Predstavitev rezultatov Razvojnega programa SOČA 2013 (za Svet zavoda)

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Mag. Boris RUŽIČ, univ. dipl. inž. el. Inšpektor – višji svetnik
Advertisements

Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
WELLNESS TURIZEM V OKVIRU ZDRAVILIŠKEGA TURIZMA
SLOVENSKI POKOJNINSKI SISTEM
Mag. Tanja Bogataj, državna sekretarka na MOP za okolje
Lepo pozdravljeni na predstavitvi
SLOVENSKI VISOKOŠOLSKI PROSTOR
Državna komisija za splošno maturo RS
Priznavanje tujega formalnega izobraževanja na Univerzi v Ljubljani
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
2. javni razpis za podukrep 4
Javni razpis Inovativna shema za sofinanciranje doktorskega študija Januar 2012 blllla 01/24/08.
PARTICIPATIVNI PRORAČUN 2019
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
Spodbujanje procesa komercializacije znanja - VALOR
Trajnostna mobilnost v luči razvoja Slovenskih železnic
KARIERNO SVETOVANJE.
Različni pogledi na ukrepe za preprečevanje fluktuacije v organizaciji
Predmet: KEMIJA KOMISIJA ZA KAKOVOST
2. javni razpis pri podukrepu 6
Vrh malega gospodarstva Zdravko Počivalšek MINISTER Ljubljana, 12. 5
Marko Hren; Razpisi povezani s svežnjem ukrepov S4 v 2019 GZS, 7
Konferenca, 19. oktober 2006 UČINKOVITO UPRAVLJANJE Z JAVNIMI SREDSTVI
Prenos znanja in dejavnosti informiranja
Potenciali slovenske industrije
Petra Štuhec dipl.inž.agr.ek
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
POSLOVANJE GOSPODARSTVA CELJSKE REGIJE
DRUŽBOSLOVJE Upravne in organizacijske vede
Spodbujanje enakopravnosti oseb LGBTI v Evropski uniji
Ozaveščanje o Direktivi o okoljski odgovornosti v Sloveniji
PRIPRAVA DOKUMENTOV RAZVOJNEGA NAČRTOVANJA za obdobje
Izzivi podjetji pri črpanju nepovratnih srestev
Predstavitev 2. javnega razpisa
Nacionalni strateški referenčni okvir
OSNOVE ZA IZVAJANJE TEČAJA / IZPITA
EVROPA ZA DRŽAVLJANE LETO 2009 EVROPSKO LETO
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
Izhodišča za razpravo o spremembah uslužbenske zakonodaje
Predstavitev projekta PPF II
Operativni program razvoja človeških virov za obdobje (OP ESS)
STANJE V KMETIJSTVU V LETU 2013 IN PRVE NAPOVEDI ZA LETO 2014 XXIX tradicionalni posvet Javne službe kmetijskega svetovanja Laško, Kongresni center.
Jure Dimec, Janez Stare & posadka IBMI
JR ŠIPK 2016–2020 Predstavitev in prijava
Nacionalni program socialnega varstva za obdobje : poudarki dokumenta in informacije glede črpanja sredstev EU skladov MDDSZ.
Upravljanje knjižnic - UK 12
FRANŠIZING IN DELOVNA RAZMERJA
Erasmus+ za študente Študentske izmenjave za namen študija ali prakse
DRŽAVNI SVET Ljubljana,
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
PREVERJANJE IN POTRJEVANJE NACIONALNIH POKLICNIH KVALIFIKACIJ
Posvet „Kako bolje sodelovati v občini Cerknica“
Vzpostavitev okvira socialnega dialoga v osrednjeslovenski regiji
Spodbude za omilitev podnebnih sprememb
RAZVOJ Z NARAVO Ohranjena narava kot endogeni potencial skladnega razvoja regij - primer celostne teritorialne naložbe in izhodišč varstva narave -
Predstavitev 2. javnega razpisa
Konferenca - Razvoj celovitega poslovnega modela za delodajalce za aktivno in zdravo staranje POLET v Mariboru Obeti za prihodnost - podaljševanje delovne.
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
REPUBLIKA SLOVENIJA Center za socialno delo Nova Gorica
Nove zahteve glede spremljanja mobilnosti v izobraževanju
Statistični sosvet za statistiko energetike
OBLIKOVANJE CEN STORITEV OBVEZNIH OBČINSKIH GJS VARSTVA OKOLJA Postopek izdaje pozitivnih strokovnih mnenj mag. Franc Lenarčič Januar 2010.
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
Izobraževanja za zaposlene v turizmu in gostinstvu
Statistični sosvet za statistiko energetike
ŠTIPENDIJE za študij v tujini
Fiskalna gibanja in politika
4. J A V N I P O Z I V za izbor operacij za uresničevanje ciljev Strategije lokalnega razvoja LAS Po poteh dediščine od Turjaka do Kolpe na problemskem.
Usmeritve za prostorski razvoj Goriška razvojna regija
Zapis predstavitve:

Predstavitev rezultatov Razvojnega programa SOČA 2013 (za Svet zavoda) Tolmin, februar 2014 mag. Almira Pirih, direktorica Posoškega razvojnega centra

Program spodbujanja razvoja v Posočju 2002–2006 (SOČA 2006) Potres 1998 Zakon o popotresni obnovi objektov, nato še Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o popotresni obnovi objektov in spodbujanja razvoja v Posočju, na podlagi katerega je bil pripravljen Program spodbujanja razvoja v Posočju 2002–2006 (SOČA 2006) SOČA 2006 je bil umeščen v Regionalni razvojni program Goriške statistične regije 2002–2006 s cilji: pospešitev gospodarskega razvoja in prestrukturiranje gospodarstva, zagotoviti pogoje za nova in zahtevnejša delovna mesta ter dvig kakovost življenja

Ukrepi razvojnega programa SOČA 2006 Program ukrepov je obsegal razvojne spodbude in pomoči za 3 namene: Ukrep I: vzpostavljanje razvojne infrastrukture Ukrep II: pospeševanje podjetniških vlaganj, razvoj gospodarstva in odpiranje novih delovnih mest Ukrep III: Usposabljanje in razvoj kadrov štipendije za pridobitev najmanj visokošolske izobrazbe spodbujanje usposabljanja zaposlenih spodbujanje zaposlovanja kadrov z najmanj visokošolsko izobrazbo

Program spodbujanja razvoja v Posočju 2007–2013 (SOČA 2013) Potres 2004 Pripravljen in sprejet razvojni program za obdobje 7-ih let (2007–2013) – SOČA 2013 SOČA 2013 je umeščen v Regionalni razvojni program Severne Primorske (Goriške statistične regije)

Ukrepi razvojnega programa SOČA 2013 Ukrep I: Vzpostavljanje razvojne infrastrukture Ukrep II: Pospeševanje podjetniških vlaganj, razvoj gospodarstva in odpiranja novih delovnih mest Ukrep III: Usposabljanje in razvoj kadrov: razvoj človeškega potenciala v Posočju

Ukrep I: Vzpostavljanje razvojne infrastrukture (1) Obdobje izvajanja: 2002–2008 Upravičenci: občine Bovec, Kobarid in Tolmin Namen: sofinanciranje nakupa zemljišč, njihovega komunalnega urejanja in urejanja ter preurejanja industrijskih in obrtnih con.

Ukrep I: Vzpostavljanje razvojne infrastrukture (2) Rezultati: sofinanciranih 32 projektov namenjenih 5,1 milijona evrov, dejansko pa je bilo porabljenih 4,7 milijona evrov (91-odstotna realizacija)

Ukrep II: Pospeševanje podjetniških vlaganj, razvoja gospodarstva in odpiranja novih delovnih mest (1) Obdobje izvajanja: 2002–2013 Upravičenci: Po letu 2007 je bil razdeljen na tri sklope: sklop A: mala in srednje velika podjetja sklop B: mikro podjetja sklop C: turistični ponudniki (zadnji dve leti zaradi zmanjšanja sredstev le še za mikro podjetja) Namen: spodbude za začetne investicije za podjetniške projekte malih in srednje velikih podjetjih ter nova delovna mesta, povezana z začetnimi investicijami (prek javnega razpisa ustrezne vladne službe oz. ministrstva)

