Delavnica za izvajanje in poročanje

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Podpora dijakom priseljencev Mojca Jelen Madruša, OŠ Koper, strokovna koordinatorica projekta „Izzivi medkulturnega sobivanja“ Ljubljana, 18. december.
Advertisements

Milivoj DOLŠČAK GLAVNI INŠPEKTOR
Pravilnik o načinu in postopku preverjanja in potrjevanja nacionalnih poklicnih kvalifikacij Ljubljana, Darja Čot Ministrstvo za delo, družino.
Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje kadrov
STROKOVNA PRAKSA IN MENTORSTVO
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
Sindikat in svet delavcev z roko v roki
SLOVENSKI VISOKOŠOLSKI PROSTOR
ODLIČNE UNIVERZE SODELUJEJO Z OKOLJEM
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
Posvetovanje ZBDS, Bled, 2007
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
Javni razpis Inovativna shema za sofinanciranje doktorskega študija Januar 2012 blllla 01/24/08.
Predstavitev področja: ZNANSTVENE MONOGRAFIJE
PARTICIPATIVNI PRORAČUN 2019
Načrt vrednotenja za OP ROPI in OP RR za obdobje
Interdisciplinarni doktorski študijski program VARSTVO OKOLJA
Označevanje projektov
KARIERNO SVETOVANJE.
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
Predmet: KEMIJA KOMISIJA ZA KAKOVOST
7 Projektni menedžment dr. Branko ŠKAFAR.
Postopek prodaje vozila
Predstavitev rezultatov Razvojnega programa SOČA 2013 (za Svet zavoda)
Kultura in klima organizacije
Prenos znanja in dejavnosti informiranja
(ABC informacije + spletne strani)
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
PUPO Preventivni ukrepi za preprečevanje osipa
DRUŽBOSLOVJE Upravne in organizacijske vede
Ozaveščanje o Direktivi o okoljski odgovornosti v Sloveniji
RAZPIS ZA VPIS V SREDNJE ŠOLE
PRIPRAVA DOKUMENTOV RAZVOJNEGA NAČRTOVANJA za obdobje
Izzivi podjetji pri črpanju nepovratnih srestev
Predstavitev 2. javnega razpisa
Nacionalni strateški referenčni okvir
Andrej Kuzman, Matjaž Podpečan
Znanja, usposobljenosti in upravljanje s človeškimi viri
SMERNICE SVETA EVROPE ZA SODELOVANJE JAVNOSTI PRI ODLOČANJU
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
Predstavitev projekta PPF II
Jure Dimec, Janez Stare & posadka IBMI
JR ŠIPK 2016–2020 Predstavitev in prijava
Nacionalni program socialnega varstva za obdobje : poudarki dokumenta in informacije glede črpanja sredstev EU skladov MDDSZ.
Upravljanje knjižnic - UK 12
FRANŠIZING IN DELOVNA RAZMERJA
Erasmus+ za študente Študentske izmenjave za namen študija ali prakse
Odprava administrativnih ovir in poenostavitev postopkov s pomočjo informacijske tehnologije mag. Renata Zatler, Slavko Patekar, Matija Kodra
Direktorat za upravne procese BOLJŠA ZAKONODAJA
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
PREVERJANJE IN POTRJEVANJE NACIONALNIH POKLICNIH KVALIFIKACIJ
Slovensko združenje za požarno varstvo
Posvet „Kako bolje sodelovati v občini Cerknica“
Vzpostavitev okvira socialnega dialoga v osrednjeslovenski regiji
Spodbude za omilitev podnebnih sprememb
Splošna matura 2019.
Predstavitev 2. javnega razpisa
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
Nove zahteve glede spremljanja mobilnosti v izobraževanju
Erasmus+ za študente Študentske izmenjave za namen študija ali prakse
Statistični sosvet za statistiko energetike
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
Statistični sosvet za statistiko energetike
ŠTIPENDIJE za študij v tujini
»ACE THE CASE« masterclass
4. J A V N I P O Z I V za izbor operacij za uresničevanje ciljev Strategije lokalnega razvoja LAS Po poteh dediščine od Turjaka do Kolpe na problemskem.
Statistika raziskovalno-razvojne dejavnosti
Načrt vrednotenja za OP razvoja človeških virov za obdobje
Kako pripraviti javno prireditev
Zapis predstavitve:

