Postopek prodaje vozila

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Izdelal: David Treven, 3.Ga
Advertisements

DELOVNO PRAVO disciplinska in odškodninska odgovornost
Pravilnik o načinu in postopku preverjanja in potrjevanja nacionalnih poklicnih kvalifikacij Ljubljana, Darja Čot Ministrstvo za delo, družino.
19. mednarodno posvetovanje
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
SLOVENSKI POKOJNINSKI SISTEM
EKONOMIKA.
Priznavanje tujega formalnega izobraževanja na Univerzi v Ljubljani
Naslov projekta Vaše ime | Ime učitelja | Šola
7.predavanje: življenjska doba izdelka in marketiško načrtovanje
Poročanje STOR.
Javni razpis Inovativna shema za sofinanciranje doktorskega študija Januar 2012 blllla 01/24/08.
Predstavitev področja: ZNANSTVENE MONOGRAFIJE
ZADRŽANJE PRAVICE DO ZDRAVSTVENIH STORITEV IN
Različni pogledi na ukrepe za preprečevanje fluktuacije v organizaciji
Davek na dodano vrednost
Priporočila za področje ZP
Predmet: KEMIJA KOMISIJA ZA KAKOVOST
Tina Makovec Podpredsednica Prodaja po svetu
Konferenca, 19. oktober 2006 UČINKOVITO UPRAVLJANJE Z JAVNIMI SREDSTVI
Metode in tehnike reševanja problemov
Potenciali slovenske industrije
EKP/EMP 3. predavanje Str 37 – 45.
Petra Štuhec dipl.inž.agr.ek
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
PUPO Preventivni ukrepi za preprečevanje osipa
5. dnevi mediacij 2013 PRIMER “DOBRE” PRAKSE
5. dnevi mediacij 2013 SEKCIJA 4: MEDIACIJA V ZDRAVSTVU
SOLVIT SOLVIT je sistem za pragmatično reševanje problemov, preko katerega lahko države članice s skupnimi močmi rešujejo probleme, ki nastanejo zaradi.
Ozaveščanje o Direktivi o okoljski odgovornosti v Sloveniji
Sosvet za statistiko izobraževanja in usposabljanja CVTS5
Informacijska rešitev za agregacijo DEA flote v RTP V okviru slovensko-japonskega sodelovanja na področju pametnih omrežij, t.i. NEDO projekta Tomaž Buh.
Predstavitev 2. javnega razpisa
Trendi razvoja transformativne mediacije
KATEGORIZACIJA NASTANITVENIH OBRATOV
OSNOVE ZA IZVAJANJE TEČAJA / IZPITA
Andrej Kuzman, Matjaž Podpečan
Vzpostavitev sistema tržnih raziskav za podporo poslovnim odločitvam - primer Petrol Toni Balažič Direktor Sektor market. raziskave, komunikacije in.
Problemi uvajanja tehnologij e-oskrbovanja
Agencija za trg vrednostnih papirjev
DECEMBRSKO STROKOVNO SREČANJE DELOVNIH TERAPEVTOV
Pomen in potenciali pametnih mest in skupnosti Blaž GOLOB Direktor, SmartIScity d.o.o. EU forum za digitalno podjetništvo.
TISKOVNA KONFERENCA SEKTORJA KRIMINALISTIČNE POLICIJE POLICIJSKE UPRAVE KOPER SKP PU KOPER,
Elektronsko poslovanje v Abanki
Predstavitev projekta PPF II
Načrtovanje tehnologij in izdelkov (NTI)
Kako upravljati blagovno skupino? Primer toplih napitkov
Problemi uporabe skupnih standardov v e-poslovanju
Ime izdelka.
Invalidi.
Upravljanje knjižnic - UK 12
FRANŠIZING IN DELOVNA RAZMERJA
PRAVICE BOLNIKOV Predmet:PRAVO.
Dr. Samo Rugelj 21. maj, 2014 NEKAJ PREMISLEKOV O VREDNOTENJU KAKOVOSTI KNJIG ZA ODRASLE NA SLOVENSKEM dr. Samo Rugelj 21. maj,
Ko BaaS v MS Azure zamenja tračno knjižnico
Odprava administrativnih ovir in poenostavitev postopkov s pomočjo informacijske tehnologije mag. Renata Zatler, Slavko Patekar, Matija Kodra
Direktorat za upravne procese BOLJŠA ZAKONODAJA
Postavitev šolske ustave in njena nadgradnja
PREVERJANJE IN POTRJEVANJE NACIONALNIH POKLICNIH KVALIFIKACIJ
PRIJAVA, ODDAJA IN ZAGOVOR DIPLOMSKEGA DELA
Spodbude za omilitev podnebnih sprememb
Splošna matura 2019.
Predstavitev 2. javnega razpisa
Avtomatizacija v industriji in gospodarstvu, Maribor
MONITORJI (katodni).
Sosvet za statistiko cen 23. november 2012
Fiskalna gibanja in politika
4. J A V N I P O Z I V za izbor operacij za uresničevanje ciljev Strategije lokalnega razvoja LAS Po poteh dediščine od Turjaka do Kolpe na problemskem.
Statistika raziskovalno-razvojne dejavnosti
Kako pripraviti javno prireditev
Zapis predstavitve:

