SEDEM ČUDES SVETA
Učenci v neki srednji šoli so govorili o sedmih čudežih sveta Učenci v neki srednji šoli so govorili o sedmih čudežih sveta. Ob koncu pouka je profesor prosil učence, naj sami napišejo svoj seznam sedmih čudes. Čeprav je bilo med njimi nekaj nesoglasij, so na koncu le izglasovali naslednji seznam:
EGIPČANSKE PIRAMIDE
TAJ MAHAL V INDIJI
GRAND CANYON V ARIZONI
PANAMSKI KANAL
EMPIRE STATE OF BUILDING
BAZILIKA SV. PETRA V RIMU
VELIKI KITAJSKI ZID
Medtem ko so zbirali glasove, je profesor opazil učenko, tiho dekle, ki še ni oddala svojega lista. Vprašal jo je, če ima težave pri sestavljanju svojega seznama.
Dekle je tiho odgovorilo: “Ja, malo Dekle je tiho odgovorilo: “Ja, malo. Nisem se mogla odločiti, ker jih je toliko.” “No, povej nam tisto, kar imaš, pa bomo malo pomagali…” je dejal profesor. Dekle je sprva nekoliko odlašalo, potem pa le prebralo svoj seznam:
DOTAKNITI SE
OKUSITI
VIDETI
SLIŠATI
ČUTITI
SMEJATI SE
LJUBITI
V učilnici je vse utihnilo. Kdo ve, morda pa se je vsakdo zamislil nad tem, kako so lahko preproste, vsakdanje stvari čudežne, če jih znamo ceniti in vsake toliko pomisliti nanje.
Preproste, vsakdanje stvari so čudežne, če jih znamo ceniti!