Vnos podatkov s tipkovnico

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
Preberite te nasvete, če želite izvedeti, kako: 1 Prilagodite logotip
Advertisements

VIRI NAPAKE Na katere vplive moramo paziti, ko izvajamo kvazi(eksperiment) 53.
IZBOLJŠANJE PROCESA PRODAJE S POVEČANO OSREDOTOČENOSTJO NA ODJEMALCE
Nadja Rodman Koradin, prof.
INFORMATIKA Osnove – temeljni pojmi I.
Dejavnostno naravnano učenje
Številski sistemi Desetiški (okoli 3000 p.n.š. – Egipt)
STAVEK IN POVED.
K O M B I N A T O R I K A   Obravnava posebne naloge povezane s končnimi množicami. Kompleksija je podmnožica končne množice Število elementov v kompleksiji.
Tekmovanje mladih raziskovalcev
Naslov projekta Vaše ime | Ime učitelja | Šola
MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE
My EBSCOhost Vodnik support.ebsco.com.
ŽIVA BITJA IZMENJUJEJO SNOVI Z OKOLICO IN JIH SPREMINJAJO
Avtor: Mladi Maj ČAROBNI GOZD 4. del.
Podatkovne baze 1 in Osnove podatkovnih baz: priprave za izpit
MANIFEST MOŠKIH (enkrat za vedno)
Najboljše iz obeh svetov: uporaba javanskih knjižnic v .NET
Številski sistemi Desetiški (okoli 3000 p.n.š. – Egipt)
Naslov dogodka Datum dogodka Čas dogodka
Vektorji.
MINIMAKS IN NAPAKA PRI OCENJEVANJU POLOŽAJEV
Mikrokrmilnik in programiranje
ŠTEVILA PRIBLIŽNO RAČUNANJE PRIBLIŽNO RAČUNANJE
Števila … 5.
Iskanje K-tega najmanjšega el.
Vsi, ki ste žejni, vsi utrujeni, pridite k vodi, potopite srce v Mé.
DATOTEKE - povzetek open(ime,'w') datPisi = open(ime,'w')
Jakob Bratkovič Algoritem RANSAC Jakob Bratkovič
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
Večkratne vrednosti ali tabele.
BINKOŠTI homilija d. Ferruccio prevod bojanM.
STAREJŠI V SLOVENIJI.
NEWTONOVI ZAKONI fizika
dLib in slovenska književnost
POVRATNI SVOJILNI ZAIMEK
LIMITA ZAPOREDJA LIMITA FUNKCIJE
PROGRAMSKI JEZIKI.
SVETOVNI SPLET (s programom MS Windows Internet Explorer
Iz vsebine Okvirjenje ABP, GBN, SRP Vrednotenje Odkrivanje napak, CRC.
Programska oprema računalnika
Napredno iskanje na spletnem mestu EBSCOhost ~ z enim iskalnim poljem
Spremenljivke, prireditveni stavek
Če želite vstaviti ta diapozitiv v predstavitev
Križ je vsak moj trenutek lahko ga sprejmem ali ne.
Novo Zelandski kurikulum
program Lync v Trgovini Windows
Prezentacija April 2002 šolska leta
NAPIHLJIVA IGRALA.
Objekti, razredi, ... Od kje in zakaj.
Cynthia Voigt NOŽ V ŠKORNJU.
PRAVICE OTROK.
Posvet „Kako bolje sodelovati v občini Cerknica“
Beseda življenja Marec 2009.
Metode Funkcije, podprogrami.
Najkrajše poti in Bellman-Fordov algoritem
PREDSTAVITEV PROJEKTNE NALOGE
Pogostost Danj je seznam klicanih številk
Fire Wall ( Požarni zid )
Breadboard eletrotehnika.
Objektno programiranje
Pripravil: Šolsko leto:
Kako določimo ploščino paralelograma?
NOV PRISTOP NA PODROČJU KAKOVOSTI ZRAKA
Andrej Grah a.k.a. Burgola
KVIZ ZA UČENCE 4. IN 5. RAZREDA OSNOVNE ŠOLE
Napisala: Svetlana Makarovič Lutke: Ema Hribovšek
VEM! za kolesarje NALOGA 2. SKLOPA
Čez nekaj trenutkov boš vstopil(a) v čarobni svet…
PREDSTAVITEV IN IZVEDBA PREDSTAVITVE
Zapis predstavitve:

Vnos podatkov s tipkovnico Branje podatkov Vnos podatkov s tipkovnico

Iz 38 v 83 Če smo želeli delati z drugim številom popraviti program ponovno prevajanje izvedba programa Uporabnik potrebuje izvorno kodo + znanje popravljanja kode in prevajanja Podatek bi radi določili med izvajanjem programa Vnos podatka s tipkovnico

Branje Metoda ReadLine v System.Console rezultat metode je niz bla = System.Console.ReadLine(); Tisto, kar vnesemo, shranimo v spremenljivko bla (tipa string) Pretvoriti iz niza v celo število, decimalno število, … int.Parse(niz) double.Parse(niz)

