Dijakinja: Mentorica:

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
USTVARJALNOST.
Advertisements

TEMPERAMENT IN OSEBNOST V ZGODNJEM OTROŠTVU
PROGRAM ETIKA IN VREDNOTE V VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU v OŠ Ivana Skvarče
4-12: Vodni detektivi vedno odkrijemo kaj zanimivega /Tomašič T.
Andreja Hafner Krek, prof. defektologije
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
Urice medkulturnega dialoga – muslimanska kultura
Mag. Boris RUŽIČ, univ. dipl. inž. el. Inšpektor – višji svetnik
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
Specialne knjižnice Specialni knjižničarji = informacijski strokovnjaki Predavanje 2 Izr. prof. Primož Južnič
VZORNIKI, IDEALI , AVTORITETE
NASILJE NA DELOVNEM MESTU S POUDARKOM NA PRAKTIČNEM PRIMERU
Samoevalvacija: POČUTJE UČENCEV V ŠOLI IN OCENA RAZLIČNIH ŠOLSKIH DEJAVNOSTI TER POGOJEV ZA DELO Šolsko leto 2018/19.
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
1.POSVET SKUPNOSTI VDC SLOVENIJE (
Ustno ocenjevanje znanja
MANIFEST MOŠKIH (enkrat za vedno)
Nekaj psiholoških vidikov evtanazije
Področje delovanja družbe VinKom.
SKRB ZA VARNOST NA DELOVNEM MESTU
PAJEK ZA ZAČETNIKA Tinej Žnuderl.
MOBBING.
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI
POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI
UČENCI 2. C RAZREDA SO RAZMIŠLJALI O
CUDV Črna na Koroškem Šolsko leto 2008/2009
Projekt: Do višje kakovosti s samoevalvacijo Pripravile: Marjeta Bunford Selinšek, Karin Kaloh in Mirjana Colnarič Oš Franceta Prešerna Maribor Ljubljana,
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
BINKOŠTI homilija d. Ferruccio prevod bojanM.
Maja Štante Vouk in Mojca Kastrin
STAREJŠI V SLOVENIJI.
POVRATNI SVOJILNI ZAIMEK
Z1:. V celoti gledano, kako zadovoljni ste sedaj s svojim življenjem Z1: V celoti gledano, kako zadovoljni ste sedaj s svojim življenjem? Izberite.
UKREPI IN NORMATIVI ZA VARSTVO PRI DELU
Vpliv alkohola in drugih mamil na delovanje živčevja
TUJCI V SLOVENIJI.
Naslov diplomske, seminarske … naloge
mag. Branka Đukić, regijska koordinatorica SMZŠ
POSLOVNI BONTON: REŠEVANJE KONFLIKTOV NA DELAVNEM MESTU
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
USTVARJALNOST.
VPLIV RAČUNALNIŠKIH IGER NA AGRESIVNOST
KRIZNA STANJA IN ZDRAVSTVENA NEGA
Mladi in kajenje.
Križ je vsak moj trenutek lahko ga sprejmem ali ne.
SPLAV.
Organizira: NLB CIP in Zavod Mladi podjetnik
EMMA BOVARY KRISTINA VILIČ & MIHA VALANT, 4Gb.
MOBING NA DELAVNEM MESTU
BIPOLARNA MOTNJA.
Cynthia Voigt NOŽ V ŠKORNJU.
PRAVICE OTROK.
Člani tima mreže 2: Darja Pagon Sabina Jeklar Ana Krivec Pristov
Beseda življenja Marec 2009.
ČAS TELEVIZIJE.
“Mediacije” Vmesno poročilo raziskovalne skupine o izvedbi raziskave v okviru evropskega projekta ZSSS »Mediacija kot orodje za doseganje večje enakopravnosti.
Konferenca - Razvoj celovitega poslovnega modela za delodajalce za aktivno in zdravo staranje POLET v Mariboru Obeti za prihodnost - podaljševanje delovne.
Edmond Rostand: Cyrano de Bergerac
Obolenja in poškodbe dihal
DROGE.
STEREOTIPI.
 LOGOTIP.
AGRESIVNOST.
Akcijsko raziskovanje za ZDT
STRES IN DEPRESIJA.
VEM! za kolesarje NALOGA 2. SKLOPA
KONFLIKT KKKKK.
Delavnica Projekta Asistent Virtualni asistent za občine in društva
PREBERI IN RAZMISLI. V naš razred je prišel deček. S starši se je priselil iz Bosne, iz Sarajeva. Majhen je, temnopolt in skromno oblečen. Težave ima s.
Šolsko leto [vstavite leto] Ime šole Ime učitelja Razred
Zapis predstavitve:

Dijakinja: Mentorica: AGRESIVNOST Dijakinja: Mentorica:

UVOD V seminarski nalogi vam želim podrobneje predstaviti, kaj je agresija in kako jo reševati v določenih primerih. Želim pa vam tudi opisati današnji največji problem na delovnih mestih: MOBING, ki je vse bolj razširjen zaradi gospodarskih in drugih okoliščin. Predvsem pa upam, da vam bo seminarska naloga všeč in se boste iz tega tudi kaj naučili in spoznali, da se tudi z lepimi besedami lahko reši vsak spor. »Svetujem vam, da začnete delati tiste stvari, za katere čutite, da bi jih lahko storili, če se ne bi bali poskusiti. Lotite se prav teh stvari.« (Kahlil Gibran)

Kaj je agresivnost? Je energično vedenje posameznika, ki škoduje drugim ljudem, živalim, predmetom ali posamezniku samemu (samoagresivnost). Agresivnost je relativno stabilna osebnostna poteza, ki traja od otroštva, preko mladostništva in vse v odraslo dobo.