Delavnica za izvajanje in poročanje ŠTUDENTSKI INOVATIVNI PROJEKTI ZA DRUŽBENO KORIST 2016–2020 ŠTUDIJSKO LETO 2018/2019 (25. 2. 2019 – Maribor, 27. 2. 2019 – Ljubljana, 28. 2. 2019 – Koper, 1. 3. 2019 – Novo mesto ) Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

Kazalo Razpis Namen in cilji Dokumenti Aktivnosti Stroški Poročanje Spremembe Končno poročilo Vprašanja Viri financiranja: - 80 % Evropski socialni sklad - 20 % Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport Posredniški organ: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport Izvajalec razpisa: Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad RS

Osnovni podatki sklada Področja dela INVALIDI PREŽIVNINE AD FUTURA ŠTIPENDIJE ESS Vseživljenjsko učenje Sodelovanje z delodajalci Praktična izkušnja v izobraževanju

Osnovni podatki razpisa Ključni ciljni skupini OSEBE NA TRGU DELA Delodajalci Zaposleni Posebne ciljne skupine OSEBE V IZOBRAŽEVALNEM PROCESU Praktične izkušnje Stik z delom Stik z delodajalci

Osnovni podatki razpisa Razpoložljiva sredstva: 3.914.131,50 EUR 2019: 1.948.367,68 EUR 2020: 1.965.763,82 EUR Viri financiranja: - 80 % Evropski socialni sklad - 20 % Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport Posredniški organ: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport Izvajalec razpisa: Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad RS

Osnovni podatki Razpoložljiva sredstva za 1. odpiranje: 1.948.367,68 EUR KRVS: 642.961,33 EUR KRZS: 1.305.406,35 EUR Št. prejetih vlog: 17 Število prijavljenih projektov: 137 Število izbranih projektov: 117 Znesek podeljenih sredstev: 1.948.367,68 EUR

Namen in cilji Povezovanje visokošolskih zavodov in negospodarstva oz. neprofitnega sektorja Reševanje aktualnih vprašanj in problematik lokalnega okolja Razvoj novih oblik učnih metod, posodobitev študijskih programov Vzpostavitev dolgoročnega sodelovanja visokošolskih zavodov z lokalnim okoljem

Namen in cilji - študenti Pridobitev znanja, praktičnih izkušenj in kompetenc Seznanitev in ozaveščenost s problematiko lokalnega okolja in njene družbe Navezovanje stikov z lokalnim okoljem in družbo Izboljšanje zaposljivosti študentov (neposredno po zaključku študija)

Namen in cilji - partnerji Reševanje aktualnih lokalnih problematik in izzivov Usposobljenost strokovnih sodelavcev za prepoznavanje problematik lokalnega okolja Prepoznavanje potencialnega kadra med študenti za zaposlitev Sodelovanje pri oblikovanju ustreznih novih učnih metod v visokem šolstvu

Dokumenti, pomembni za izvajane in poročanje Javni razpis, dostopen tu. Navodila za prijavo na javni razpis, dostopna tu (spremembe vključenih na projekte), predvsem str. 14, 15, 16, 17, 18, 19, 22, 23, 24. Pogodba o sofinanciranju, osnutek dostopen tu. Partnerski sporazum, osnutek dostopen tu in tu (partnerji, vključene osebe). Obrazec za spremembe vključenih, osnutek dostopen tu (spremembe vključenih oseb). Vprašalnik za spremljanje podatkov o udeležencih na operacijah sofinanciranih iz ESS, dostopen tu. Navodila za izvajanje, dostopna tu.

Aktivnosti Projektne aktivnosti se vežejo na problemsko obravnavanje aktualnih potreb/praktičnih problemov v negospodarstvu in lokalnem okolju. So logični nasledek splošnih in specifičnih (študenti, partnerji) namenov in ciljev razpisa, kot so podani 3. točki Javnega razpisa. POZOR! Presplošni opisi: branje literature, udeležba na sestanku, programiranje itd. Primer „dobre“ časovnice. Primer „slabe“ časovnice. NOVO! - Napotki za pisanje časovnic. Vključeni na projekte imajo svoje specifične aktivnosti, ki pa se medsebojno dopolnjujejo: Pedagoški mentor Strokovni sodelavec Podporno strokovno osebje Študenti

Aktivnosti – pedagoški mentor Izvajanje in usmerjanje vsebinske zasnove projekta. Koordinacija projektnih aktivnosti in nalog vključenih. Strokovno izpopolnjevanje študentov in strokovnih sodelavcev ter motivacija. Zagotavljanje konzultacij in rednih stikov. Sodelovanje pri izvajanju projektnih aktivnosti. Spremljanje aktivnosti in napredka ter zagotavljanje kakovosti aktivnosti. Sodelovanje s strokovnim sodelavcem. Nadzor dela študentov. Odpravljanje in/ali omejevanje tveganj na projektu. Optimiziranje projektnih aktivnosti na podlagi spoznanj in stro. literature. Skrb za informiranje javnosti in predstavitev rezultatov.

