SESTANEK CI Z MZI Ljubljana, 14. 12. 2018.

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
VPLIV RELIGIJE NA EKONOMSKO USPEŠNOST
Advertisements

REGIJSKA PODELITEV ZA NAJBOLJŠA LIKOVNA IN LITERARNA DELA NA TEMO “ŽIVALI IN NESREČE” Majšperk 25. maj 2010.
Ali je zdravljenje otrok res brezplačno?
Umeščenost ekonomskega dogajanja
osupljiv in očarljiv pogled na stvarnost …
Milivoj DOLŠČAK GLAVNI INŠPEKTOR
ZA VEČJO VARNOST NA GRADBIŠČIH
namestnica varuhinje človekovih pravic
Avtor: Slava Jošt-Kuzman ŠC Ljubljana Knjižnica Ljubljana 2012
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
SLOVENSKI POKOJNINSKI SISTEM
Promet omogoča nemoteno delovanje gospodarstva in družbe
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
EVTANAZIJA IN IZOBRAŽEVANJE ZDRAVNIKOV
Fotografske impresije iz mesteca Penticton
Področje delovanja družbe VinKom.
  Priprava Energetskega koncepta Slovenije Urška Dolinšek, MzI - DE Ljubljana, 6. oktober 2016.
Načrt vrednotenja za OP ROPI in OP RR za obdobje
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
Javno-zasebno partnerstvo v Sloveniji: stanje in perspektive
ZADRŽANJE PRAVICE DO ZDRAVSTVENIH STORITEV IN
Spomladansko srečanje članov ŽPS
B22.
Trajnostna mobilnost v luči razvoja Slovenskih železnic
Kultura in klima organizacije
FORUM SOCIALNEGA PODJETNIŠTVA
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Konferenca, 19. oktober 2006 UČINKOVITO UPRAVLJANJE Z JAVNIMI SREDSTVI
ZBOR MLADINSKIH ODSEKOV
GULZAR DUISHENOVA, KIRGIZIJA
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
GRADBENIŠTVO PRED 200 LETI KAKŠNA SO BILA NOVA MESTA
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
Spodbujanje enakopravnosti oseb LGBTI v Evropski uniji
Ozaveščanje o Direktivi o okoljski odgovornosti v Sloveniji
NEWTONOVI ZAKONI fizika
dLib in slovenska književnost
Nacionalni strateški referenčni okvir
Andrej Kuzman, Matjaž Podpečan
RUSIJA.
Z1:. V celoti gledano, kako zadovoljni ste sedaj s svojim življenjem Z1: V celoti gledano, kako zadovoljni ste sedaj s svojim življenjem? Izberite.
Izhodišča za razpravo o spremembah uslužbenske zakonodaje
SLOVENSKI ZAMEJCI.
MEXICO CITY.
Kako nastane zemljevid
ŠPANIJA.
Nacionalni program socialnega varstva za obdobje : poudarki dokumenta in informacije glede črpanja sredstev EU skladov MDDSZ.
Upravljanje knjižnic - UK 12
DRŽAVNI SVET Ljubljana,
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
GEOGRAFIJA L O N D O N.
PARIZ.
KANADA.
VESOLJE.
Vzpostavitev okvira socialnega dialoga v osrednjeslovenski regiji
Kartografska pismenost
GALAKSIJE.
TURIZEM V ALPAH.
Slovenci v drugi Jugoslaviji in osamosvojitev
Statistični sosvet za statistiko energetike
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Akcijsko raziskovanje za ZDT
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
Statistični sosvet za statistiko energetike
Predstavitev Amazonskega
KVIZ ZA UČENCE 4. IN 5. RAZREDA OSNOVNE ŠOLE
Statistika raziskovalno-razvojne dejavnosti
VEM! za kolesarje NALOGA 2. SKLOPA
Usmeritve za prostorski razvoj Goriška razvojna regija
Načrt vrednotenja za OP razvoja človeških virov za obdobje
Zapis predstavitve:

