PEŠ IN KOLESARSKA POVEZAVA NA CESTI R3 635 S PREBOJEM POD ŽELEZNICO

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
VARNO NA POTI V ŠOLO.
Advertisements

Prometno preventivne aktivnosti za večjo varnost otrok
VARNO NA POTI V ŠOLO.
Evropski teden mobilnosti 2016 v vrtcu otona župančiča črnomelj
Moj domači kraj, varna pot v šolo
1. del GRADBIŠČE.
Milivoj DOLŠČAK GLAVNI INŠPEKTOR
ZA VEČJO VARNOST NA GRADBIŠČIH
ODLOK O ZAVAROVANJU RIBNIKA VRBJE Z ZALEDJEM ZA KRAJINSKI PARK
PEŠCI OTROCI IN MLADOSTNIKI
Mag. Tanja Bogataj, državna sekretarka na MOP za okolje
Promet omogoča nemoteno delovanje gospodarstva in družbe
Sindikat in svet delavcev z roko v roki
Integracija tehnologij XML v projekte, ki temeljijo na objektni tehnologiji Uroš Novak, Zlatko Čajić, Borut Gorenjak, Milan Ojsteršek Laboratorij za.
Naslov projekta Vaše ime | Ime učitelja | Šola
ENERGETSKA SANACIJA V SB MURSKA SOBOTA
RIJEKA PROMET DD SLUŽBA PROMETA
„Ostanimo mobilni“ Delavnica za tretje življenjsko obdobje
KATEGORIZACIJA OBČINSKIH CEST V OBČINI VRANSKO
Fotografske impresije iz mesteca Penticton
Posvetovanje ZBDS, Bled, 2007
  Priprava Energetskega koncepta Slovenije Urška Dolinšek, MzI - DE Ljubljana, 6. oktober 2016.
KOMUNALNO PODJETJE VELENJE 2012 / 2013
PARTICIPATIVNI PRORAČUN 2019
Načrt vrednotenja za OP ROPI in OP RR za obdobje
FORUM NEVLADNIH ORGANIZACIJ
B22.
Trajnostna mobilnost v luči razvoja Slovenskih železnic
VARNO NA KOLESU šolsko leto 2018/2019
Davek na dodano vrednost
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
Varnost informacijskih sistemov
_____________________________________ Ministrstvo za obrambo
Prostorski razvoj Slovenije in energetska učinkovitost
PROMET V ARGENTINI Šol. Leto: 2012/2013.
Konferenca, 19. oktober 2006 UČINKOVITO UPRAVLJANJE Z JAVNIMI SREDSTVI
(ABC informacije + spletne strani)
Naj bo IT investicija ali strošek?
Osnovna šola Karla Destovnika-Kajuha Šoštanj
SESTANEK CI Z MZI Ljubljana,
Vsebina predmeta Osnove poslovnih informacijskih sistemov 
OSNOVE ZA IZVAJANJE TEČAJA / IZPITA
ENERGETSKO POGODBENIŠTVO- finančni vir ali jamstvo za prihranke?
Izhodišča za razpravo o spremembah uslužbenske zakonodaje
Ekstrem na polodprtem intervalu
Predstavitev projekta PPF II
Elementi spletnih strani
Kako nastane zemljevid
VSI ZA ENEGA, EDEN ZA VSE Alenka Podlogar
Projektna naloga pri predmetu Informatike Mentor: Šola:
Upravljanje knjižnic - UK 12
Operacijski sistemi in virtualizacija
Ko BaaS v MS Azure zamenja tračno knjižnico
Direktiva OVE 2009/28/EC statističen pogled
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
Triglavski narodni park
PREDSTAVITEV MLADINSKEGADEMOKRATIČNEGA PROJEKTA
Krmiljenje modularnega proizvodnega sistema
OBLIKOVANJE CEN STORITEV OBVEZNIH OBČINSKIH GJS VARSTVA OKOLJA Postopek izdaje pozitivnih strokovnih mnenj mag. Franc Lenarčič Januar 2010.
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
Fiskalna gibanja in politika
KVIZ ZA UČENCE 4. IN 5. RAZREDA OSNOVNE ŠOLE
VEM! za kolesarje NALOGA 2. SKLOPA
1.
Pripravila: Eva Romih (MOK, Pisarna za Evropska sredstva)
Usmeritve za prostorski razvoj Goriška razvojna regija
Delavnica Projekta Asistent Virtualni asistent za občine in društva
Načrt vrednotenja za OP razvoja človeških virov za obdobje
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