Iz niza v število "123" → 123 Metoda int.Parse Bo to v redu? stevilo = int.Parse(niz); V nizu mora biti pravilno zapisano celo število! bla = "125"; x = int.Parse(bla); Bo to v redu? bla = "125"; blo = "23"; x = int.Parse(bla + blo);

Prejšnji program class SteviloP { // Dvomestnemu stevilu zamenjamo vrstni red stevk public static void Main(string[] args) { int stevilo, enice, desetice, novoStevilo; stevilo = 38; enice = stevilo % 10; desetice = stevilo / 10; novoStevilo = enice * 10 + desetice; System.Console.WriteLine("Iz " + stevilo + " smo naredili " + novoStevilo); }

Spremenjeni program public class SteviloPBranje { // Dvomestnemu stevilu zamenjamo vrstni red stevk public static void Main(string[] args) { int stevilo, enice, desetice, novoStevilo; System.Console.Write("Dvomestno število: "); string podatek = System.Console.ReadLine(); stevilo = int.Parse(podatek); enice = stevilo % 10; desetice = stevilo / 10; novoStevilo = enice * 10 + desetice; System.Console.WriteLine("Iz " + stevilo + " smo naredili " + novoStevilo); }

Pretvarjanje tipov Iz int v string Iz double v string int + "" dobimo string 12 + "" ….. "12" Iz double v string double + "" dobimo string 12.5 + "" ….. "12.5"

Iz string v int Pretvarjanje tipov 124 int.Parse int.Parse("124") int.Parse("aaa") Program se prevede, a potem “noče delati” Nek drug prevajalnik bi morda prepoznal, da gre za napako! int.Parse("12.6")

Iz string v double Pretvarjanje tipov 12.4 double.Parse double.Parse("aaa")

Tip double v int Kako iz števila tipa double narediti število tipa int? Če želimo odrezati decimalke 12.465 v 12 349.998 v 349 pred izrazom uporabimo (int) (int)349.998 je 349 (int)(4.3*8) je 34 (int)Math.PI je 3 Kaj pomeni izraz x – (int)x ?

Zgodba Bil je turoben, deževen dan. Pri tebi je bil-a na obisku najboljši-a prijatelj-ica, za katerega-o bi naredil-a vse. "Imam željo! Malo nenavadno ... Ne vem, če boš zato ..." reče. "Seveda bom. Karkoli si želiš ..." Želim si ...

Zgodba – 2. del Želim si: Igrati se Človek ne jezi se!

Zgodba - epilog In seveda, nikjer ne najdeta kocke! Plošča, možički, vse je tu, le kocke ni nikjer. Na srečo pa je tu tvoj zanesljivi (v zgodbah je možno tudi to) računalnik in na njem prevajalnik za C#. Samo hipec ... In pod tvojimi prsti že nastane program za simulacijo meta kocke.

Naključna števila new Random().NextDouble() Ni argumenta Dobimo število tipa double z intervala [0.0, 1.0) 6 * (new Random().NextDouble())– dobimo dec. število z intervala [0,6) (int) (6 * (new Random().NextDouble()))– dobimo število iz množice{0, 1, 2, 3, 4, 5} Torej int kocka = 1 + (int) (6 * (new Random().NextDouble())) Gre pa tudi hitreje (new Random().Next(1,7)) – dobimo celo število (int) iz množice{1, 2, 3, 4, 5, 6}

Vreča naključnih števil Om,enjeni način uporabljamo le, če v programu potrebujemo le eneo naključno število Običajno na začetku programa Random vrecaNakStevil = new Random(); Potem vsakič, ko potrebujemo naključno število double x = vrecaNakStev.NextDouble(); int stCevljev = vrecaNakStev.Next(37,51);

Zgled - loto Ali je res verjetnost, da bo na lotu (kjer se izžreba 7 števil med 1 in 39) verjetnost, da bodo izžrebana števila 15, 19, 23 in 24 enaka 0.0004? Napiši program, ki izračuna verjetnost.

Zgled - loto Verjetnost: število "dobrih" možnost / število vseh možnosti Dobre možnosti: naša 4 števila + 3 poljubna Verjetnost, da bodo na lotu izžrebana dana štiri števila je enaka A/B, pri čemer je A število načinov, na katerega lahko izmed 35 = 39 - 4 števil izberemo 3 = 7 - 4 in B število načinov, na katerega lahko izmed 39 števil izberemo 7 števil. Število načinov, na katerega lahko izmed n števil izberemo k števil je enako n * (n-1) * (n-2) * ... * (n - k + 1) / (1 * 2 * ... * k) Na primer, če je n = 5 in k = 3, potem je odgovor 5 * 4 * 3 / (1 * 2 * 3) = 10. Pa še to: število 39 * 38 * 37 * 36 * 35 * 34 * 33 je večje od največjega dovoljenega celega števila v C#.

LOTO - program using System; class Verjetnost { public static void Main(string[] a) { string odgovor; int A = 35 * 34 * 33 / (1 * 2 * 3); int B = 39 * 38 * 37 * 36 * 35 * 34 * 33 / (1 * 2 * 3 * 4 * 5 * 6 * 7); odgovor = "Verjetnost je "; odgovor = odgovor + A / B; Console.WriteLine(odgovor); }