Aktivnosti – strokovni sodelavec Predstavitev partnerja vključenim v projekt. Predstavitev problemskega izziva vključenim v projekt. Sodelovanje s pedagoškim mentorjem in študenti. Posredovanje potrebnih informacij za opravljanje konkretnega dela na projektu. Strokovno izpopolnjevanje in usmerjanje študentov. Spremljanje aktivnosti in napredka na projektu. Skrb za informiranje javnosti in predstavitev rezultatov v lokalnem/regionalnem okolju.

Aktivnosti – strokovno podporno osebje Administrativna in tehnična podpora (vnos podatkov v spletni portal ISS, pregledovanje časovnic itd.). Priprava finančnih in vsebinskih poročil.

Aktivnosti – študent Spoznavanje specifike partnerja iz lokalnega/regionalnega okolja. Seznanjanje s ciljem, ki ga zasleduje projekt, ter načinom izvedbe projekta. Preučevanje znanstvenih spoznanj in strokovne teorije na določenem problemskem področju. Izvajanje vseh potrebnih aktivnosti za izvedbo projekta (glede na cilje in predvidene rezultate projekta, spisek kompetenc in način pridobivanja kompetenc, podan v prijavni vlogi in prilogah, ter navodila in usmerjanje pedagoškega mentorja in strokovnega sodelavca).

Neupravičene aktivnosti Izvedene aktivnosti, ki niso v skladu z namenom javnega razpisa. Izvedene aktivnosti, ki se ne nanašajo neposredno na projekt in za katere je zavod že prejel sredstva iz drugih javnih virov. Izvedene aktivnosti izven obdobja upravičenosti stroškov (pred 1. 10. 2018 in po 31. 7. 2019). Faza priprave projektnega predloga (snovanje projektne ideje, vzpostavitev povezave s potencialnimi partnerji). Sodelovanje pri prijavi na javni razpis, izvedba postopka izbora študentov. Aktivnosti, ki niso neposredno vezane na izvajanje projekta in ne vplivajo na doseganje ciljev projekta (vožnja do lokacije, kjer se projekt izvaja; pisanje časovnic (!); priprava in udeležba na raznih dogodkih, ki niso neposredno vezani na izvajanje projekta; itd.). Izvedene aktivnosti v okviru rednih študijskih obveznosti (študentska praksa, redne študijske obveznosti). Opravljanje rednih delovnih nalog oz. prevzemanje delovnih nalog zaposlenih pri partnerjih. Aktivnosti, ki jih vključene osebe izvajajo kot naročilo stranke (partnerji v projektu). Vključeni partnerji – naročnik dela, študent - redne delovne naloge – NE!

Upravičeni stroški Obdobje upravičenosti stroškov za izvajanje projektov: od 1. 10. 2018 do 31. 7. 2019 Dokazila o upravičenosti stroškov: Poročilo o izvedenih aktivnostih (časovnice v projekt vključenih oseb) Skupno vsebinsko poročilo (na ravni posameznega projekta za obdobje poročanja) Končno poročilo o doseženih ciljih (le ob zadnjem poročanju) Partnerski sporazum o sodelovanju pri izvajanju projekta (vsak projekt posebej) Priloga 7: Vprašalnik za spremljanje podatkov o udeležencih na operacijah sofinanciranih iz ESS Pogodba o zaposlitvi ali drug pravni akt Zahtevek za sofinanciranje s specifikacijo (vnos preko zunanjega portala ISS)

