malica za tiste, ki nimajo kosila. IV. osnovna šola Celje

Predlogi za izboljšanje Čas med malico in kosilom je prekratek – učenci v OPB naj imajo kosilo kasneje. Malica po 2. uri tudi za mlajše učence. Omogočiti dostop do pitne vode. Popoldanska malica v OPB. Dva odmora za kosilo, več časa za kosilo. Ministrstvo naj nameni več denarja za prehrano v devetletki. Omogočiti otrokom, da obedujejo v miru. IV. osnovna šola Celje

2. Ali sta kakovost in količina hrane ustrezni? DA NE BREZ 1./62 51-82,26 2 – 3,23 9 – 14,52 47 – 75,81 13 – 20,96 2./43 40 – 93,02 1 – 2,33 4,65 38 – 88,37 4 – 9,3 7./36 31 – 86,11 5 – 13,89 / 30 – 83,33 5 – 13,9 1 – 2,77 8./43 35 – 81,4 7 – 16,28 2,32 28 – 65,11 11 – 25,58 4 – 9,31 184 157 – 85,33 15 – 8,15 12 – 6,52 143 – 77,72 19 – 10,33 22 – 11,95 IV. osnovna šola Celje

Če ne, zakaj: Mnenje je zapisano glede na pripoved otrok. Na podlagi tistega, kar pove otrok, ne morem oceniti. Nimam vpogleda v jedilnik. Prehitro zmanjka tistega, kar imajo radi. … IV. osnovna šola Celje

… Preveč je zelenjave, večina otrok je nima rada. Hrana ni vedno okusna. Pri dodatku ni vedno enakih možnosti – včasih ga zmanjka. Včasih je hrana na pol skuhana. Z novo kuhinjo se je hrana poslabšala. Ni možen dogovor za brezmesni obrok. IV. osnovna šola Celje

Predlogi za izboljšanje: Kadar je za otroka nekaj dobro, bi moral dobiti več dodatka. Več pijače. Več pozornosti, da se kvaliteta še izboljša. Izbrati primernejše jedilnike. Kadar so dalj časa v šoli, naj dobijo dodatek – sadje. Topla malica IV. osnovna šola Celje