NEMŠKI KURIKULUM IN PRIMERJAVA S SLOVENSKIM

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
(OPIS POKLICA) KATJA VREČAR 4.B
Advertisements

DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
PEDOMETER PRI POUKU ŠPORTNE VZGOJE
Šolsko leto 2008/2009, program gimnazija, 2
Dejavnostno naravnano učenje
Integracija tehnologij XML v projekte, ki temeljijo na objektni tehnologiji Uroš Novak, Zlatko Čajić, Borut Gorenjak, Milan Ojsteršek Laboratorij za.
Tekmovanje elektro in računalniških šol 2019 Kategorija: računalnikar
Kurikulum v Veliki Britaniji
Urška Nikoletti, 2. Ma-ra mentorica: dr. Irena Nančovska Šerbec
IZRAELSKI KURIKULUM Adriana Jordan.
Going with the Flow: Uporaba Microsoft Flow v praksi
PISA 2009 z vidika značilnosti učencev
POMORSTVO IN PROMET Bolonjska študijska programa 2. stopnje
Mojiceja Podgoršek OŠ Jurija Vege Moravče POMEN KNJIŽNIČARJEVEGA IN UČITELJEVEGA SODELOVANJA V PROCESU INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA Strokovno posvetovanje.
Postavitev naslova Podnaslov.
ACM SLOVENIJA poročilo 2009 in predlogi
Mikrokrmilnik in programiranje
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI
KURIKULUM Slovenija - Finska Pripravila: Anja ŠTRUMBELJ.
Seminar: UPORABA RAČUNALNIŠKO KRMILNIH VEZIJ PRI POUKU BIOLOGIJE
Elektronska pošta.
VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE – izziv za prihodnost
Naj bo IT investicija ali strošek?
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Ukrep Vseživljenjsko učenje Podaktivnost
Osnove bibliotekarstva in organizacija knjižnic - 2
Postavitev naslova Podnaslov.
RAZPIS ZA VPIS V SREDNJE ŠOLE
Model neformalnega izobraževanja september, 2018
Uporaba LOGGER PROja Aktiv fizikov SEŠTG
Operacijski sistemi.
Daniel Šalamon Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
TUJCI V SLOVENIJI.
Zgodovina Računalnikov
Elementi spletnih strani
SVETOVNI SPLET (s programom MS Windows Internet Explorer
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET druga in/oz. tretja triada
Programska oprema računalnika
Jure Dimec, Janez Stare & posadka IBMI
Grafične enote.
Linus Benedict Torvalds.
Google docs Predmet: Uiktp.
TEDEN VSEŽIVLJENJSKEGA UČENJA 2016
Kaj je Oddaljeno namizje (ON)?
DEJAVNOSTI SKOZI OKO MULTIMEDIJE
RAČUNALNIŠTVO IN DOKUMENTIRANJE POMNILNIKI
Predstavitev programa google chrome 6
Operacijski sistemi in virtualizacija
OPEN OFFICE.
Novo Zelandski kurikulum
SPLETNA STRAN SKUPINE V VRTCU KOT OBLIKA SODELOVANJA S STARŠI
Anika Zupančič RAČUNALNIŠKI VIRUSI.
ZAŠČITA PRED PROGRAMSKIMI VSILJIVCI
Prezentacija April 2002 šolska leta
(tehnika in tehnologija, 6. razred)
IZBIRNI PREDMET V 7.,8. in 9. RAZREDU DEVETLETKE
PISARNIŠKO POSLOVANJE & ZALOŽNIŠTVO IN TISK
Priprava na pisno preverjanje znanja iz informatike
Postavitev naslova Podnaslov.
Predstavitev s pomočjo
Fire Wall ( Požarni zid )
Pripravil: Šolsko leto:
DRŽAVLJANSKA VZGOJA: CILJI, VSEBINA IN DIDAKTIČNI PRISTOPI
Programiranje za učitelje - neprogramerje
Pozdravljeni! Z gradivi, ki so vam na razpolago, boste ponovili in utrdili besedišče o vremenu in vremenskih pojavih, se naučili opisati in napovedati.
»ACE THE CASE« masterclass
primerjava kurikulumov Slovenija in Češka
Polno znanja!.
izkoristek Outlookovih funkcij
INTERNET – SVETOVNI SPLET
Zapis predstavitve:

NEMŠKI KURIKULUM IN PRIMERJAVA S SLOVENSKIM Mentorica: dr. Irena Nančovska šerbec Avtorica: lea kavčič, 2. ma-ra

Nemški šolski sistem 16 zveznih držav in toliko različnih kurikulumov in izvajanj računalništva in informatike na šolah. Otroci začnejo uporabljati računalnik z 10. leti – začetek sekundarne stopnje izobraževanja. Predmet informatika je prisoten na večini smeri 2. stopnje, a je obvezen le v gimnazijah (ne vseh, zaradi primanjkovanja učiteljev).

Delitev vsebin informatike v sekundarni stopnji izobraževanja 5. razred Sestavni deli računalnika. Uporaba uporabniških vmesnikov (Microsoft Office, Windows, Slikar). Spoznajo internetno mrežo, igre, varno zaščito pred virusi. Osnove programiranja. Obdelava besedil in delo z datotekami -> medpredmetno povezovanje.

6. razred Razlike med strojno in programsko opremo. Napredne funkcije za obdelavo besedil. Grafika. Tabele. Pri programiranju delajo rekurzijo, lokalne in globalne spremenljivke. Uporaba interneta.

7. razred Naučijo se izdelave spletne strani. Robotsko programiranje, zanke, kazalci. Preglednice. Nadgradijo znanje obdelave besedil in grafične obdelave.

8. razred Excel za preglednice. Objektno programiranje. Makroprogramiranje (Microsoft access). Nadgradnja s html-jem.

Nemški : Slovenski kurikulum Na 2. stopnji izobraževanja informatika ni obvezna, razen v gimnaziji. Odvisno od šole 4.-6. algoritmi, v programih in iskanje po spletu, v 7. obdelava besedil, v 8. rač. omrežja in preglednice, v 9. multimedija. Računalništvo v 2. triletki neobvezen izbirni, v 3. pa obvezen izbirni predmet. 1.-4. razred mogoče kot izbirni predmet, v 5. že osnove programiranja in obdelava besedil, v 6. grafika, tabele, v 7. spletne strani, v 8. Excel in objektno programiranje.

Kaj bi dodala v slovenski kurikulum? Računalništvo obvezno že v 4. razredu učenje obdelave besedil in uporabo multimedije za izdelavo predstavitev. Da bi se učili osnov programiranja v osnovni šoli vsi učenci, saj bi se s tem naučili uporabljati in razvijati svoje algoritme in razvijali računalniško razmišljanje.

viri Dolničar, V., & Prevodnik, K. Digitalni razkorak 2009–Raba IKT v Sloveniji in EU. Boreham*, N. (2004). Orienting the work‐based curriculum towards work process knowledge: a rationale and a German case study. Studies in Continuing education, 26(2), 209-227. Autio, T. (2013). The internationalization of curriculum research. In International handbook of curriculum research (pp. 29-43). Routledge. Brinda, T., Puhlmann, H., & Schulte, C. (2009, July). Bridging ICT and CS: educational standards for computer science in lower secondary education. In Acm Sigcse Bulletin (Vol. 41, No. 3, pp. 288-292). ACM. Heinz, J. (2016). Digital skills and the influence of students’ socio-economic background. An exploratory study in German elementary schools. Italian Journal of Sociology of Education, 8(2). Gebhardt, M., Zehner, F., & Hessels, M. G. (2014). Basic Arithmetical Skills of Students with Learning Disabilities in the Secondary Special Schools: An Exploratory Study Covering Fifth to Ninth Grade. Frontline Learning Research, 2(1), 50-63.