PEŠ IN KOLESARSKA POVEZAVA NA CESTI R3 635 S PREBOJEM POD ŽELEZNICO Naročnik: Občina Radovljica Gorenjska cesta 19, 4240 Radovljica Izdelovalec: CITY STUDIO d.o.o. Zemljemerska 12, 1000 Ljubljana

PREGLEDNA SITUACIJA OBMOČJA

FOTOGRAFIJE-OBSTOJEČE STANJE

Obseg definiran v projektni nalogi –CS; Zakon o cestah; OSNOVE ZA IZDELAVO PROJEKTNE DOKUMENTACIJE OSNOVE: Obseg definiran v projektni nalogi –CS; Zakon o cestah; Zakon o pravilih cestnega prometa; Pravilnik o projektiranju cest; Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi; Pravilnik o cestnih priključkih na javne ceste; Pravilnik o avtobusnih postajališčih; Občinski predpisi; Navodila MZI.

Vodilni načrt (City Studio); Načrt arhitekture preboja (City Studio); VSEBINA PROJEKTNE DOKUMENTACIJE VSEBINA: Vodilni načrt (City Studio); Načrt arhitekture preboja (City Studio); Načrt ceste (City Studio); Statika in armaturni načrti (Janko Mele s.p.); Načrt vodovoda (KONO-B); Načrt fekalne kanalizacije (KONO-B); Načrt gospodarjenja z gradbenimi odpadki (City Studio); Varnostni načrt (City Studio); Načrt cestne razsvetljave (Elektro Urbanija); Načrt NN in SN vodov (Elektro Urbanija); Načrt TK vodov (Elektro Urbanija); Načrt plinovoda (Energetika Ljubljana); Geodetski načrt (Ema Huth);

Katastrski elaborat (City Studio); VSEBINA PROJEKTNE DOKUMENTACIJE VSEBINA: Katastrski elaborat (City Studio); Elaborat prometne zapore (City Studio); Načrt krajinske arhitekture (Populus); Geološko geomehanski elaborat (MK inženiring).

Urediti prometno varnost na odseku; CILJI PROJEKTA CILJI: Urediti prometno varnost na odseku; Urediti površine za pešce in kolesarje na odseku; Obnoviti vozišče; Urediti cestno razsvetljavo; Urediti potek ostalih tangiranih komunalnih vodov; Urediti skupinski in vse individualne priključke;

Dolžina trase cca. 650 m (širina 2x3,25m + 0,25 m robni pas); PROJEKTNE REŠITVE REŠITVE: Dolžina trase cca. 650 m (širina 2x3,25m + 0,25 m robni pas); Vzdolž celotne trase se zagotovijo površine za pešce in kolesarje; Izvedeta se dva preboja (podhoda) skozi železniški nadvoz; 330 m novih podpornih konstrukcij; Uredijo vse vsi tangirani komunalni vodi; Uredi se cestna razsvetljava; Uredita se dve počivališči za kolesarje; Hortikulturna ureditev celotnega območja (zasaditev novih dreves, grmovnic, oblikovanje počivališč…); Obnovi se vertikalna in horizontalna prometna signalizacija.

Rekonstrukcija križišča v K11. PROJEKTNE REŠITVE REŠITVE: Med P1 in P9 (Od Gorenjske ceste do Mercatorja) – ohranitev obstoječega vozišča; Doda se obojestranski hodnik za pešce in kolesarska steza (1,60+1,50=3,10 m na vsako stran); Rekonstrukcija križišča v K11.

Med P10 in P34 – rekonstrukcija obstoječega vozišča do kote planuma; PROJEKTNE REŠITVE REŠITVE: Med P10 in P34 – rekonstrukcija obstoječega vozišča do kote planuma; Doda se obojestranski hodnik za pešce in obojestranska kolesarska steza (1,60+1,50=3,10 m na obeh straneh); Ureditev vseh priključkov v območju obdelave.

Preboj skozi železniški nadvoz – 2x širine 3,10 m; PROJEKTNE REŠITVE REŠITVE: Preboj skozi železniški nadvoz – 2x širine 3,10 m; Izvedba ob rekonstrukciji železniške proge Ljubljana – Jesenice; Ohrani podvoz za vozila, ostane nespremenjen.

VPRAŠANJA VPRAŠANJA