Ukrep II: Pospeševanje podjetniških vlaganj, razvoja gospodarstva in odpiranja novih delovnih mest (2) Rezultati: od leta 2002 do 2013 je bilo za ta ukrep namenjenih več kot 7,2 milijona evrov: 214 projektov, od tega sofinanciranih 195 projektov (do vključno leta 2013 počrpanih nekaj manj kot 5,8 milijona evrov sredstev) več kot 500 novih zaposlitev in skoraj 600 novih ali prekategoriziranih ležišč

Ukrep II: Pospeševanje podjetniških vlaganj, razvoja gospodarstva in odpiranja novih delovnih mest (3) Leto Predvidena sredstva Počrpana sredstva Realizacija (%) 2002 534.551,83 489.860,44 91,6 2003 721.916,21 440.206,46 60,9 2004 500.751,13 500.508,34 99,9 2005 542.480,39 487.504,71 89,9 2006 491.807,08 98,2 2007 647.833,00 558.086,09 86,2 2008 645.070,00 617.368,49 95,7 2009 659.247,00 601.167,34 91,2 2010 620.357,00 392.213,51 63,2 2011 610.000,00 514.799,89 84,4 2012 387.639,00 319.879,30 82,5 2013 416.646,67 389.034,13 93,4 Skupaj 6.787.243,35 5.802.435,78 85,5 (2002-2013)

Ukrep III: Usposabljanje in razvoj kadrov: razvoj človeškega potenciala v Posočju (Instrument 1 Štipendiranje) (1) Obdobje izvajanja: zadnji razpis leta 2009 Upravičenci: do leta 2007 mladi na visokošolskem izobraževanju, naprej pa tudi mladi na srednješolskem izobraževanju Namen: pridobitev srednješolske in visokošolske izobrazbe (in zaposlitev)

Ukrep III: Usposabljanje in razvoj kadrov: razvoj človeškega potenciala v Posočju (Instrument 1 Štipendiranje) (2) Rezultati: štipendijo je prejemalo 211 mladih, največ s področij strojništva in elektrotehnike šolanje je doslej uspešno zaključilo 120 prejemnikov (57 odstotkov), večina se jih je zaposlila v Posočju trem štipendistom, ki so v študijskem letu 2013/14 še upravičeni do štipendije, bo le-to v celoti izplačal bodoči delodajalec 44 štipendistov še ni zaključilo študija, vendar do nadaljnjega prejemanja štipendij niso upravičeni s 44 štipendisti je bilo štipendijsko razmerje prekinjeno in morajo prejeta sredstva vrniti. v celotnem obdobju je bilo za štipendije namenjenih dober milijon evrov sredstev

(Instrument 2: Spodbujanje zaposlovanja in Ukrep III: Usposabljanje in razvoj kadrov: razvoj človeškega potenciala v Posočju (Instrument 2: Spodbujanje zaposlovanja in samozaposlovanja) (1) Obdobje izvajanja: razpis vsako leto do 2011 (subvencije do leta 2013) Upravičenci: podjetja in samostojni podjetniki ter samozaposleni, ki so zaposlili kadre za nedoločen čas Namen: sofinanciranje dela plač oz. prispevkov in davkov

(Instrument 2: Spodbujanje zaposlovanja in Ukrep III: Usposabljanje in razvoj kadrov: razvoj človeškega potenciala v Posočju (Instrument 2: Spodbujanje zaposlovanja in samozaposlovanja) (2) Rezultati (2002–2013) : 113 podjetij/samozaposlenih prejelo subvencije predvidenih 183 novih zaposlitev za obdobje dveh let (24 mesecev) skupaj 2,3 milijona evrov, do konca leta 2013 pa počrpanih 1,75 milijona evrov.