Postopek prodaje vozila Nejc Vidrih

Opis procesa Prodaja preko posrednika, avtohiše Objava oglasa Dogovarjanje s kupcem Ogled avtomobila Zavarovanje avtomobila Plačilo cestnine Prepis vozila

Vloge Prodajalec vozila – izbere način prodaje, pripravi pogodbo, sodeluje pri prepisu Kupec vozila – podpiše pogodbe, zavaruje avtomobil, sodeluje pri prepisu Zavarovalnica – zavaruje avtomobil, vrne del premije prodajalcu Avtohiša – izvede prodajo v primeru, da se prodajalec za to odloči Upravna enota oziroma pooblaščen servis – ob prisotnosti prodajalca in kupca izvede prepis

AS IS https://vidrih.net/wp-content/uploads/2017/01/AS-IS.pdf

Tveganja # Waste Waste Prisoten [DA/NE] Umestitev tveganja v proces Predlog rešitve T1 Waiting DA Zaradi povečanega obsega dela lahko pride do zastojev pri zavarovanju vozila, odjavi/prijavi, prepisu. Zaposlitev dodatnega človeka za določen čas Uvedba sistema z zaporednimi številkami. Vsaka stranka ob prihodu prejme zaporedno številko in je obveščena, ko se mesto pri agentu sprosti   T2 Defects Tako pri prodaji kot pri nakupo obstaja tveganje, da bo vozilo imelo neodkrito tehnično okvaro Pregled avtomobila pri strokovnjaku Prodaja avtomobila preko posrednika T3 Po objavi oglasa in po začetku iskanja avtomobila pri kupcu lahko do dejanskega prepisa preteče veliko časa Pregled konkurenčnih ponudb in prilagoditev prodajne cene T4 Non-Utilized Talent Na prepis avtomobila morata priti tako kupec kot tudi prodajalec Prepis lahko opravi tudi druga pisno pooblaščena oseba

KPI #1 # Indikator Indikator Stanje uspešnosti Stanje neuspešnosti Merjenje uspešnosti Tveganje KPI 1 Trajanje prepisa Čas krajši od 30 minut Čas daljši od 60 minut Beleženje časa od prihoda prodajalca in kupca zaključene obravnave T1 KPI 2 Delež pritožb proti številom vseh prepisov v knjigi pohval in pritožb Pritožbe:Pohvale 1-10 ali boljše Slabše kot pritožbe:pohvale 1:10 Štetje pritožb in pohval v mesečnih intervalih T2 KPI 3 Trajanje od objave oglasa do prepisa Čas prodaje krajši ali enak 3 dni Čas prodaje dalji od 3 dni Primerjava datuma objave oglasa z datumom prepisa vozila T3

KPI #2 # Indikator Indikator Stanje uspešnosti Stanje neuspešnosti Merjenje uspešnosti Tveganje KRI 1 Zadovoljstvo kupcev 80% kupcev ali več je zelo zadovoljnih z nakupom avtomobila Manj kot 80% kupcev je zadovoljnih z nakupom avtomobila Anketni vprašalnik, ki ga reši kupec 1 leto po nakupu avtomobila T4 RI 1 Število prepisov vozil Število prepisov večje ali enako 40.000 Število prepisov manjše kot 40.000 Skupno število prepisov na sistemu MRVL na mesec T5 PI 1 Odstotek neuspešno izpolnjenih obrazcev za prepis vozila zmanjšamo za 2% Odstotek neuspešno izpolnjenih obrazcev za prepis vozila je manjši za vsaj 2% Odstotek neuspešno izpolnjenih obrazcev za prepis vozila se ne zmanjša za vsaj 2% Odstotek neuspešno izpolnjenih obrazcev od zadnje posodobitve aplikacije MRVL T6 PI 2 Trajanje prepisa zmanjšamo za 5 minut Čas krajši za vsaj 5 minut Čas ni krajši za vsaj 5 minut Beleženje časa od prihoda prodajalca in kupca zaključene obravnave T7 PI 3 Zadovoljstvo kupcev povečamo za 45 84% kupcev ali več je zelo zadovoljnih z nakupom avtomobila Manj kot 84% kupcev je zadovoljnih z nakupom avtomobila T8

Optimizacija Optimizacije poslovnega procesa smo se lotili s simulacijo AS-IS procesa. Potrebno je bilo odpraviti nekatere sintaktične in logične pomankljivosti procesa. V procesu je namreč bila napaka, zaradi katere se je proces izvajal v neskončnost. Nastaviti je bilo potrebno tudi cene aktivnosti, trajanje aktivnosti in odločitvene frekvence.

Naziv KPI Pred optimizacijo Po optimizaciji Skupni stroški 850,17 744,83 Čas izvajanja procesa 14:29 8:49 Stroški pregleda oglasa 358,00 51,00 Število neuspešnih nakupov pri izvajanju 10 dni 59 6

TO BE https://vidrih.net/wp-content/uploads/2017/01/Prodaja-avtomobila-4.pdf

Grafi http://soa.vidrih.net/opp.php https://vidrih.net/wp-content/uploads/2017/01/1-8_Nejc_Vidrih.docx

Hvala