Dejavnostno naravnano učenje

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Razvijamo medkulturnost kot novo obliko sobivanja
Advertisements

Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
(OPIS POKLICA) KATJA VREČAR 4.B
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
ANALIZA IZVAJANJA FLEKSIBILNEGA PREDMETNIKA V OE SLOVENJ GRADEC
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
Kratka navodila za Video
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
Kurikulum v Veliki Britaniji
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
My EBSCOhost Vodnik support.ebsco.com.
Uvajanje novih izobraževalnih programov v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju s področja STORITEV za obdobje Ljubljana,
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
NOVOMEDIJSKI PRISTOPI V IZOBRAŽEVANJU
MATEMATIČNI ORIGAMI. POLIEDRI
Mojiceja Podgoršek OŠ Jurija Vege Moravče POMEN KNJIŽNIČARJEVEGA IN UČITELJEVEGA SODELOVANJA V PROCESU INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA Strokovno posvetovanje.
Program USP Čas Vsebina Izvajalci in oblika Registracija udeležencev Adi Muminović, ZRSŠ PREDOPAZOVALNA PREDSTAVITEV:
Možnosti uporabe merilnikov Vernier in programske opreme Logger Pro
NEMŠKI KURIKULUM IN PRIMERJAVA S SLOVENSKIM
Andreja Ahčin, ravnateljica SŠ na BC Naklo
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
OŠ MENGEŠ Predstavniki: Lija Rozalija Cerar Lara Melloni Miha Škrlep
POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI
MERILA ZA VREDNOTENJE SPISOV NA CANKARJEVEM TEKMOVANJU
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
A REPORT.
Lomilci jezikov zungebrecher tongue twisters
JUSTIN BIEBER.
Sosvet za statistiko izobraževanja in usposabljanja CVTS5
Model neformalnega izobraževanja september, 2018
Uporaba LOGGER PROja Aktiv fizikov SEŠTG
Petra Flajnik Gimnazija KRANJ
E-marketing in Merkur: Marketing Internet Communications of Merkur
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
Predstavitev projekta PPF II
Vnos podatkov s tipkovnico
INFORMATIZACIJA DELOVNIH PROCESOV mag. Bojan Peček višji predavatelj
Tehnična vzgoja Zdenko Puncer Januar 2003.
MEDPREDMETNA POVEZAVA geografija - angleščina
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
Načrtovanje tehnologij in izdelkov (NTI)
Automated BI solution With Excel in 60 minutes
predmet: uporaba IKT pri poslovanju
iteenchallenge.org Course T505.18
Organizira: NLB CIP in Zavod Mladi podjetnik
Punk.
Modulacija in demodulacija signalov (prirejeno po gradivu avtorja N
Novo Zelandski kurikulum
SPLETNA STRAN SKUPINE V VRTCU KOT OBLIKA SODELOVANJA S STARŠI
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
Uporaba mikropodatkov Ankete o delovni sili v študijske namene
Kanada.
(tehnika in tehnologija, 6. razred)
IZBIRNI PREDMET V 7.,8. in 9. RAZREDU DEVETLETKE
OPIS DOKUMENTOV IN MOŽNOSTI ZA NJIHOV PRIKLIC NA SVETOVNEM SPLETU
ZGODNJE UČENJE ANGLEŠČINE – neobvezni izbirni predmet
Kartografska pismenost
INTELLIGENT AGENTS Properties of intelligent agents
Programiranje za učitelje - neprogramerje
Sosvet za statistiko cen 23. november 2012
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
DIFFERENT ASPECTS OF LIVING IN GB
Pozdravljeni! Z gradivi, ki so vam na razpolago, boste ponovili in utrdili besedišče o vremenu in vremenskih pojavih, se naučili opisati in napovedati.
primerjava kurikulumov Slovenija in Češka
Polno znanja!.
FORMATIVNO SPREMLJANJE PRI GEOGRAFIJI
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

Dejavnostno naravnano učenje Opravi nalogo Dejavnostno naravnano učenje

Katere prednosti ima dejavnostno naravnano učenje ? Dejavnostno naravnano učenje je koristno, če želimo v učnem procesu preusmeriti središče pozornosti z učitelja na učenca. Učencem omogoča, da razumejo jezik kot orodje namesto kot poseben cilj. Rezultat poučevanja ni abstraktno znanje jezika, temveč njegova uporaba v resničnem svetu.

Kako deluje? Pripravljalna naloga Dvigovanje zavesti Predstavitev predmeta in naloge. Natančna predstavitev teme (učitelj) Uporaba slik, plakatov in demonstracij Ciklus naloge Uporaba ciljnega jezika in delo z njim: Aktivnosti : delo v parih, skupinsko delo Vaje : iskanje manjkajočih informacij Postopno povečevanje pomembnosti načrtovanja, poročanja in predstavitve Nadaljevalna naloga Izbor, identificiranje in klasificiranje splošnih besed in fraz Jezikovne vaje z besedami in frazami v razredu. Oblikovanje osebnih slovarčkov

Vzorčna vaja Vaja v parih, kjer učenca sodelujeta pri sestavljanju LEGO avtomobilov En učenec mora razlagati navodila iz priročnika, drugi pa po teh navodilih sestavlja lego kocke.. Cilj naloge je sestaviti izbrane avtomobile za to vajo.

Pripravljalna vaja Prepositions: above of across off after on against onto along opposite around outside as over at past before through behind to below under beneath underneath beside up between with down within in without inside near Začnite s pregledom besed, ki jih potrebujete za to vajo: predlogi na desni strani samostalniki na naslednji strani, ki opisujejo lego kocke Delajte v parih pokažite s kockami posamezne besede in kaj pomenijo . Ponavljajte to izmenično, dokler niste prepričani, da poznate vse besede in se strinjate, kaj pomenijo Da bi lažje razumeli, kako je treba postaviti posamezne kocke glede na druge, uporabite čepke kot koordinate : Na primer: belo kocko z dvema čepkoma na vrhu položite na poševno rdečo kocko z dvema čepkoma na vrhu…

potek naloge Preberite v lego priročniku navodila za 3 modele Izmenično dajajte navodila in sestavljajte modele Ko so vsi modeli sestavljeni, ste nalogo opravili!

Post task After everyone has completed a task cycle, at least one the groups should present their work to the class. They could either redo one of the tasks they have completed already or do a new one. The class should then have a discussion on differences and similarities between how the group presenting and their own groups work. It is important to do the evaluation of the work done in order for people to become aware of the new vocabulary what they have learned in the exercise.