(Instrument 2: Spodbujanje zaposlovanja in Ukrep III: Usposabljanje in razvoj kadrov: razvoj človeškega potenciala v Posočju (Instrument 2: Spodbujanje zaposlovanja in samozaposlovanja) (3) Leto Predvidena sredstva Počrpana sredstva Realizacija (%) 2002 6.259,39 6.015,32 96,1 2003 83.458,52 56.423,04 67,6 2004 121.014,86 95.228,09 78,7 2005 158.571,19 130.725,56 82,4 2006 208.646,30 159.707,56 76,5 2007 191.092,00 153.654,34 80,4 2008 199.320,00 172.062,46 86,3 2009 250.000,00 229.951,11 91,9 2010 270.000,00 188.248,80 69,7 2011 274.247,00 186.472,64 67,9 2012 338.525,00 212.756,25 62,8 2013 240.267,00 152.792,66 63,6 Skupaj 2.341.401,26 1.744.037,83 (2002–2013) 74,5

Instrument 3: Spodbujanje izobraževanja in Ukrep III: Usposabljanje in razvoj kadrov: razvoj človeškega potenciala v Posočju Instrument 3: Spodbujanje izobraževanja in usposabljanja) (1) Obdobje izvajanja: 2003–2011, 2013 Upravičenci: podjetja in samostojni podjetniki Namen: spodbujanje izobraževanja in usposabljanja zaposlenih v podjetjih in pri samostojnih podjetnikih

Instrument 3: Spodbujanje izobraževanja in Ukrep III: Usposabljanje in razvoj kadrov: razvoj človeškega potenciala v Posočju Instrument 3: Spodbujanje izobraževanja in usposabljanja) (2) Rezultati: prek 200 projektov izobraževanj in usposabljanj 1,2 milijona evrov (do vključno leta 2013 počrpanih cca 1,03 mio evrov)

(Instrument 3: Spodbujanje izobraževanja in Ukrep III: Usposabljanje in razvoj kadrov: razvoj človeškega potenciala v Posočju (Instrument 3: Spodbujanje izobraževanja in usposabljanja) (3) Leto Predvidena sredstva Počrpana sredstva Realizacija (%) 2003 58.420,96 53.149,42 90,9 2004 54.248,04 50.351,56 92,8 2005 96.811,88 81.491,66 84,2 2006 125.187,78 101.515,36 81,1 2007 113.965,00 66.634,28 58,5 2008 157.900,00 129.900,51 82,3 2009 140.000,00 131.287,88 93,8 2010 160.890,00 149.191,78 92,7 2011 196.000,00 160.556,12 81,9 2012 2013 100.000,00 85.782,67 85,8 Skupaj 1.203.423,67 1.009.861,24 (2003–2013) 83,9

Predvidena sredstva po ukrepih 2002–2013 (v mio)

Stopnja realizacije programa po letih (delež počrpanih sredstev) Leto Delež počrpanih sredstev (%) 2002 91,0 2003 86,1 2004 92,9 2005 95,5 2006 95,1 2007 90,0 2008 2009 93,1 2010 82,0 2011 82,5 2012 76,6 2013 84,5

Ključni rezultati (neposredni) zagotovljeni prostori za gospodarsko infrastrukturo po občinah nove investicije v gospodarstvu povečalo se je število prenočitvenih kapacitet, ponudniki so razširili nabor storitev nova delovna mesta pridobljena nova znanja zaposlenih mladi, ki imajo skozi štipendiranje zagotovljeno delovno mesto v Posočju, se po končanem šolanju vračajo

Ključni rezultati (neposredni) pridobljene izkušnje z vodenjem razvojnega programa preizkušen program kot primer dobre prakse vzpostavljene povezave med subjekti na območju pri snovanju novih projektov

Problemi/slabosti določeno število investicij na področju gospodarstva ni bilo zaključeno oziroma po zaključku ne daje predvidenih rezultatov določen delež novih delovnih mest, predvidenih v sklopu investicij, ni bil realiziran (10–15 % – gospodarska kriza) osip štipendistov (20,8 %) zmanjšana možnost zaposlovanja ter zmanjševanje že obstoječih delovnih mest v zaostreni gospodarski situaciji