RAZLIKE MED SPOLOMA Študije kažejo, da so moški veliko bolj telesno agresivni kot ženske, med tem, ko so ženske bolj besedno agresivne.

VRSTE AGRESIJE besedna agresija (žaljivke,…) posredna agresija (opravljanje,…) agresija, ki je usmerjena navzven (agresija usmerjena proti drugim) agresija, ki je usmerjena vase (samomorilnost) instrumentalna agresija (služi doseganju nekega cilja) sovražna agresija (namen koga poškodovati ali ubiti) aktivna agresija (početi nekaj kar škodi drugim) pasivna agresija (ko nekaj ne narediš in s tem narediš škodo drugemu) zavestno kontrolirana agresija (načrtovati umor,…) impulzivna agresija

OBLIKE OZ. VRSTE AGRESIVNOSTI

AGRESIVNI MALČKI Otroci včasih včasih z agresivnim vedenjem (pestmi, ugrizi, praskanjem kot tudi z besednimi obračuni) iščejo pozornost staršev ali drugih. Pri otrocih ni vedno razloga za tako vedenje. Starši NE SMEJO na tako vedenje odreagirati na isti način, saj otroku in sebi delajo samo slabo. To najlažje rešijo tako, da se pomirijo sami in potem se bo pomiril tudi otrok. V takih primerih se nad njim ne sme izvajati fizično ali psihično nasilje. Otroka je treba naučiti tudi samokontrole in, da se izraža na neagresiven oz. nekonstruktiven način. Razvijati mora pozitiven odnos do drugih.

AGRESIVNO VEDENJE V ŠOLAH Otrok ki doživlja razna agresivna vedenja s strani drugih, se izključi iz družbe. Drugi se nočejo z njim družiti, da ne bi tudi sami bili deležni agresivnih dejanj s strani drugih. Na otroka seveda to vpliva slabo, pozna se pri učnem uspehu in ga tudi psihično rani. Otroci, ki so agresivni so velikokrat izključeni iz družbe, naj bi bili tudi manj uspešni. Med najpogostejše vrste agresivnosti, v šoli, spada telesna, besedna in psihološka agresivnost. Besedno in psihološko nasilje učitelji težje zaznajo, zato imata lahko dolgoročne posledice na otroka.

Ukrepanje mora biti hitro, povedati oz. pokazati se mu mora zakaj je šel predaleč, odziv na agresivno vedenje mora biti hiter, če otrok poškoduje kak predmet ali lastnino, mora za sabo pospraviti oz. poravnati škodo (tudi z lastno žepnino), starši naj vztrajajo, da se otrok opraviči, nagrajen naj bo za lepo vedenje, in ne samo kaznovan za grdo.

AGRESIVNO VEDENJE PRI NAJSTNIKIH V tej fazi odraščanja se razvija tudi njihova samopodoba in se postavljajo vprašanja, kdo sem, kakšen sem, kaj bom, komu pripadam, zakaj sem tukaj. Od oklice pa je odvisno, kako na to odreagirajo in jim morebiti tudi pomagajo. Potrebno je veliko strpnosti in razumevanja, v primeru, da tega ni, se lahko pojavijo znaki samopoškodovanja Odkrili so, da se je agresivno vedenje pojavilo pri 98 odstotkih vseh tistih učencev, ki so bili med sošolci zelo priljubljeni in so priznali, da se za svoje “uspehe” zelo trudijo. Z njimi se je treba veliko pogovarjati in mu seveda tudi zaupati, da se rešijo problemi.

MOBING Razlikujemo 4 oblike mobinga: Beseda mobbing izhaja iz glagola to mob, ki v slovenskem prevodu pomenu planiti na, napasti, lotiti se koga. V današnjem času, je mobing zelo razširjen. Mobing je motena komunikacija na delovnem mestu, ki je obremenjena s konflikti med sodelavci, podrejenimi in/ali nadrejenimi. Oseba ki napada, ima namen napadenega izriniti iz delovne sredine. Žrtev mobinga je lahko vsakdo. Razlikujemo 4 oblike mobinga: Bullyng - je mobiranje od vrha navzdol (lastnika oziroma najvišjega šefa), Bossing - je mobiranje s strani nadrejenega, Mobbing - imenujemo tudi psihični teror med sodelavci, ki so enaki po rangu, Staffing - oblika mobiranja s strani podrejenih nad nadrejenimi, ki se najpogosteje pojavlja v javnih institucijah, pa tudi v podjetjih, ko se delavci želijo znebiti strogega šefa.