Upravičeni stroški - SSE Vrsta standardnega stroška Enota (max. vrednost) standardni strošek na enoto za vodenje in koordiniranje projekta s strani pedagoškega mentorja iz visokošolskega zavoda (skupaj) 20,00 EUR/uro 120 ur ali 160 ur na projekt 2.400,00 EUR ali 3.200,00 EUR na projekt standardni strošek na enoto za podporno strokovno osebje za sodelovanje pri projektu na visokošolskem zavodu (skupaj) 12,00 EUR/uro 24 ur ali 32 ur na projekt 288,00 EUR ali 384,00 EUR na projekt standardni strošek na enoto za strokovnega sodelavca iz lokalnega/regionalnega okolja pri prvem ali pri drugem(ih) partnerju(jih) (skupaj) 16,00 EUR/uro 45 ur (30 ur + 15 ur) na projekt 720,00 EUR na projekt (480,00 + 240,00) 60 ur (40 ur + 20 ur) na projekt 960,00 EUR na projekt (640 + 320,00) standardni strošek na enoto za denarno spodbudo študentu (posamični študent) 9,00 EUR/uro 1.080,00 EUR ali 1.440,00 EUR na projekt

Upravičeni stroški Minimalna mesečna kvota ur: pedagoški mentor(ji) skupaj: vsaj 12 ur na mesec, podporno strokovno osebje skupaj: vsaj 2 uri na mesec, strokovni sodelavec (v primeru, da v projektu sodeluje le Partner 1): vsaj 4 ure na mesec, strokovni sodelavec(i) (v primeru, da v projektu sodelujeta Partner 1 in Partner(ji) 2: strokovni sodelavec Partnerja 1 vsaj 3 ure na mesec; strokovni sodelavec(i) Partnerja 2 skupaj vsaj 1 ura na mesec, posamezen študent: vsaj 12 ur na mesec.

Upravičeni stroški Minimalno število študentov v projektni skupini (80%) ALI Celotno obdobje trajanja projekta (sprememba se javi na Obrazcu za spremembe vključenih oseb) Sklad lahko spremembo odobri ali pa je ne upošteva! če je število prijavljenih študentov 10, je pogoj, da na projektu sodeluje vsaj 8 študentov če je število prijavljenih študentov 9, je pogoj, da na projektu sodeluje vsaj 7 študentov če je število prijavljenih študentov 6, 7, ali 8, je pogoj, da na projektu sodeluje vsaj 6 študentov

Upravičeni stroški Minimalno število študentov v projektni skupini (80%) ALI B) Po mescih (utemeljeno obrazložitev, da kljub zmanjšanemu številu prvotno prijavljenih študentov zmanjšanje projektne skupine v določenem mesecu še vedno ustreza vsebinski zasnovi in ciljem projekta, se javi z dopisom, ki je priloga k ZZS-ju za določen mesec oz. obdobje poročanja) Sklad lahko spremembo odobri ali pa je ne upošteva! če je število prijavljenih študentov 10, je pogoj, da na projektu v določenem mesecu sodeluje vsaj 8 študentov, od teh mora vsak študent opraviti minimalno 12 ur na mesec če je število prijavljenih študentov 9, je pogoj, da na projektu v določenem mesecu sodeluje vsaj 7 študentov, od teh mora vsak študent opraviti minimalno 12 ur na mesec če je bilo število prijavljenih študentov 6, 7 ali 8, je pogoj, da na projektu v določenem mesecu sodeluje vsaj 6 študentov, od teh mora vsak študent opraviti minimalno 12 ur na mesec  

GDPR 1. Vprašalnik za spremljanje podatkov o udeležencih na operacijah sofinanciranih iz ESS (Priloga 7 Navodil MIZŠ) Zakonska osnova: 27., 54., 96. in 125. člen Uredbe 1303/2013/EU, 5. in 19. člen Priloge I, Priloge II (če relevantno) Uredbe 1304/2013/EU Namen: Temeljni namen zbiranja podatkov o udeležencih v okviru operacij evropske kohezijske politike je spremljanje, vrednotenje in zagotavljanje skladnosti ukrepov s cilji Strategije Evropa 2020 za pametno, trajnostno in vključujočo rast. Na ta način bodo vsi udeleženci evropske kohezijske politike zagotavljali učinkovito, transparentno in k ciljem usmerjeno porabo javnih (EU in nacionalnih) sredstev. 2. Partnerski sporazum a) EMŠO in naslov študentov, kot partnerjev Namen: podpis Partnerskega sporazuma – identifikacija partnerja b) Ime, priimek, delodajalec/VŠZ vključenih oseb 3. ISS a) EMŠO študentov Namen: vpis v ISS – preverba izpolnjevanja pogojev Javnega razpisa preko MIZŠ b) E-poštni naslov koordinatorjev Namen: uporabniško ime za vstop v zunanji portal sklada – poročanje izvajalca