SESTANEK CI Z MZI Ljubljana, 14. 12. 2018

DEJSTVA CI, ki zastopa interese lokalne skupnosti (ZUreP-2, 3. člen, 41 odstavek) se zavzema za umestitev HC Ptuj – Markovci v UPDN po načelu usklajevanja interesov (ZUreP-2, 9. člen). Ne favoriziramo nobene variante ampak pomagamo iskati ustrezno rešitev. Ne nasprotujemo obnovi GC skozi naselja Budina in Spuhlja. Nasprotujemo uporabi „obnovljene“ GC skozi naselja Budina in Spuhlja kot delu navezave za tranzitni promet iz HC Ormož – Markovci na AC A-4. Podpis županov na zgonjo temo smatramo kot “politično izjavo”, ki nima s pravnimi podlagami (ZUreP-2) nobene pravne zaveze. Prebivalci naselji Budina in Spuhlja so zelo nezadovoljni s trenutnimi življenjskimi razmerami (hrup in onesnaženost) ter pasivnostjo državnih inštitucij in to pelje v državno nepokorščino

DEJSTVA PREDLAGANE VARIANTE HC 4 x severno od jezera (S) 2 x južno od jezera (J) Odsek Ormož – Markovci umeščen v prostor

DEJSTVA - S 1. Vse S variante so vpadnice v Ptuj in NE obvoznice. 2. Že zgrajena povezave preko Puchovega mosta je REGIONALNA CESTA

Preobremenitev s hrupom (75-80db) DEJSTVA - S Pretok tovornega prometa (nad 7,5 t) preko MP Zavrč in MP Središče ob Dravi: leta 2017 …..okrog 75.000 tovornih vozil. Prva polovica 2018 …okrog 130.000 tovornih vozil - porast zaradi izogibanja elektronskemu cestninjenju Preobremenitev s hrupom (75-80db)

DEJSTVA - J J variante gredo v veliki večini trase skozi NATURO 2000 – vprašljivo okoljevarstveno soglasje

STALIŠČA CI CI se zaveda, da ima umeščanja HC Hajdina – Ormož in v tem sklopu ptujske obvoznice dolgo brado (začetek v letu 1978 in dalje). Od takrat pa do danes so se spremenile mnoge okoliščine (poseljenost, Natura, promet, gospodarstvo…) – zakaj vztrajati na “starih” oziroma zastarelih rešitvah: HC Hajdina – Ormož – zakaj ne napr. HC Tržec – Ormož ali HC Zlatoličje – Ormož? Ptujska severna obvoznica po sedanjih “starih” rešitvah, če vemo v startu, da ne izpolnjuje več zahtev HC!!!! Južna varianta pri sedanjih “starih rešitvah” na katere je “usedla” Natura 2000 in sedaj zakonsko izsiljuje prioritete!!! Zakaj se je našla rešitev za daljnovod Cirkovce – Pince skozi Naturo 2000, za HC pa ni posluha?? CI predvideva, da so lokalni prebivalci za politiko manj vredni kot ptice ali močni gospodarski subjekti v SV (ELES).

STALIŠČA CI - Predlog nove trase HC severno od Ptuja, ki v veliki meri poteka izven naseljenih področji

STALIŠČA CI - Predlog nove trase HC južno od Ptuja, ki v veliki meri poteka izven Nature 2000 in odmaknjena od naseljenih področji

NAMESTO ZAKLJUČKA PRIČAKOVANJA CI OD MZI Stališče CI je, da je MZI zakonsko odgovorno za izdelavo poteka trase HC do Ormoža oziroma Markovcev. Da sedanje načrtovane S variante začne obravnavati kot vpadnice in ne kot del rešitve HC. Da skladno s svojimi zakonskimi obveznostmi preuči predloge CI za nove trase HC in jih povzame ali argumentirano zavrne. Pod argumentiranim zavračanjem CI ne sprejema trditev češ, da je tako v preteklosti načrtovala lokalna in državna politika – vse kar je v preteklosti politika sprejela se lahko danes spremeni. Da se MZI skupaj s MOP zavzame za to, da se nemudoma preusmeri tranzitni tovorni promet, kajti njihova naloga je tudi skrb za okolje v katerem mi živimo!