POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
USTVARJALNOST.
Advertisements

TEMPERAMENT IN OSEBNOST V ZGODNJEM OTROŠTVU
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
SEDEM ČUDES SVETA.
Milivoj DOLŠČAK GLAVNI INŠPEKTOR
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Prostovoljstvo in socialna aktivacija ranljivih oseb
Vpliv dela z računalnikom na zdravje
WELLNESS TURIZEM V OKVIRU ZDRAVILIŠKEGA TURIZMA
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
1.POSVET SKUPNOSTI VDC SLOVENIJE (
Ustno ocenjevanje znanja
MANIFEST MOŠKIH (enkrat za vedno)
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
PSIHOLOŠKA DIAGNOSTIKA
Spomladansko srečanje članov ŽPS
MLADI RAZISKOVCI dr. Mitja SLAVINEC
7 Projektni menedžment dr. Branko ŠKAFAR.
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
OŠ MENGEŠ Predstavniki: Lija Rozalija Cerar Lara Melloni Miha Škrlep
UČENCI 2. C RAZREDA SO RAZMIŠLJALI O
Metode in tehnike reševanja problemov
Vprašanja pri izvajanju samoevalvacij na Univerzi v Mariboru
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Maja Štante Vouk in Mojca Kastrin
UKREPI IN NORMATIVI ZA VARSTVO PRI DELU
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
Predstavitev projekta PPF II
Elementi spletnih strani
Posebnosti otroka in obdobja v razvoju otroka
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
Kako nastane zemljevid
Britanski PUNK.
Zasvojenost z raČunalnikom
USTVARJALNOST.
VPLIV RAČUNALNIŠKIH IGER NA AGRESIVNOST
PROJEKTNA NALOGA PRI PREDMETU INFORMATIKA
SPOMIN.
JUPITER Predmet:Fizika.
Stili vodenja po Lippittu in Whiteu
Novo Zelandski kurikulum
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
BIPOLARNA MOTNJA.
IZBIRNI PREDMET V 7.,8. in 9. RAZREDU DEVETLETKE
Člani tima mreže 2: Darja Pagon Sabina Jeklar Ana Krivec Pristov
POSLEDICE NEZADOSTNE PREHRANE
MOTNJE HRANJENJA.
ZGODNJE UČENJE ANGLEŠČINE – neobvezni izbirni predmet
ČAS TELEVIZIJE.
Kartografska pismenost
Konferenca - Razvoj celovitega poslovnega modela za delodajalce za aktivno in zdravo staranje POLET v Mariboru Obeti za prihodnost - podaljševanje delovne.
Pripravil: Šolsko leto:
DROGE.
Nove zahteve glede spremljanja mobilnosti v izobraževanju
LOM SVETLOBE.
UŠTE NAD MORAVČAMI Dan šole:
»ACE THE CASE« masterclass
STRES IN DEPRESIJA.
VEM! za kolesarje NALOGA 2. SKLOPA
PREDSTAVITEV IN IZVEDBA PREDSTAVITVE
ZAKAJ OB NEVIHTAH NAJPREJ VIDIMO BLISK, ŠELE NATO PA SLIŠIMO GROM?
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI                                        Petra Gostečnik Barunčić

POZORNOST je usmerjenost in osredotočenost KAJ JE POZORNOST? POZORNOST je usmerjenost in osredotočenost na posamezen predmet, dogodek, idejo ali dejavnost.

◦ Pozornost je dinamičen proces ◦ Pozornost je omejena tako v obsegu kot v trajanju. ◦ Otroci, ki veliko časa preživijo pred računalnikom ali TV, imajo pogosteje težave s pozornostjo.

Koncentracija ima nekoliko ožji pomen kot pozornost. Pomeni pozornost, usmerjeno v dojemanje in oblikovanje zaznavnih miselnih vsebin. .

MOTNJE V POZORNOSTI ADD (Attention Deficit Disorder): sindrom zmanjšane pozornosti, ki ga lahko definiramo kot povečano odkrenljivost ali skrenljivost pozornosti, zvišano impulzivnost, težave pa trajajo več kot 6 mesecev.

ZNAČILNOSTI MOTNJE Motnja postane izrazita šele ob vstopu v šolo. Takšni otroci ne zmorejo naslednjih veščin: Usmeritev pozornosti v trenutku, ko se to od njega zahteva, Začeti z delom ter ostati zbran do zaključka dela, Ignoriranje motečih dejavnikov, Biti pozoren na več stvari hkrati, …

Otroci z motnjo pozornosti skačejo iz ene aktivnosti v drugo, niso zmožni dolge koncentracije, so nepazljivi, imajo težave s sledenjem navodilom, pravili strukturiranih iger, motijo jih dražljaji iz okolice, včasih tudi lastne misli.

Približno polovica otrok z motnjo pozornosti je tudi hiperaktivnih. ADHD Približno polovica otrok z motnjo pozornosti je tudi hiperaktivnih. Za hiperaktivnost je značilna pretirana oziroma visoka motorična aktivnost. So v konstantnem gibanju.

OPTIMALNI POGOJI ZA UČENJE FIZIOLOŠKI DEJAVNIKI FIZIKALNI DEJAVNIKI PSIHOLOŠKI DEJAVNIKI SOCIALNI DEJAVNIKI

POMEMBNO: Stalen in urejen delovni kotiček. Primerna svetloba, temperatura, prezračenost prostora. Urejene šolske potrebščine. Urnik učenja – učimo se vsak dan ob isti uri in to takrat, ko smo miselno najbolj spočiti. Za učenje si vzamemo dovolj časa. Upoštevamo pravilo – najprej učenje, nato igra. Pri učenju ni TV in računalnika.

UČNI STILI Učni stili = pristopi k učenju. Šolska psihologija loči tri učne stile: Vizualni tip, Slušni tip, Kinestetični tip.

ZLATO PRAVILO!!! Zapomniš si: 20 % tistega, kar slišiš, 30 % tistega, kar vidiš, 50 % tistega, kar vidiš in slišiš, 70 % tistega, kar vidiš in slišiš ter o tem tudi govoriš, 90 % tistega, kar vidiš, slišiš, o čemer govoriš in kar si sam doživel / izkusil.

KAKO POMAGATI OTROKOM PRI UČENJU KLICAJ ob pomembnem navodilu, podatku! Poudarimo pomembno, odstranimo moteče in nepomembno. Motivacija učenca (z materialnih nagrad kmalu preidemo na nematerialne). Otrok naučimo sistematičnosti pri reševanju nalog. Otrok naj ima tudi v popoldanskem času strukturiran urnik. Uporaba pripomočkov za usmerjanje pozornosti (npr. znak STOP, klicaj, itd.) Ponavljajoča pravila, strategije ima učenec na kartončkih.