Obrazci za poročanje Zahtevek za sofinanciranje – zunanji portal ISS Specifikacija ZzS – zunanji portal ISS Časovnice – Poročila o opravljenem delu: Študent, dostopna tu Pedagoški mentor, dostopna tu Strokovni sodelavec, dostopna tu Podporno strokovno osebje, dostopna tu Skupno vsebinsko poročilo (na ravni posameznega projekta za obdobje poročanja), dostopno tu Končno poročilo o doseženih ciljih, dostopno tu

Obdobje poročanja 3 ali 4 mesečni projekti Od 1. 10. 2018 do 31. 07. 2019 Primer: 03. 03. 2019 – 02. 07. 2019

Časovnica – študent (primer) Izbor iz padajočega spiska Samodejen vpis in seštevanje ur Izbor datuma iz koledarja ! Datum se izbere samodejno

Časovnica – pedagoški mentor (primer)

Časovnica – strokovni sodelavec (primer)

Časovnica – podporno strokovno osebje (primer)

Skupno vsebinsko poročilo

ZzS Uporabnik po e-pošti prejme: - ISS zunanji portal - povezavo - uporabniško ime - geslo

ZzS Zavihki: pogodbe administracija pomoč

ZzS Zavihek: Seznam projektov

ZzS Zavihek: Osnovni podatki projekta

ZzS Vnos študentov - EMŠO - Ime in priimek - Datum od do Brisanje ni mogoče!

ZzS Urejanje študenta

ZzS Vnos študentov - EMŠO - Ime in priimek - Datum od do Brisanje ni mogoče!

ZzS Vnos ZzS - seznam - gumb dodaj, orodni trak

ZzS Vnos ZzS 1. Vnos obdobja poročanja 2. Shrani 3. Vnos: - Pedagoški mentorji - Podporno strokovno osebje - Študenti - Strokovni sodelavci

ZzS Vnos ZzS - Dodaj Primer: - EMŠO (vključene osebe iz vloge) - mesec - št. ur (omejitev)

ZzS Vnos ZzS - Gumb Pošlji Sprememba več ni mogoča! - Gumb: Izvoz v PDF

ZzS ZzS se podpiše, žigosa in pošlje na sklad

ZzS - Specifikacija ZzS - Specifikacija se podpiše, žigosa in pošlje na sklad (skupaj s časovnicami)

ZzS Po vnosu podatkov za vključene v projektu se zneski izračunajo samodejno Ko so vsi vnosi zaključeni, z gumbom Pošlji ZzS oddate. Po tem ZzS-ja ni več mogoče spreminjati 

Obveznost informiranja in obveščanja - LOGOTIPI Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada. 115. in 116. člen Uredbe 1303/2013/EU, veljavna Navodila organa upravljanja, Priročnik celostne grafične podobe evropske kohezijske politike 2014-2020, dostopen tu. ustrezno prikazan logotip ESS, MIZŠ, JŠRIPS. Logotipi so dostopni tu. Na vseh aktivnostih komuniciranja (organizacija dogodkov, novinarskih konferenc, razstav, predstavitev in ostalih dogodkov za splošno javnost, ki so povezani s sofinancirano operacijo) plakati, razstave, informativne stojnice, spletne strani, vprašalniki, promocijsko in informativno gradivo (letaki, brošure, publikacije, oglasi, avdio-vizualni materiali: zgoščenke, videospoti, reklame, izjave za javnost, elektronske novice), informativni dogodki, partnerski sporazumi ipd.

Spremembe vključenih oseb 14. člen pogodbe o sofinanciranju (rok 8 dni od nastanka razloga za spremembo) Navodila za prijavo, Navodila za izvajanje in poročanje Spremembe ne smejo vplivati na besedilo projekta: Isti obseg in vsebinska zasnova projekta Nameni in cilji Pridobljene kompetence, praktična znanja in veščine Naloge vključenih Terminska zasnova projekta Predvideni rezultati in zaključki projekta Pogoji in merila javnega razpisa Postopek zaprošanja: sipk@sklad-kadri.si. Izpolnjen Obrazec spremembe vključenih Dopis – prošnja (pošiljatelj, številka pogodbe, naziv projekta in predmet zamenjave) Partnerski sporazum / Aneks + vprašalnik za spremljanje podatkov o udeležencih na operacijah sofinanciranih iz ESS Sklad lahko predlagane spremembe potrdi ali zavrne.  

Spremembe vključenih oseb – študent Pogoji: najmanj 6 in največ 10; vsaj 2 vpisana pri prijavitelju (VŠZ ali članica univerze). Merila: navedbe kompetenc; način pridobivanja kompetenc; interdisciplinarnost projekta; binarnost. Zmanjšanje projektne skupine mora še vedno izpolnjevati vsebinsko zasnovo in cilje projektnega predloga – dokazila in ustrezna obrazložitev. Razvrstitev prijaviteljeve vloge glede na ostale prispele vloge na razpis mora ostati ista. Vpisan v javno veljavni študijski program v RS. Ne sme bit v delovnem razmerju, ne opravlja samostojne registrirane dejavnosti, ni vpisan v evidenco brezposelnih oseb, ni poslovodna oseba Pozor: V primeru koriščenja možnosti minimalnega števila študentov v projekti skupini (80 %) morajo pogoji: vsaj 2 vpisana pri prijavitelju (VŠZ ali članica univerze), interdisciplinarnost, binarnost, maks. dva študenta, ki sta že sodelovala v projektih ŠIPK in ostali pogoji ostati nespremenjeni glede na vlogo.  

Spremembe vključenih oseb – študent Obrazec

Spremembe vključenih oseb – pedagoški mentor Pogoji: na dan roka za oddajo vloge redno zaposlen na visokošolskem zavodu; na dan roka za oddajo vloge izvoljen v naziv visokošolskega učitelja oziroma asistenta z doktoratom (fotokopija imenovanja v naziv, fotokopija dokazila o pridobljenem znanstvenem naslovu doktor znanosti –asistent); v primeru več pedagoških mentorjev mora ostati Klasius-P-16 različen. Merila: doprinos pedagoškega mentorja k uspešni izvedbi projekta. Sprememba izpolnjuje najmanj enake pogoje iz javnega razpisa in ustreza projektni skupini glede na zastavljeno vsebinsko zasnovo in cilje – dokazila in ustrezna obrazložitev. Razvrstitev prijaviteljeve vloge glede na ostale prispele vloge na razpis mora ostati ista.  

Spremembe vključenih oseb – pedagoški mentor Obrazec

Spremembe vključenih oseb – strokovni sodelavec Pogoji: na dan roka za oddajo vloge redno zaposlen pri partnerju oziroma sodeluje s partnerjem vsaj eno leto oziroma je vpisan v razvid samozaposlenih v kulturi, športu ipd., in dokazuje ustrezno sodelovanje s partnerjem vsaj eno leto; izpolnjevanje najmanj takšnih zahtev, kot jih je izpolnjeval izstopljeni strokovni sodelavec. Merila: doprinos strokovnega sodelavca k uspešni izvedbi projekta. Sprememba izpolnjuje najmanj enake pogoje iz javnega razpisa in ustreza projektni skupini glede na zastavljeno vsebinsko zasnovo in cilje – dokazila in ustrezna obrazložitev. Razvrstitev prijaviteljeve vloge glede na ostale prispele vloge na razpis mora ostati ista.  

Spremembe vključenih oseb – strokovni sodelavec Obrazec

Spremembe vključenih oseb – strokovno podporno osebje   Ni potrebno sporočati v obrazcu za spremembe. Spremembo se sporoči na e-pošto: sipk@sklad-kadri.si: Ime in priimek stare osebe; Ime in priimek nove osebe; Službeni telefon; Službeni E-poštni naslov; Kratka obrazložitev spremembe.

Končno poročilo 6. Rešitve/rezultati za Partnerja 1   6. Rešitve/rezultati za Partnerja 1    7. Rešitve/rezultati za Partnerja 2 8. Družbena korist, učinek in enake možnosti 9. Trajnost/prihodnost projekta 10. Izvajanje načrta/ov strateškega dokumenta 11. Posredni učinki na projektu 12. Informiranje in obveščanje Izjava 1. PODATKI O PROJEKTU 1.1 Osnovni podatki 1.2 Seznam sodelujočih študentov 1.3 KLASIUS-P-16 projekta (1.klasifikacijska raven) 2. Povzetek projekta 3. Izvajanje projekta 4. Odstopanja od predvidenih aktivnosti 5. Kompetence, znanja in izkušnje študentov

E: sipk@sklad-kadri.si Vprašanja Hvala za pozornost! Več informacij na www.sklad-kadri.si Kontakt: Goran Potočnik Černe David Kastelec Renata Romih Uroš Jaklin E: sipk@sklad-kadri.si Tel: 01 43 45 877